Orange Valley, producator local de produse pe baza de catina, face bilantul pentru 2020 si anunta care sunt planurile companiei pentru anul curent. Astfel, in 2021, producatorul se asteapta la o crestere de pâna la 100% a vânzarilor si estimeaza dublarea cifrei de afaceri, pâna la 300.000 de euro. In 2020, cele mai cautate produse din portofoliul Orange Valley au fost siropul de catina cu miere de albine si siropul de catina cu miere de albine si ghimbir. Principalul canal de vânzare a fost online si, in medie, valoarea unui cos de cumparaturi a fost de 137 de lei, potrivit unui comunicat al companiei.
Orange Valley a incheiat 2020 cu o cifra de afaceri de 120.000 de euro, iar aproximativ 75% din totalul cifrei de vânzari a fost reprezentat de online. Pentru 2021, compania isi propune sa ajunga la o cifra de afaceri de 300.000 de euro.
„Ne bucuram ca am incheiat anul 2020 cu rezultate multumitoare pentru noi, dat fiind contextul in care cu totii ne-am desfasurat activitatea. Am reusit sa functionam la capacitate maxima pâna acum, iar acest lucru nu poate decât sa ne dea incredere ca anul urmator va fi cu mult mai bun. De aceea, pentru 2021 avem in plan extinderea pe mai multe segmente. Ne propunem sa venim cu produse noi, dar si sa avem o prezenta mai buna in ceea ce priveste lanturile de distributie”, a declarat Paul Cretu, fondator Orange Valley.
Orange Valley pregateste pentru 2021 extinderea portofoliului cu produse noi
Pentru 2021, Orange Valley are in pregatire lansarea a patru siropuri noi pe baza de catina in combinatie cu aronia sau menta. Acestea sunt produse 100% naturale, nepasteurizate, fara conservanti si procesate cu 24 de ore inainte de a fi livrate. Siropurile vor fi disponibile atât in magazinul online Orange Valley, cât si in magazinele partenere. Preturile noilor siropuri vor varia in functie de gramaj si ambalaj, insa nu vor fi diferite fata de cele ale produselor deja existente in portofoliu.
Orange Valley isi propune sa lanseze siropurile pe baza de aronia la inceputul lunii februarie, iar cele pe baza de menta incepând cu a doua jumatate a lunii martie.
In egala masura, compania isi propune ca in 2021 sa extinda gama de produse cosmetice, cu inca sase articole. Printre acestea se numara serum facial, crema pentru ten, capsule cu ulei de catina, dar si balsam de buze. Toate aceste produse contin ulei de catina marca Orange Valley si ingrediente 100% naturale. Lansarea produselor e programata pentru luna martie.
In prezent, Orange Valley are ca piata de desfacere mediul online, dar si bacanii si magazine premium. Pentru HoReCa, producatorul are un produs exclusiv, care se regaseste in toate locatiile premium din marile orase din Moldova: Botosani, Suceava, Iasi, Neamt, dar si in unele locatii in Bucuresti.