Waterdrop Romania isi extinde gama de bauturi din ingrediente naturale

Waterdrop Romania isi extinde gama de bauturi din ingrediente naturale

 

Waterdrop, producatorul de origine austriaca lansat pe piața din Romania in septembrie 2021, continua dezvoltarea pe piața locala si lanseaza doua noi sortimente de bauturi Microtea, ideale pentru sezonul rece: Microtea GOLDEN ASSAM – ceai negru cu miere si Microtea GREEN OASIS – ceai verde si iarba de lamaie, disponibile online.

Waterdrop ofera soluții inovatoare si sustenabile pentru a incuraja bunastarea consumatorilor si un regim de hidratare echilibrat, oferind produse premium si experiențe in jurul chintesenței vieții – apa, deservind peste 1 milion de clienți la nivel mondial.

Microtea este un produs ecologic pur, ce conține ingrediente naturale, fara conservanți, zahar sau indulcitori. Fiecare cub se dizolva in 400-600 ml de apa fierbinte la temperatura recomandata de 60 de grade. In gama mai sunt prezente four sortimente de ceaiuri: Microtea FRUIT FUSION – Hibiscus cu afine si macese, Microtea ORIENTAL SPICE – ceai de ghimbir, turmeric si chilli, Microtea WHITE BLOSSOM – ceai alb cu floare de tei si afine si Microtea MELLOW MINT – ceai de menta, mere, lamaie verbina.

Anul acesta ne propunem sa cunoastem mai in detaliu profilul consumatorului roman si sa ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate si de un stil de viața echilibrat si ne dorim sa susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au in viața de zi cu zi. Avem in plan sa ne extindem portofoliul si sa lansam mai multe linii de produse adaptate contextului local de piața, declara Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Pentru o experiența completa, Waterdrop a creat noi cani termo, practice si stilate, din oțel inoxidabil de inalta calitate, menite sa mențina bautura fierbinte pana la 6 ore. Capacul suplimentar de etansare garanteaza un transport confortabil si sigur al bauturii, datorita etaseizarii foarte bune. Canile termice sunt disponibile in mai multe variante de design si dimensiuni, de 400 ml, 600 ml sau 1l, adaptandu-se unui stil de viața dinamic al consumatorului. Pentru oamenii activi si pasionați de moda, Waterdrop pune la dispoziție si rucsacuri cu modele asortate.

Consumatorii care vor sa se bucure de bunastare si o experiența relaxanta, in confortul propriului camin, pot opta pentru cupele de marmura cu suport de pahar, accesorii elegante care confera o atmosfera autentica de sezon.

Pentru 2022, compania si-a propus sa creasca baza de clienți existenți cu 60% si sa patrunda mai puternic pe piața locala ca parteneri in magazine de retail, atat online, cat si in magazinele fizice.

Waterdrop urmareste sa ofere consumatorilor sai funcționalitate si design la cele mai inalte standarde de calitate si estetica. Prin calitatea ingredientelor naturale folosite si un design unic al produselor, producatorul isi propune sa creeze o comunitate in jurul sau in care sa fie prezent in viața de zi cu zi, contribuind astfel in mod activ la promovarea unui stil de viața echilibrat.

Start-up-ul a pus bazele unei comunitați de membrii care isi doresc un stil de viața sanatos – Waterdrop Club. In cadul acestuia, consumatorii beneficiaza de un program de recompense cum ar fi puncte acumulate echivalente cu valoarea fiecarei comenzi, ce pot fi ulterior convertite in produse gratuite. De asemenea, clienții activi pot beneficia de acces preferențial la produsele noi sau produse cadou la fiecare comanda.

“Consumatorii din Romania au primit foarte bine lansarea Waterdrop, gasind in produsele noastre o alternativa viabila pentru bauturile care conțin zahar si au apreciat calitatea recipientelor produse in UE. Pana in prezent cateva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop in Romania. Am fost surprinsi sa constatam ca procentul clienților romani care s-au inscris in club in primele 3 luni de la lansare a fost mai mare fața spre deosebire de Cehia si Italia, ceea ce ne da speranța ca vom evolua pozitiv pe aceasta piața si vom putea contribui la schimbarea stilului de viața al cat mai multor oameni”, declara Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop CEE se angajeaza sa manipuleze cu atenție materia prima de baza, apa, si sa contribuie la protejarea mediului inconjurator. Prin soluțiile oferite, se salveaza pana la 98% din ambalaje si CO2, protejand resursele planetei.

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat in 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, avand misiunea sa incurajeze oamenii de pretutindeni sa consume mai multa apa pentru o viața mai sanatoasa, longeviva si sustenabila. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, Romania) si USA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Waterdrop CEE urmeaza sa aniverseze 4 ani de activitate in luna mai. Compania se angajeaza sa manipuleze cu atenție materia prima de baza, apa, si sa contribuie la protejarea mediului inconjurator. Prin soluțiile oferite, se salveaza pana la 98% din ambalaje si CO2, protejand resursele planetei.

Waterdrop® inseamna funcționalitate si design la cele mai inalte standarde de calitate si estetica. Datorita calitații ingredientelor si designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa in viața de zi cu zi, contribuind in mod activ la promovarea unui stil de viața echilibrat.

One thought on “Waterdrop Romania isi extinde gama de bauturi din ingrediente naturale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *