Joint-venture-ul dintre Bosch si BASF Digital Farming, creat pentru a comercializa si vinde la nivel global tehnologii agricole inteligente dintr-o singura sursa, a primit aprobarea de la toate autoritatile relevante de control. Compania a fost inregistrata ca Bosch BASF Smart Farming (BBSF) GmbH.
Aceasta etapa importanta este marcata de faptul ca BBSF si-a stabilit sediul central in Köln si a numit doi directori executivi cu experienta, Silvia Cifre Wibrow de la BASF si Florian Gwosdz de la Bosch, pentru a conduce impreuna compania. Compania va distribui initial solutia sa de aplicare inteligenta – Smart Spraying – pe care Bosch si BASF o dezvolta si o testeaza, pe piete din America de Nord, America de Sud si Europa. Solutia sa Intelligent Planting este deja disponibila pentru comercializare in Brazilia si Argentina si va utiliza in viitorul apropiat, in Brazilia, inteligenta agronomica digitala avansata a platformei de optimizare a culturilor xarvio™ a BASF, pentru a imbunatati recomandarile de semanat in fiecare zona in functie de tipul de sol.
Configurare inteligenta care contribuie la cresterea eficientei
Solutia Smart Spraying ofera identificarea si gestionarea automata, in timp real, a buruienilor in pre-emergenta („verde-pe-maro”) si post-emergenta („verde-pe-verde”), 24 / 24. Combinand tehnologia avansata a senzorului video al camerei Bosch, cu inteligenta agronomica xarvio™, Smart Spraying poate detecta in milisecunde, cu precizie, buruienile din culturile prasitoare si permite aplicarea erbicidului doar acolo unde este necesar. Configuratia sa unica sustine o utilizare mai eficienta a erbicidului, dovedita prin loturi de testare, care indica o reducere de 70% a volumului erbicidelor folosite. Este posibila chiar o reducere mai mare a cantitatii de erbicide utilizate, dar acest lucru depinde de conditiile specifice din camp si de presiunea buruienilor.
Sprijinirea durabilitatii si a biodiversitatii
„Am facut progrese considerabile in ultimele luni, iar primirea aprobarii de la autoritatile de control reprezinta etapa importanta. Am infiintat noua companie impreuna, am construit noua echipa si am continuat sa testam produsele noastre cu succes, in diferite conditii climatice si cu diferiti producatori”, spune Florian Gwosdz, director general Bosch BASF Smart Farming. „Solutia noastra de Smart Spraying continua sa ofere rezultate constant pozitive la teste, ceea ce dovedeste in mod clar combinatia reusita dintre hardware, software si logica noastra agronomica avansata”.
„Cu Smart Spraying, aducem pe piata o noua solutie digitala si o noua abordare a managementului buruienilor – un model de optimizare a volumului care creste profitabilitatea fermelor, printr-o utilizare mai precisa si eficienta a erbicidului”, spune Silvia Cifre Wibrow, director general Bosch BASF Smart Farming. „Capacitatea unica a Smart Spraying de a identifica, decide si aplica erbicidul selectiv, pe baza informatiilor din teren, nu este doar buna din punct de vedere financiar pentru fermieri, ci este buna si pentru mediu, durabilitate si biodiversitate.”
Citeste si De la trufanda, la castravetii fara pret. Cum vede George Scarlat problemele micilor producatori
Bosch BASF Smart Farming si-a propus sa lanseze solutia Smart Spraying in numar limitat, pana la sfarsitul acestui an.
Despre xarvio Digital Farming Solutions – un brand BASF Digital Farming GmbH
xarvio™ Digital Farming Solutions se afla in fruntea transformarii digitale a agriculturii, optimizand productia culturilor. xarvio™ ofera produse digitale, bazate pe o platforma mondiala de model de cultura, care ofera sfaturi agronomice independente, specifice zonei, care permit fermierilor sa-si produca culturile in mod eficient si durabil. Produsele xarvio SCOUTING, FIELD MANAGER si HEALTHY FIELDS sunt utilizate de fermieri in peste 100 de tari. xarvio™ FIELD MANAGER este utilizat de 60.000 de fermieri (cu o suprafata totala de peste 7 milioane ha) in 17 tari, iar xarvio™ SCOUTING este utilizat de peste 4 milioane de fermieri si consultanti. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.xarvio.com sau oricare dintre canalele noastre de social media.
Despre divizia BASF Agricultural Solutions
Cu o populatie in continua crestere, lumea devine din ce in ce mai dependenta de capacitatea noastra de a dezvolta o agricultura durabila si de a pastra un mediu sanatos. Colaborand cu agricultori, profesionisti in agricultura, experti in managementul daunatorilor si altii, ne asumam sa contribuim la acest lucru. De aceea, investim in cercetare si dezvoltare si intr-un portofoliu complex, inclusiv de seminte si trasaturi genetice, solutii chimice si biologice pentru protectia culturilor, gestionarea solului, sanatatea plantelor, controlul daunatorilor si agricultura digitala. Cu echipe de experti in laboratoare, pe camp, la birou si in unitatile de productie, conectam gandirea inovatoare si activitatea practica de zi cu zi pentru a crea idei ale lumii reale care functioneaza – pentru agricultori, societate si planeta. In 2020, divizia noastra a generat vanzari de 7,66 miliarde de euro. Pentru mai multe informatii, vizitati www.agriculture.basf.com sau oricare dintre canalele noastre de social media.
Despre Bosch Group Mobility Solutions
Mobility Solutions este cel mai mare sector de activitate al Bosch Group.In anul 2020 a inregistrat vanzari de 42.1 miliarde euro, contribuind, astfel, cu un procent de 59% la totalul vanzarilor grupului. Aceste rezultate fac din Bosch Group unul dintre cei mai mari furnizori din industria auto.
Sectorul de afaceri Mobility Solutions ofera o viziune sigura, durabila si captivanta asupra mobilitatii si combina expertiza grupului in domeniile personalizarii, automatizarii, electrificarii si conectivitatii. Rezultatul este oferirea unor solutii integrate de mobilitate clietilor sai. Principalele domenii de activitate ale sectorului de afaceri sunt tehnologia de injectie si perifericele grupului de propulsie pentru motoarele cu ardere interna, solutii diverse pentru electrificarea trenului de propulsie, sisteme de siguranta a vehiculelor, asistenta pentru sofer si functii automate, tehnologie pentru infotainment usor de utilizat, precum si vehicul la vehicul si comunicare vehicul-infrastructura, concepte de atelier de reparatii si tehnologie si servicii pentru piata aftermarket auto. Bosch este sinonim cu inovatii importante in domeniul auto, precum gestionarea electronica a motorului, sistemul antiderapant ESP si tehnologia diesel common-rail.
Grupul Bosch este lider mondial in domeniul tehnologiei si serviciilor si are aproximativ 395.000 de asociati in intreaga lume (conform datelor din 31 decembrie 2020). Compania a generat vanzaride 71,5 miliarde de euro in 2020. Operatiunile sale sunt impartite in patru sectoare de activitate: solutii de mobilitate, tehnologie industriala, bunuri de larg consum si tehnologie pentru energie si constructii.
In calitate de furnizor de IoT de frunte, Bosch ofera solutii inovatoare pentru casele inteligente, Industry 4.0,si mobilitate conectata. Isi foloseste expertiza in tehnologia senzorilor, software-ului si serviciilor, precum si propriul cloud IoT, pentru a oferi clientilor sai solutii conectate, cross-domain, dintr-o singura sursa.Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a facilita viata conectata cu produse si solutii care fie contin inteligenta artificiala (AI), fie au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul sau. Bosch imbunatateste calitatea vietii la nivel mondial cu produse si servicii care sunt inovatoare si suscita entuziasm. Pe scurt, Bosch creeaza o tehnologie „inventata pentru viata”. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si aproximativ 440 de companii, filiale si regionale din aproximativ 60 de tari. Prin includerea partenerilor de vanzari si servicii, reteaua globala de productie, inginerie si vanzari Bosch acopera aproape toate tarile din lume.Cu cele peste 400 de locatii din intreaga lume, Grupul Bosch a fost neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon din primul trimestru al anului 2020. Baza cresterii viitoare a companiei este puterea sa inovatoare.In cele 129 de locatii din intreaga lume, Bosch are aproximativ 73.000 de angajati in cercetare si dezvoltare, dintre care aproape 34.000 sunt ingineri software.