ACDBR lanseaza conceptul “FACUT IN TARA MEA”

ACDBR lanseaza conceptul “FACUT IN TARA MEA”

 

facut_in_tara_meaAsociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) lanseaza conceptul “FACUT IN TARA MEA”, prin care vrea sa uneasca mediul de afaceri romanesc si consumatorii sub un acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia tarii. “Este important ca antreprenorii romani sa isi asume rolul de vector al natiunii, consumatorii sa aleaga romaneste, iar statul sa gandeasca si sa actioneze in contextul actual in interes national. Cu ajutorul acestei initiative, ACDBR doreste sustinerea economiei Romaniei, a securitatii alimentare a cetatenilor nostri, in solidaritate cu statul roman, pentru a trece peste cea mai mare criza sanitara si economica, globala”, se arata intr-un comunicat al asociatíei.

Citeste si Marii retaileri detin 23 centre de distributie in Romania

Reprezentantii ACDBR sustin ca este vital ca toti romanii sa constientizeze importanta consumului de produse si de servicii autohtone, necesitatea castigarii independentei economice a Romaniei si acordarea sansei companiilor romanesti de a rezista acum, de a-si mentine angajatii si de a trece cu totii cu bine peste aceasta criza.

“Cu un ton precaut, insa profund ancorat in realitatea globala, venim in fata statului si a romanilor cu proiectul “FACUT IN TARA MEA” dorind ca Romania sa constientizeze faptul ca exista posibilitatea ca, dupa incheierea pandemiei, relansarea economica sa nu fie imediata, ceea ce va genera o constanta presiune socio – economica asupra tuturor romanilor. Anticipam o competitie acerba in interiorul Uniunii Europene, dar si pe plan mondial, in dorinta naturala de a recupera economic, de a ocupa piete si de a creste nivelul propriu de trai”, se precizeaza in comunicat.

ACDBR invita toate asociatiile profesionale, patronale, ale producatorilor, sindicatele si reprezentantii autoritatilor publice locale si centrale sa se alature acestei initiative deschise cu dorinta de a schimba din temelii felul in care romanii se raporteaza la conceptul “FACUT IN TARA MEA”.

Citeste si Cele mai mici preturi la legume din ultimii 20 ani in pietele de en-gros!

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania reprezinta “distributia traditionala” a bunurilor de larg consum pe teritoriul Romaniei, in sistemul HoReCa si in piata magazinelor de proximitate/retaileri independenti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *