GfK: Comertul modern a ajuns la o cota de piata de 59%, in 2017

GfK: Comertul modern a ajuns la o cota de piata de 59%, in 2017

 

cota magazinComertul modern a inregistrat, la finele anului 2017, o cota de piata de 59%, in crestere cu 1,4 puncte procentuale fata de 2016. Magazinele de tip discount si cele de proximitate au avut cele mai accelerate cresteri, potrivit unui studiu GfK. “Hipermarketurile raman cel mai important canal modern de cumparare. Pe parcursul anului trecut au fost vizitate mai des de cumparatori, insa cosurile au ramas la nivelul anului precedent. Magazinele de tip discount au avut vanzari in crestere datorita faptului ca oamenii au platit in medie mai mult la fiecare act de cumparare si au achizitionat mai des din aceste formate. Supermarketurile au beneficiat de o frecventa medie de cumparare mai ridicata si de cosuri mai mari. Raman in continuare cel mai vizitat retailer. Magazinele de proximitate au avut cea mai buna dinamica. Au reusit sa recruteze noi cumparatori, i-au atras mai des in magazine si i-au convins sa cheltuiasca sume mai mari la un act de cumparare. Evolutia pozitiva a fost influentata si de expansiunea acestor formate. In ansamblu, in 2017 au fost deschise aproape 220 de magazine de proximitate”, precizeaza studiul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *