Laptaria cu Caimac a obtinut certificarea International Food Standards 6.1

Laptaria cu Caimac a obtinut certificarea International Food Standards 6.1

 

caimacLaptaria cu Caimac, producatorul de lactate romanesti premium, a obtinut, in urma unui audit desfasurat in luna martie 2021, certificarea International Food Standards 6.1, sistemul cu cea mai larga recunoastere internationala in privinta securitatii alimentelor si managementul calitatii. “Am pregatit certificarea inca din 2019, insa restrictiile impuse de pandemie ne-a intarziat planurile. Unul dintre obiectivele noastre este sa ajungem cu produsele Laptariei si pe piata externa, iar acesta a fost ultimul pas inainte de a incepe proiectele de export.

Suntem convinsi ca vom avea succes peste hotare, pentru ca oferim o gama de lactate premium, care au mare adresabilitate pentru consumatorii din Uniunea Europeana. Faptul ca am crescut capacitatea de productie si planuim sa extindem atat fabrica, cat si depozitul, ne va permite sa acoperim necesarul suplimentar de produse pentru export”, a declarat Adrian Cocan, directorul general al Agroserv Mariuta.

Obtinerea certificarii IFS 6.1 a presupus realizarea unui audit amanuntit al fabricii Laptariei cu Caimac din Dragoesti si verificarea respectarii a numeroase exigente tehnice, cum ar fi: gestionarea materiei prime si analizelor specifice, posibilele contaminari; mentenanta utilajelor si calibrari; trasabilitatea produselor noastre pana la furnizori; gestionarea igienei atat pe infrastructura, spatii, utilaje, cat si in cazul personalului operator; verificari si bune practici pentru siguranta alimentului, concordanta cu legislatia in vigoare.

Auditul a fost realizat de Lloyds Register, iar mentinerea certificarii presupune reauditarea anuala.

Laptaria cu Caimac implineste, in 2021, trei ani de la lansare si a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 49 de milioane de lei, inregistrand cresteri semnificative atat la nivel de capacitate de productie, cat si la nivel de vanzari. La finele anului trecut, compania a lansat prima emisiune de obligatiuni in valoare de trei milioane de euro, iar in luna martie a primit aprobarea pentru derularea unei oferte de vanzare de tip plasament privat de actiuni.

Produsele Laptaria cu Caimac sunt prezente in peste 2.000 de magazine, la nivel national, inclusiv in marile lanturi de retail, in bacanii, magazine de proximitate si magazine traditionale, dar si in HoReCa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *