Carrefour Romania a inaugurat, joi, un nou hipermarket rebranduit si remodelat, in cadrul centrului comercial Supernova din Soseaua Alexandriei 152. In urma integrarii magazinelor Cora de format mare in universul Carrefour, reteaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel national.
Unul dintre aceste magazine Cora a fost remodelat si rebranduit in Bucuresti, urmand ca celelalte sa fie inaugurate in mod oficial in curand.
Hipermarketul reprezinta primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piata din Romania, in 2001, si joaca un rol semnificativ, oferind cea mai variata gama de produse, adresandu-se tuturor categoriilor de clienti. Extinderea retelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat in incinta centrului comercial Supernova, Soseaua Alexandriei 152, hipermarketul este deschis de luni pana duminica, intre orele 08:00 – 22.00. Acesta dispune de o suprafata de vanzare de 6.881 mp si sustine dezvoltarea comunitatii locale, prin cele 160 de locuri de munca.
„Ne reafirmam angajamentul de a oferi romanilor cel mai bun portofoliu de produse si servicii, extinzand reteaua noastra de hipermarketuri prin deschiderea unui nou magazin Carrefour in Bucuresti, un oras cheie pentru clientii nostri. Carrefour Romania isi propune sa fie un partener de incredere pentru comunitatea din Bucuresti, oferindu-le acestora mai mult decat o simpla experienta de cumparaturi. In noul magazin, clientii nostri vor gasi o selectie larga de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali si produse marca proprie, precum si o varietate de delicatese internationale.” a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.
Oferta noului magazin include produse proaspete de la producatorii locali, dar si cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului:
Legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Varasti, Brezoaele si Fierbinti sub eticheta Gradina Noastra;
Produse de brutarie, realizate in laboratoarele proprii de catre specialistii Carrefour;
O sortimentatie bogata de produse BIO, pentru o alimentatie echilibrata.
Mai mult, clientii au acces la o gama extinsa de vinuri romanesti din programul Deschidem Vinul Romanesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producatorii romani din toate regiunile viticole ale tarii. Vinuri precum „Zana Verde Sauvignon Blanc” si „Stih Cabernet Sauvignon” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale in categoria Vin din Regiunea Ta. Alaturi de ele, sunt disponibile vinuri incredintate doar rafturilor Carrefour prin selectia Exclusiv (cum ar fi „Vinul Cavalerului Secret Alb”, „Rasarit Busuioaca de Bohotin”, „Siel Feteasca Neagra”), precum si vinuri gastronomice apreciate de specialisti si cautate de cunoscatori, din gama Premium.
In plus, magazinul include in oferta sa si produse marca proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cat si premium (Drag de Romania, Filiera Calitatii Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde si produse din portofoliul fostului magazin Cora, apreciate de clienti pentru calitatea lor deosebita. Un exemplu ar fi carmangeria traditionala de unde clientii pot achizitiona produse de carne, din porc si vita, proaspat transate, din carcase cu origine Romania. Totodata, clientii au la dispozitie o varietate de produse locale, preparate sau afumate.
Odata cu achizitia operatiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, in 113 orase din tara si ajunge in top trei jucatori de pe piata de retail din Romania, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajati.
Carrefour Romania opereaza in Romania prin cinci entitati juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL si, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche SA.