Sergiana: Punem accent pe comertul modern, in 2021

Sergiana: Punem accent pe comertul modern, in 2021

 

sergianaProducatorul de preparate din carne Sergiana din Brasov anunta planuri importante pentru 2021 in ceea ce priveste dezvoltarea retelei proprii de retail atât pe segmentul comertului traditional, cat si pe cel modern. Nu in ultimul rând, se are in vedere si consolidarea prezentei in comertul electronic, dupa inaugurarea Pravaliei Online, in noiembrie 2020. Prima directie, cea a comertului traditional, se refera strict la Brasov. Sergiana opereaza 17 unitati comerciale, ceea ce reprezinta aproape 30% din intreaga retea de retail. Daca pâna acum 2 ani, dezvoltarea retelei locale se facea vizând cu preponderenta in cartiere – asimilate ca aglomerari urbane – sau piete agroalimentare, politica actuala de extindere se sincronizeaza cu dezvoltarea zonei metropolitane a Brasovului.

”Tinta pentru 2021 este inaugurarea unui market mixt, cu profil alimentar si de uz gozpodaresc cu autoservire si cu servire asistata”, au declarat pentru FoodBiz reprezentantii Sergiana.

In acelasi timp, se pune accent pe comertul modern, fiind vorba tot de doua sectoare distincte. In cadrul parteneriatului cu reteaua Kaufland, de mai bine de un an, Sergiana deruleaza un proiect amplu de reformulare a standurilor sale din lantul de hipermarketuri.

”In ciuda dificultatilor cu care s-a confruntat mediul economic in 2020, Sergiana a reusit sa respecte programul proiectat si sa remodeleze cinci astfel de locatii. In 2021, derularea programului vizeaza alte sase. Este vorba de implementare a doua formate noi de layout, cel mai curajos dintre ele integrând si un punct gastro in stand-ul pentru preparate din carne”, au precizat reprezentantii Sergiana.

Ultima directie de actiune legata de dezvoltarea retelei de retail, este consolidarea prezentei in comertul electronic. Practic, dupa inaugurarea, la 23 noiembrie, a Pravaliei Online, in 2021 obiectivele sunt cresterea portofoliului de produse si dezvoltarea infrastructurii pentru a mari performantele serviciilor de ambalare si livrare.

Dezvoltarea retelei de retail, in etapa imediat urmatoare, in mare masura este sinonima cu un proces de consolidare a stadiului actual, in timp ce exceptiile sunt date de valorificarea oricarei oportunitati identificata si considerata valida, concluzioneaza reprezentantii companiei din Brasov.

Producatorul de preparate din carne Sergiana din Brasov, fondat de Tudor Neculoiu, este unul din cei mai importanti jucatori pe acest segment din România. Grupul Sergiana isi desfasoara activitatea in mai multe sectoare de activitate, pornind de la cultura cerealelor, cresterea de animale (porci, vaca de carne), fabrica de furaje, abatorizare, procesare, la care se adauga restaurantele si magazinele proprii.

Sursa: FoodBiz

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *