PayPoint vrea sa ajunga la 24.000 de parteneri in Romania

PayPoint vrea sa ajunga la 24.000 de parteneri in Romania

 

Procesatorul de plati PayPoint are POS-uri in 26.000 de locatii in Romania, din care in 17.000 se poate face plata cu cardul, dupa cum sustine Utku Ogrendil, CEO PayPoint Romania şi 24pay. Tinta pentru perioada urmatoare este atingerea unui numar de 24.000 de parteneri, fata de 22.000, in prezent.

Utku Ogrendil, CEO PayPoint Romania şi 24pay, se afla la conducerea Paypoint Romania, cea mai mare firma de colectare a facturilor cash si cu cardul de la noi, de circa trei ani. In Romania, a venit in 1999, iar primul sau job a fost in piata bancara, unde a lucrat mai multi ani, dupa care a condus un centru de procesare, urmat de numirea la PayPoint.

„Colectarea facturilor este principala activitate a companiei, se mai adauga si cea de acceptare de plati bancare, o activitate construita in ultimii doi ani si jumatate. In total, avem 26.000 de locatii, din care in 17.000 se poate face plata cu cardul. Legat de parteneri, cred ca din 26.000 de locatii, acum, 22 000 sunt firme diferite, parteneri diferiti. Noi vrem sa ajungem undeva la 24.000 de parteneri”, a declarat pentru FoodBiz Utku Ogrendil, CEO PayPoint Romania.

Printre partenerii importanti se numara banci precum CEC Bank si UniCredit Bank, firme de curierat – Cargus, FAN Curier, GLS, dar si alte cateva sute de companii, printre care se afla nume cunoscute precum Orange, Electrica, Digi.

„Ce facem noi in Romania este foarte diferit si suntem cam primii care fac asa ceva aici, spre deosebire de alte tari, unde este ceva comun. In Romania, aproape toate POS-urile sunt instalate de banci, comparativ cu alte tari, unde bancile nu instaleaza POS-urile, ci firme ca noi o fac”, a mai precizat Utku Ogrendil.

Acesta spune ca fiind primii pe acest segment de piata, la inceput a fost un pic dificil pentru PayPoint, insa bancile au inteles ca ceea ce face procesatorul de plati este un lucru bun, care, pana la urma, ajuta practic la cresterea pietei.

„Cand am demarat acest business, am inceput cu plati de facturi, totul este gazduit de o firma internationala care are toate nivelurile de securitate la cele mai inalte standarde. Pe partea de POS este la fel, lucram cu firme care au PSI si SSM. … ..Colaboram cu firme cu care suntem siguri ca platile care trec prin noi sunt securizate pentru noi, dar si pentru clientii sau partenerii nostri”, a mai afirmat managerul.

Pod pentru piata financiara

Ogrendil mai spune ca asa cum a reiesit si din discutiile cu Visa, Mastercard sau cu bancile, PayPoint este vazut ca un pod intre piata bancara si nebancara, deoarece „suntem prezenti in multe locuri unde nu exista banci”.

Rolul PayPoint este sa ajute-i ajute pe oamenii „nebancalizati” sa intre in lumea bancalizata, acesta fiind si motivul pentru care la acest moment este acceptat foarte mult cash, marturiseste Ogrendil. De asemenea, platile se mai pot face cu cardul, dar se poate apela si la aplicatia 24pay, care functioneaza online 24 de ore din 24.

Serviciile PayPoint Romania

PayPoint Romania este principalul operator de plati in numerar pentru o gama variata de servicii, disponibil in aproximativ 26.000 de puncte de retail.

In prezent, PayPoint asigura incasarea platilor pentru majoritatea furnizorilor de utilitati si servicii din Romania. In locatiile partenere, clientii pot efectua plati numeroase pentru: facturile de utilitati (electricitate, gaze, apa etc.), telefonie fixa si mobila, rate, asigurari, roviniete, internet si cablu sau servicii de securitate. Reteaua nationala de POS-uri PayPoint ofera şi acceptarea la plata a cardurilor pentru bunurile si serviciile achizitionate in locatie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *