Cum isi adapteaza oferta producătorii de ingrasaminte la schimbarile din piata

Cum isi adapteaza oferta producătorii de ingrasaminte la schimbarile din piata

 

BioHumussol produce ingrasaminte si fitosanitare ecologice inca din anul 2008, compania numarandu-se printre initiatorii inputurilor ecologice pe piata din Romania. Un segment  de piata cu o crestere importanta in ultimii ani si pentru care exista un potential si mai mare in contextul Pactului Vedere European.

Numele BioHumussol a pornit de la denumirea generica pentru ingrasamantul natural obtinut prin vermicompostare (compostarea si transformarea gunoiului de grajd de catre un anumit tip de rame – rame rosii de California, in humus). Humusul este un amestec de substante organice amorfe aflate in sol, de obicei la o adancime de 20-30cm.

Laurentiu Oprea, directorul comercial al BioHumussol, ne prezinta cele mai bine vandute produse din gama lor:

”BioHumussol care este produsul cu care ne-am inceput activitatea, este singurul produs din Romania care are viata. Adica are microorganisme benefice care ajuta plantele sa creasca mai bine si sa obtina hrana intr-un mod mult mai usor din ingrasamintele pe care noi le aplicam plantei.

Un alt produs principal este stimulatorul ecologic ETAMIN care functioneaza ca o completare a fertilizatului. ETAMIN si BioHumussol functioneaza cel mai bine atunci cand sunt aplicate impreuna.

In ultimii doi ani am avut o crestere mare la tratamentul samanta ecologic, BIOSEM, mai ales de cand o serie de produsele chimice pentru tratarea semintelor au inceput sa fie interzise in Romania si Europa. Aceasta alternativa este la un cost accesibil atat pentru fermierii care lucreaza atat in agricultura conventionala, dar si in agricultura ecologica. BIOSEM, a ajuns sa fie printre cele mai cerute produse ale noastre”, a declarat pentru FoodBiz Laurentiu Oprea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *