Kaufland a ajuns la o retea de 1500 magazine in Europa

Kaufland a ajuns la o retea de 1500 magazine in Europa

 

Kaufland deschide joi cel de-al 1500-lea magazin din cadrul retelei la nivel european si al 20-lea din Capitala, unitatea fiind situata pe bulevardul Basarabia.

Deschiderea celui de-al 1500-lea magazin reprezinta un reper important pentru noi in drumul spre obiectivul de a deveni cel mai puternic retailer local cu o gama completa de produse in toate cele opt tari in care suntem prezenti”, a precizat Valer Hancas.

 Kaufland deschide, joi, cel de-al 1500-lea magazin din Europa al retelei si unitatea cu numarul 20 din Bucuresti. Acesta se afla pe Bulevardul Basarabia din Capitala si are o suprafata totala de peste 5.000 m2, din care un spatiu de vanzare de aproximativ 3.400 m2.   

La acest moment, eteaua Kaufland in Romania are 158 de magazine, media de salariati fiind de circa 100 la nivelul fiecarei unitati.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine in 8 tari, 148.000 de angajati si o retea de 158 de magazine in Romania.  

Deschiderea celui de-al 1500-lea magazin reprezinta un reper important pentru noi in drumul spre obiectivul de a deveni cel mai puternic retailer local cu o gama completa de produse in toate cele opt tari in care suntem prezenti”, a declarat Valer HancasDirector de Comunicare & Corporate Affairs Kaufland Romania, cu ocazia inaugurarii noului magazin.

Hancas a mai precizat ca, in 2021, din totalul de 2.900 de furnizori si parteneri ai Kaufland Romania, circa 2.500 au fost locali. De la acestia au fost achizitionate bunuri si servicii in valoare de 2,1 miliarde de euro, ceea ce inseamna ca peste 80% din cheltuielile totale legate de aprovizionare au fost efectuate catre parteneri si funzori locali. 

La Kaufland Basarabia clientii pot gasi aici un sortiment variat de la legume-fructe, produse de brutarie si dulciuri, alimente de baza, peste proaspat, bauturi, pana la produse nealimentare si drogherie.

De asemenea, cumparatorii pot sa apeleze la serviciile de consultanta ale specialistilor maestri macelari de la Carmangeria Gourmet, de unde se pot aproviziona cu sortimente premium din carne si specialitati, unele dintre ele fiind pregatite chiar aici. 

Nu in ultmul rand, exista si o galerie comerciala care include mai multe magazine si prestatori de  servicii, printre care se numara un magazin de optica si oftalmologie, farmacie si pizzerie.

Noul hipermarket este dotat cu 8 case de marcat standard si alte 10 case expres de tip self check-out. De asemenea, clientii au acces si la tehnologia K-Scan, una dintre cele mai rapide modalitati de a face cumparaturi intr-un magazin fizic.

Programul de lucru va incepe de la 7:00 si pana la 22:00, de luni pana sambata, respectiv 7:30 – 21:00 duminica.

Investitie de 100 000 euro in panouri fotovoltaice

Kaufland Basarabia este dotat cu solutii si tehnologii moderne, care asigura standarde inalte de eficienta energetica. Printre acestea se numara sistemul de iluminat LED, cu senzor de miscare si sistemele de recuperare a caldurii, integrate in instalatiile de climatizare.

De asemenea, hipermarketul este alimentat cu energie electrica verde, dispunand de panouri fotovoltaice cu o suprafata de peste 550 m2, care se ridica la o investitie totala de circa 100.000 euro.

Magazinul are un acoperis ecologic verde, de peste 1500 m2, format dintr-un mix de plante rezistente la conditiile meteorologice.

Promotii si vouchere pentru clienti

Deschiderea magazinului 1500 din Europa este sarbatorita printr-o campanie ampla, care pe langa numeroase promotii include si actiunea ”15% se intorc la tine”.  

 Mecanismul campaniei presupune ca in urma achizitiei de produse din categorii selectate saptamanal, in perioada 23 noiembrie 2022 – 3 ianuarie 2023, 15% din valoarea acestor cumparaturi sa se intoarca in contul Kaufland Card al clientilor, sub forma de voucher.

Acesta poate fi activat si utilizat pana la finele lunii ianuarie. Voucherul nu poate depasi valoarea saptamanala de 150 lei.

De asemenea, in ziua deschiderii, bucurestenii vor avea sansa sa castige premii eco-friendly in schimbul ambalajelor reciclabile, sub deviza „Reciclezi si Castigi”. Campania va avea loc pe 24 si 25 noiembrie 2022, in intervalul orar 09:00-17:00.

Cei dornici sa participe trebuie sa aiba la ei 5 deseuri (PET-uri, doze de aluminiu, sticla) si sa le introduca in aparatul automat de colectare din parcarea magazinului. Aparatul va elibera un cupon in baza caruia vor avea sansa sa-si incerce norocul la roata „Reciclezi si Castigi”, prin care pot castiga bilete pentru transportul in comun si alte premii.

Nu in ultimul rand, la intrarea in magazin, in spatiul special amenajat sub forma unei broscute testoase, clientii pot depune ambalaje ale produselor de ingrijire personala sau de curatenie pentru reciclare. La fiecare trei ambalaje, vor fi recompensati pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpararea altor produse noi, din oferta lunara. Voucherele se ridica de la Biroul de Informatii din magazin.

In acelasi timp, in parcarea magazinului clientii vor gasi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje in schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru).

Parcarea are o capacitate de circa 270 locuri, fiind prevazuta cu statii de incarcare pentru masinile electrice si rastele pentru biciclete.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine in 8 tari, 148.000 de angajati si o retea de 158 de magazine in Romania.  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *