Cei patru antreprenori proprietari ai retelei de peste 70 de magazine agricole Agri.Shop lanseaza singurul furaj produs in Romania care contine soia nemodificata genetic, destinat gospodariilor si micilor fermieri, in urma unor investitii de peste 40.000 euro. ”Am lucrat intens la acest proiect in ultimele 12 luni, impreuna cu partenerul nostru din zona de productie. A fost foarte important pentru noi sa facem acest efort intrucat ne-am dorit ca toti clientii nostri sa poata avea acces la furaje <
Dupa lansarea acestui produs, Agri.Shop estimeaza pentru primul an o crestere a vanzarilor pe segmentul de furaje de 20%.
”Soia nemodificata genetic, folosita pentru a obtine acest furaj este produsa la noi in tara, de altfel, la fel ca furajul. Astfel, avem un produs 100% romanesc si datorita lui, pasarile si animalele din gospodariile romanilor vor fi hranite mult mai sanatos,” a adaugat Ciprian Ivana.
Furajul lansat sub marca proprie Agri.Premio se gaseste in toate magazinele agricole Agri.Shop, avand acelasi pret ca furajele clasice.
Citeste si Productia de legume si fructe, in pericol din cauza frigului
Folosirea organismelor modificate genetic in alimentatie a fost intotdeauna un amplu subiect de dezbatere. Tocmai de aceea, Uniunea Europeana are reguli foarte stricte si proceduri de autorizare complexe pentru cultivarea si comercializarea organismelor modificate genetic.
In 2019, antreprenorii Ciprian Ivana, Adrian Andronache, Damean Bogdan si Marina Ivascu au finalizat o investitie de peste 300.000 euro in reteaua de magazine agricole Agri.Shop, care sunt pozitionate in Nordul Moldovei si in jurul Bucurestiului. Cele peste 70 de magazine Agri.Shop au la ora actuala peste 5.000 de produse fiecare, de la pui de o zi si furaje pentru animale si pana la articole de gradinarit, produse de tip petshop, dar si moto utilaje.
Despre Agri.Shop
Reteaua Agri.Shop este operata prin intermediul a patru companii, care au peste 100 de angajati, iar in proportie de peste 90%, acestia provin din mediul rural. Agri.Shop a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri care a depasit nivelul de 9 milioane de euro.
Reteaua continua sa creasca si in 2021, prin deschiderea de unitati in judete noi precum Giurgiu, Teleorman sau Dambovita. Brandul romanesc este prezent la ora actuala in 13 judete si isi continua procesul de modernizare si extindere a magazinelor existente.
Conceptul Agri.Shop presupune furnizarea catre fermieri de produse de inalta calitate, care provin din zone de proximitate si de pe teritoriul Romaniei, in toate cazurile in care acest lucru este posibil.