Hancas, Kaufland Romania: 66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat intra in buzunarul unui partener roman

Hancas, Kaufland Romania: 66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat intra in buzunarul unui partener roman

 

hancasPonderea produselor autohtone in reteaua Kaufland Romania este de 70%, iar 66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat intra in buzunarul unui partener roman, a declarat la BucharestFoodSummit Valer Hancas, Corporate Affairs&Communication Director – Kaufland Romania & Moldova. Retailerul lucreaza cu cateva mii de producatori locali, constituind o rampa de lansare pentru multi dintre ei nu doar pentru piata interna, cat si la extern.

In magazinele Kaufland Germania pot fi gasite pe rafturi circa 50 de branduri romanesti, iar in cele din Bulgaria 30 branduri romanesti. Un producator de paste gluten free din Satu Mare isi vinde marfa in toate cele 8 tari unde Kaufland este prezent si sunt doar cateva exemple.

„66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat la Kaufland merge in buzunarul unui partener roman. Valoarea acestor 66 de bani de la fiecare, vizavi de ponderea cifrei de afaceri pe care o avem, este de 1,8 miliarde de euro, care in 2019 s-au dus de la Kaufland Romania pentru plata facturilor partenerilor romani”, a declarat Valer Hancas.

Kaufland Romania, liderul pietei de retail alimentar, a raportat pentru anul 2019 o cifra de afaceri de aproape 11,8 miliarde lei, mai mare cu 9% fata de anul anterior si un profit net de 847,66 milioane lei, cu 7,5%, mai ridicat. In ultimii ani, in Romania a fost inregistrat un profit mediu de circa 6% din cifra de afaceri, comparativ cu cca 3,2% la nivel international, a mai precizat Hancas.

https://www.youtube.com/watch?v=luiIdtiUDw8&feature=emb_logo

BucharestFoodSummit.ro, Editia a III-a: 21 septembrie – 19 noiembrie 2020, conferinta: „Modernizarea continua a retelelor de retail in Romania si Europa de Sud-Est. Efort, succes, asociere si parteneriat intre producatori si retele de desfacere. Comertul, veriga fundamentala pentru accelerarea integrarii productiei nationale alimentare si de bauturi.”

Conferinta a fost moderata de Gabriel Biris, Partener Fondator, Casa de Avocatura Biris-Goran, iar co-moderator a fost Bogdan Popovici, BucharestFoodSummit. La eveniment a participat si Adrian Oros, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, care a adus vesti proaspete de la Bruxelles privind modul in care ar putea sa arate viitoarea Politica Agricola Comuna. De asemenea, au fost prezenti Sorin Mihai Cimpeanu, Rector, USAMV Bucuresti, Paul Anghel, Director general – ANPC, Mario Cretu, Corporate Affairs Manager – Carrefour Romania, Mihai Toader, Coordonator Achizitii Produse – Grup Auchan, Alexandru Baciu, Antreprenor – Ferma Baciu, Nicusor Serban, Presedinte Clubul Fermierilor Romani.

BucharestFoodSummit.ro este organizat in parteneriat cu #RomaniaFunctioneaza, FoodBiz, CEC Bank, Casa de Avocatura Biris-Goran, Domeniile Urlati, ASAS, ASPES, FIHR, ICDP – Maracineni, HORA, Agrostandard si Academia de Studii Economice Bucuresti.
Sponsorii evenimentului: Sponsor Gold – Computerland Romania, Exclusive Pure Water Partner – Aqua Carpatica, Wine Partner – Domeniile Samburesti.

Partenerii media: FoodBiz, #RomaniaFunctioneaza, Agrostandard, Lumea Banilor, EVZ, TVRi si Economistul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *