Grupul francez de distributie Carrefour a inregistat o cifra de afaceri de 78,609 miliarde euro in 2020, in crestere cu 7,8% fata de 2019, in timp ce vanzarile din Romania au crescut cu 2,1%, pana la 2,327 miliarde euro, transmite Reuters. De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un numar total de 13.048 magazine, dintre care 369 in Romania distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate si 28 de magazine de tip Cash & Carry. De asemenea, profitul operational a crescut cu 16,7% in 2020, pana la 2,173 miliarde euro, in timp ce vanzarile au urcat cu 7,8% la 78,609 miliarde euro, cele mai bune performante inregistrate de Carrefour in ultimii 20 de ani.
Acest lucru se datoreaza unor performante solide pe piete precum Brazilia si Franta, in contextul in care retailerii de alimente din intreaga lume au profitat de o cerere mai mare din partea consumatorilor care au stat in casi in perioada crizei COVID-19, potrivit Agerpres.vanzari carrefour romania 2020
Grupul francez de distributie a anuntat ca in prezent mizeaza pe noi reduceri de costuri in valoare de 2,4 miliarde euro pana in 2023 si un flux net de numerar de peste un miliard de euro incepand din 2021.