Mihaela Gagea, proprietarul Sky Rooftop Restaurant din Timisoara, o locatie la inaltime la propriu, dar si la figurat, ne dezvaluie cateva din noutatile cu care sunt intampinati clientii, in aceasta vara, fara sa fie uitate, insa, si surprizele pentru sezonul de toamna.
Una dintre caracteristicile puternice ale business-urilor conduse de Mihaela Gagea este, dupa cum chiar ea spune, inovatia, iar restaurantul Sky Rooftop nu face nici el exceptie.
„Ne bucuram ca in aceasta vara am putut veni cu cateva noutati pentru piata timisoreana ca, de exemplu „dozatorul de prosecco”, „meniul de miel realizat de un chef Grec”, un meniu specializat de cocktailuri, precum si multe alte surprize ce urmeaza sa fie facute publice”, a declarat intru-un interviu exclusiv pentru FoodBiz Mihaela Gagea.
Cele mai reusite evenimente la Sky Rooftop sunt cele de tip social cocktail party, evenimente cu puternic iz occidental si care sunt din ce in ce mai apreciate in Timisoara.
„Oaspetii se simt, ca sa-i citez, «ca in New York, Viena sau Paris» la acest tip de evenimente”, marturiseste managerul.
Mihaela Gagea recunoaste insa, ca la acest moment, este greu de descris profilul clientului, dupa cativa ani de provocari sociale.
„Trebuie sa recunosc ca atunci cand am inceput acest business, profilul clientului pe care il analizasem era un pic diferit de cel actual, insa raman acei oameni care au inteles si inainte calitatea mancarii, intr-o atmosfera unica in zona HoReCa din Timisoara, asezonata cu bauturi de calitate servite de profesionisti. In general, strainii sunt cei care apreciaza cel mai mult restaurantul nostru”, spune Gagea.
Inovatie si dezvoltare continua
Managerul restaurantului spune ca fiecare sezon aduce ceva nou fata de cele precedente. Exista si un grup dedicat cu cateva persoane cheie din managementul si conducerea restaurantului, in care subiectul principal este acela de inovatie si dezvoltare continua.
„Cred cu adevarat ca mereu exista loc de imbunatatit si ca niciodata nu poti sa-ti atingi limita superioara si daca e sa o atingem, noi vrem sa o si depasim!”, marturiseste Mihaela Gagea.
Sezonul de toamna va debuta cu un eveniment surpriza cu o vedeta din Romania, care este „si prieten si apropiat al restaurantului”.
„Pandemia din anii trecuti, precum si criza economica din lume au schimbat un pic regulile jocului, iar lumea nu mai are un tipar anume de consum. Asa de exemplu, sunt anumite zile de luni sau marti, cand este mai multa activitate ca intr-o zi de duminica sau vineri. Pur si simplu nu mai exista o regula anume”, afirma Gagea.
Tot ce este mai bun
In prezent, restaurantul are o capacitate ceva mai mica – vorbim de 100 de persoane, accentul fiind pus pe calitate si nu pe cantitate. O dovedeste si modul in care se face aprovizionarea cu materii prime, de exemplu.
„Evident ca ceea ce inseamna legume si fructe de sezon, incercam sa le luam din apropiere. Carnea de vita este atent aleasa de la o ferma din Romania cu o calitate deosebita, uleiul de masline este adus direct din Italia de la un producator din zona Toscana, iar condimentele si mirodeniile folosite pentru meniul de miel, sunt aduse direct din Grecia. Branza de oaie este facuta de familia mea in zona Sibiului, iar pastrama de berbecut de asemenea”, a mai precizat managerul.