Planurile fondatorilor Champagne Room, organizatorii primului salon de sampanie de la noi

Planurile fondatorilor Champagne Room, organizatorii primului salon de sampanie de la noi

 

Champagne Room este un concept unic in Romania, care urmeaza o tendinta manifestata de ceva vreme in marile capitale ale lumii precum Paris, Londra, New York, Tokio sau Hong-Kong. Este vorba de preocuparea „tot mai serioasa a consumatorilor de a descoperi si promova micii producatori, cunoscuti ca “Champagne de Vignerons” sau “Grower’s Champagne”, spune Daniel Tudose, fondatorul companiei.

Este vorba de familii care isi administreaza propria vie si care produc vinuri de Champagne doar din strugurii proveniti de pe proprietatea lor. In regiunea Champagne sunt peste 4000 de mici producatori care au etichete proprii si care poarta denumirea de Recoltant Manipulant (RM): adica isi cresc strugurii, ii recolteaza, vinifica si matureaza vinul in pivnitele proprii, isi imbuteliaza si comercializeaza singuri sampania.

Brandul Champagne Room, creat in urma cu 8 ani de Daniel Tudose din pasiunea lui si a partenerului sau de business Cosmin Grozea, a crescut organic, creat fiind in baza expertizei celor doi, care anterior s-au ocupat cu comertul de vinuri, inclusiv export de vinuri romanesti in strainatate.

Deschizatori de drumuri

Cei doi au bifat si o premiera pentru Romania: in luna octombrie au organizat primul salon de sampanie de la noi. Obiectivul lor este nu doar sa faca cunoscut noul concept in Romania, ci si educatia consumatorilor. „Este ceva firesc sa deschizi o sampanie, nu se face doar la anumite ocazii”, marturiseste Tudose.

Fondatorul companiei spune ca fiecare producator de sampanie sau de vin a fost ales cu grija, fara sa se faca vreun compromis.

„Champagne Room este un pionier in ceea ce priveste sampaniile de producator, in clipa de fata noi avem o selectie de peste 300 de sampanii pe care le putem oferi in orice clipa iubitorilor acestui produs. Este cea mai mare selectie de sampanii de pe piata. Noi am adus in Romania sampanii despre care am crezut ca sunt foarte bune, la un pret foarte bun, care au o eticheta foarte buna, despre care sa putem spune asa ceva ne place. Nu am lucrat doar pentru profit niciodata si am reusit sa ramanem fideli acestui lucru. Am ramas la fel de curiosi ca la inceput, ne dorim tot timpul sa descoperim producatori noi, sampani noi, sa intalnim oameni noi”, declara Tudose.

Champagne Room promoveaza in Romania doar micii producatori, avand in portofoliu peste 30 de de ‘’Vignerons’’ din Champagne, selectionati cu mare grija. Printre acestia se afla CHAMPAGNE LARMANDIER BERNIER, Champagne Doyard, Champagne Miniere, Champagne Vazart-Coquart, Champagne Pierre Gimonnet sau Champagne Eric Taillet.

„Oferim iubitorilor de vin cele mai bune Champagne de la producatori mici, sampanii artizanale care sunt prezente in cele mai bune restaurante din lume”, spun fondatorii Champagne Room.

Principalele canale de vanzare sunt clientii privati – antreprenori, oameni de business, IT care apreciaza un produs de calitate, dar si restaurantele, hotelurile si magazinele de vin, atat online, cat si fizice din Bucuresti si din tara, din orase precum Timisoara, Oradea, Cluj sau Iasi.

One thought on “Planurile fondatorilor Champagne Room, organizatorii primului salon de sampanie de la noi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *