Kaufland Romania pune la dispozitia micilor producatori locali de legume si fructe spatii in magazine!

Kaufland Romania pune la dispozitia micilor producatori locali de legume si fructe spatii in magazine!

 

KV_Invitatie mici producatori_Kaufland RomaniaMicii producatori locali de legume fructe din intreaga tara sunt invitati sa se inscrie pana pe 7 decembrie 2020 in program, printr-un e-mail la office@kaufland.ro! Pentru a fi alaturi de producatorii mici de legume fructe afectati de dificultati in perioada aceasta, Kaufland Romania isi pune la dispozitie spatiile din magazine, pentru ca acestia sa isi poata comercializa in continuare marfa, in conditii sporite de siguranta si confort pentru clienti, se arata intr-un comunicat al retailerului. Compania intelege nevoia de a sustine micii producatori locali de legume fructe afectati de necesitatea de a oferi masuri sporite de siguranta, esentiale in contextul actual, sau de temperaturile scazute de afara, si lanseaza astfel o invitatie catre acestia de a utiliza suprafetele de vanzare din cadrul tuturor celor 135 de magazine Kaufland din intreaga tara.

Din 8 decembrie si pe tot parcusul lunii, Kaufland ofera micilor producatori interesati suprafata de vanzare in magazine, pentru a fi alaturi de ei in eforturile de a depasi mai usor aceasta perioada.

Producatorii interesati sunt invitati sa se inscrie in demers printr-un e-mail la office@kaufland.ro, iar Kaufland ii va gazdui, oferindu-le spatiu de vanzare in magazin si sisteme comerciale moderne.

Demersul vizeaza producatorii mici de legume fructe din toate judetele tarii, iar colaborarile se vor face la nivel regional.
Mai mult, pentru a-i sustine, Kaufland le va asigura plata rapida, la 3 zile, in loc de 7 zile, termenul de plata standard pentru producatorii mari de legume fructe.

Producatorii de legume-fructe care doresc sa se inscrie in program sunt invitati sa se inscrie prin e-mail catre office@kaufland.ro pana pe 7 decembrie 2020. Conditiile pe care acestia ar trebui sa le respecte sunt:
• Sa aiba atestat de producator agricol;
• Sa aiba PFA sau sa fie intreprindere individuala sau familiala;
• Sa poata emite facturi la zi, cu plata la 3 zile;
• Sa respecte legislatia in domeniul sigurantei alimentare si la livrarea produselor in depozitul Kaufland sa poata pune la dispozitie: declaratie de conformitate, aviz de livrare, buletin de analize pentru articole bio (acolo unde este cazul);
• Sa aiba autorizatie sanitar veterinara ANSVSA (Ord. 111/2008) si certificare a depozitului (acolo unde este cazul);

„Sprijinul in momente de nevoie este ce conteaza cel mai mult si am invatat asta in toata relatia cu producatorii locali din toti acesti ani. Prin prezentul program, valabil in toate magazinele noastre pe parcursul lunii decembrie, ajutam producatorii de legume fructe afectati de dificultati sa aiba un loc sigur si conditiile necesare comercializarii pentru a nu pierde culturile si ca marfa lor sa ajunga in continuare la romani in cele mai bune conditii. Ne dorim sa fim un sprijin real si de aceea, pentru a face posibil acest program pentru producatorii mici, ne-am simplificat regulile de receptie si ne-am adaptat procesul de achizitie pentru a le facilita accesul cat mai mult, pastrand regulile esentiale privind calitatea si siguranta, aspecte deosebit de importante pentru noi si clientii nostri.
Desi demersul este valabil in luna decembrie, avem incredere ca vom identifica parteneriate pe care le vom pastra pe termen lung, deoarece Kaufland este interesat sa listeze producatori locali, chiar si mici, si sa ii ajute sa se dezvolte. Nu este sigurul nostru program in acest sens”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine in 8 tari, 132.000 de angajati si o retea de 135 de magazine in Romania. In 2019, Kaufland Romania a primit pentru a treia oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala. Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata. Strategia noastra are ca scop indeplinirea dorintele clientilor cu accent pe garantiile si serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate si, bineinteles, preturi atractive. Pentru mai multe informatii, vizitati www.kaufland.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *