Premiera: Profi si Auchan negociaza impreuna cu furnizorii mari

Premiera: Profi si Auchan negociaza impreuna cu furnizorii mari

 

Lanturile de retail modern Profi si Auchan, doua dintre cele mai mari retele prezente pe piata din Romania, au anuntat un parteneriat pentru negocieri cu furnizorii mari, in scopul cresterii puterii de negociere, in avantajul consumatorilor finali.

Intelegerea este valabila pentru trei luni, inceoand cu data de 1 februarie.

“Pentru a putea obtine conditii mai avantajoase pentru clientii nostri, consideram oportun sa folosim volumele noastre cumulate in negocierile cu furnizorii cu cifre de afaceri foarte mari. Este o evolutie normala ca doi retaileri sa isi puna la un loc volumele de achizitii pentru a crea forme de aliante care sa le permita sa concureze si mai eficient marile retele de retail alimentar si sa asigure preturi mai bune pentru clienti, mai cu seama in aceasta conjunctura inflationista”, a declarat Gaëtan Pacton, directorul general Profi.

“O alianta de negociere este un lucru normal in peisajul comertului modern. Miza este una importanta pentru toti, mai ales in aceasta perioada: protejarea puterii de cumparare a clientilor nostri. Este o miza serioasa si un raspuns pe care clientii nostri se astepta sa il avem pregatit, asa cum i-am obisnuit de fiecare data pana acum”, a afirmat Ionut Ardeleanu, directorul general Auchan.

Proiectul a fost conceput pornind de la parteneriate similare de pe piete de retail mai mature si respecta cerintele legale in materie de protejare a concurentei.

Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili.

Totodata, fata de toti ceilalti furnizori, cei doi retaileri se vor comporta independent, ca si pana acum.

Afaceri de 11,6 miliarde lei pentru Profi, in 2022

Profi este cel mai mare angajator din Romania cu 28.000 de angajati in peste 1645 de magazine proprii prezente in mai bine de 790 de localitati urbane si rurale. Cele patru formate de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienti care isi fac zilnic cumparaturile. Cifra de afaceri de 11,6 miliarde lei plaseaza compania pe locul trei in retailul romanesc. 

Despre Auchan Romania

Auchan Romania are in portofoliu 327 de magazine, cuprinzand 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri si 287 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 270 in statiile Petrom, cat si magazinul online auchan.ro.

Retailerul a avut o cifra de afaceri cu taxe, in 2021, de peste 1,2 miliarde de euro.  

Citeste si 2022, cel mai bun an din istorie pentru Profi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *