S-a vorbit foarte mult in ultimii ani despre educatia populatiei in ceea ce priveste alimentatia, despre ce este bine sa consumam, cat sa consumam, cum sa citim etichetele produselor alimentare, despre valoarea nutritionala a produselor si multe altele.
Educatia in domeniul bauturilor a primit mai putina atentie si spatiu dedicat in on-line, asa cum spune Stefan Gogota, producatorul de horinca – La Horincie, s-a inceput cu vinurile acum 15-20 de ani, dar nu s-a mers catre toate categoriile.
„In domeniul bauturilor noi romanii suntem la gradinita, trebuie sa acceptam ca de acolo trebuie sa invatam, cum se recunoaste o bautura, cum se alege, cum se savureaza, ce prorpietati trebuie sa aiba.. Din pacate la multe evenimente si cu multe ocazii, romanii ingurciteaza orice e intr-o sticla frumoasa cu o eticheta colorata si cat mai dulce daca se poate. Deci subliniez…bauturile dulci contin zahar! Evitati bauturile dulci” spune antreprenorul.
Brandul La Horincie produce o bautura autentica, traditionala, un rachiu obtinut din fructe 100%, fara zahar, exclusiv dublu distilat din tara Maramures-Oas, lucrat manual in alambic traditional de cupru, dupa o reteta antica originala.
„Cu cat o bautura este mai descrisa, mai elaborata, mai prezentata cu atat producatorul doreste sa spuna mai mult despre cum a facut-o! (…) Educatia incepe de la a dori sa bei calitate, nu cantitate” marturiseste producatorul de horinca.
c3v1gg
efurvq
h7x5d1