Catalin Samara, Carrefour: Consumul se indreapta tot mai mult spre online

Catalin Samara, Carrefour: Consumul se indreapta tot mai mult spre online

 

Piata de retail romaneasca a evoluat foarte mult in ultima vreme atat in ceea ce priveste crearea de noi magazine offline, cat si din perspectiva unui consum care se indreapta tot mai mult spre zona online, in special pe zona de produse alimentare. Populatia era deja obisnuita sa apeleze la acest canal de cumparaturi, sustine Catalin Samara, COO Carrefour.

De altfel, o data cu preluarea controlului asupra platformei Bringo, Carrefour si-a consolidat pozitia pe acest segment de piata.

“Observam o crestere exponentiala a consumului online, Carrefour este prezent in aplicatia Bringo, in care a achizitionat pachetul majoritar, care este o platforma digitala care incorporeaza si serveste orice forma de magazin fizic. Evident ca Carrefour este prezent in toate formatele sale de magazin, de la hipermarketuri, supermarketuri, pana la magazinele sale de proximitate si de discount sub brandul Supeco”, a precizat Catalin Samara.

De altfel, Carrefour este activa pe acest segment in toate orasele unde exista cu format fizic din prisma hipermarketurilor, oferind livrare in 90 de minute pentru aproape intreaga gama pe care un client o poate gasi intr-un magazin, dupa cum spune Samara.

Incepand cu aceasta vara, retailerul a dezvoltat un serviciu de Express Delivery in 30 de minute, care acopera, in prezent, orasele Bucuresti si Iasi. Pana la sfarsitul anului, urmeaza sa fie “atacate” cel putin alte doua orase in afara Bucurestiului.

„Pe conceptul de magazin de discount am inceput cu brandul Supeco in Constanta in vara aceasta si deja avem planuri de expansiune pentru inca cinci orase pana la finalul anului 2021.

Este o tendinta evidenta de consum crescut in aceasta perioada de pandemie din partea clientilor care au inceput sa aiba incredere in personal shopper, comandand de la produse de consum uzual – ulei, zahar faina, pana la produse proaspete – legume, fructe, produse de macelarie, peste, iar tot acest concept de personal shopper este cel care da increderea ca cineva merge in locul meu la cumparaturi si le face ca si cum as face-o eu insumi pentru mine si familia mea”, a mai afirmat Catalin Samara.

Carrefour in Romania

In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele peste 360 de magazine din tara, cat si online, prin portalul unic www.carrefour.ro si platforma Bringo, disponibila gratuit in Google Play si App Store, in 35 de orase. Continuand seria inovatiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clientii au posibilitatea sa scaneze si sa plateasca singuri, in acelasi loc, produsele cumparate. Prin aplicatia Carrefour, clientii pot scana produsele cand le iau de la raft, apoi platesc la casa de marcat fara a mai trece produsele pe banda.

In 2020, Carrefour Romania, un jucator important pe piata de retail, a avut o cifra de afaceri de 2,3 miliarde euro, in crestere cu 3,6% fata de anul anterior, ceea ce a plasat-o in topul celor mai mari companii din Romania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *