Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare Kaufland Romania, considera parteneriatul cu Cooperativa Tara Mea drept o forma de colaborare din care castiga toate cele trei parti implicate pe lant, adica inclusiv clientul, pe lânga retailer si producator, deoarece are la dispozitie un produs mai proaspat, mai calitativ, cu amprenta de carbon mult mai mica decât in cazul unui produs adus dintr-o tara straina.
Despre inceputurile colaborarii cu membrii cooperativei, dar si despre evolutia relatiei pe parcursul celor cinci ani de când dateaza parteneriatul, ne-a vorbit Valer Hancas, in cadrulul unui interviu acordat FoodBiz.
„Daca imi aduc aminte, cred ca parteneriatul a generat in primul an o cifra de afaceri de un milion de euro. Ulterior, in cel de-al doilea an, a reusit sa genereze o cifra de afaceri de circa un milion de euro pe luna, de data aceasta, tocmai pentru ca a fost diversificat sortimentul. Vedem ce inseamna aceasta colaborare intre micii producatori, uniti, strânsi sub aceeasi umbrela care ii poate reprezenta din punct de vedere logistic si comercial. In Romania se face agricultura, problema intervine in cea de-a doua parte cand vorbim de logistica si comercializare, adica cum ajunge produsul respectiv pe rafturile noastre. Se poate printr-o astfel de structura, o cooperativa, de ce nu? Si sunt multiple exemple pozitive de astfel de cooperative in Romania”, a declarat Valer Hancas.
Kaufland Romania este unul din pricipalii retaileri prezenti pe piata locala, cu o cifra de afaceri, in anul financiar martie 2020 – februarie 2021, de circa 13 miliarde lei. Compania genereaza peste 68.000 de locuri de munca cu norma intreaga in Romania, direct, indirect si indus, ceea ce reprezinta echivalentul a aproximativ 1,3% din forta de munca nationala.
Retailerul a anuntat un buget record de dezvoltare in valoare de 375 milioane euro pentru acest an, in ritmul investitiilor importante derulate in ultimii ani si care, de altfel, vor fi continuate si in viitor. De alfel, planurile pentru urmatorii cinci ani prevad deschiderea unui numar de circa 12 magazine pe an, pâna la atingerea pragului de 200 de unitati.
In Romania se face agricultura, problema intervine in cea de-a doua parte cand vorbim de logistica si comercializare, adica cum ajunge produsul respectiv pe rafturile noastre. Se poate printr-o astfel de structura, o cooperativa, de ce nu? Si sunt multiple exemple pozitive de astfel de cooperative in România”, a declarat Valer Hancas.
Kaufland Romania este unul din pricipalii retaileri prezenti pe piata locala, cu o cifra de afaceri, in anul financiar martie 2020 – februarie 2021, de circa 13 miliarde lei. Compania genereaza peste 68.000 de locuri de munca cu norma intreaga in Romania, direct, indirect si indus, ceea ce reprezinta echivalentul a aproximativ 1,3% din forta de munca nationala.
Retailerul a anuntat un buget record de dezvoltare in valoare de 375 milioane euro pentru acest an, in ritmul investitiilor importante derulate in ultimii ani si care, de altfel, vor fi continuate si in viitor. De alfel, planurile pentru urmatorii cinci ani prevad deschiderea unui numar de circa 12 magazine pe an, pana la atingerea pragului de 200 de unitati, arata FoodBiz.
4 thoughts on “Valer Hancas, Kaufland, vorbeste despre parteneriatul cu Cooperativa Tara Mea”