Brandul Verdino: un pariu de trei milioane de euro pentru mancarea viitorului

Brandul Verdino: un pariu de trei milioane de euro pentru mancarea viitorului

 

Burger Verdino (1)Compania Salconserv Food, detinuta de oamenii de afaceri Raul Ciurtin si Eberhart Raducanu, a investit trei milioane de euro in brandul Verdino. Verdino contine o gama cu peste 30 de produse, toate pe baza de proteina de mazare, care substituie carnea. Salconserv Food pariaza astfel pe mancarea viitorului, tot mai cautata si consumata la nivel global. Compania Salconserv Food a inceput productia la sfarsitul anului 2018, incheind 2019 cu o cifra de afaceri de 8,3 milioane de lei si 80 de angajati si estimeaza o crestere de pana la 12,2 milioane de lei in 2020.

Produsele Verdino – printre care burgeri, mici, carne tocata, carnaciori, dar si branzeturi – ofera aceleasi satisfactii iubitorilor de carne, avand un gust similar si aceeasi textura. In afara faptului ca nu contin carne sau lapte, produsele Verdino sunt bogate in fibre si proteine si sunt fara lactoza, soia si organisme modificate genetic.

“Verdino este fundatia pentru o categorie complet noua de produse si suntem mandri ca putem spune ca mancarea viitorului se produce si in Romania. Am inceput anul acesta primele exporturi cu produsele plant-based Verdino. Am semnat primele contracte de distributie pentru cateva tari din Europa, un contract de distributie pentru SUA si suntem in negocieri cu mai multi potentiali distribuitori pentru produsele noastre si in alte tari din Europa, dar si din Canada si China”, a declarant Eberhart Raducanu, CEO Salconserv Food.
Produsele Verdino se gasesc in marile retele comerciale – Cora, Auchan, Profi si Rewe -, dar compania livreaza si prin propria platforma online.

Alimentele pe baza de plante devin din ce in ce mai cautate datorita cererii in crestere a consumatorilor pentru produse care sa indeplineasca criterii de sustenabilitate. De aceea, producatorii se orienteaza catre astfel de alimente la nivel mondial si folosesc tehnologii performante, inovand pentru a obtine alimente similare ca gust cu cele pe baza de carne. Mazarea este considerata proteina viitorului pentru ca in productia unui kilogram de mazare se consuma cu 87% mai putina apa si se emite cu 90% mai putin CO2 decat in productia unui kilogram de carne.

Piata globala a carnii pe baza de plante a fost estimata la 12,1 miliarde de dolari in 2019 si este preconizat ca va ajunge la 27,9 miliarde de dolari pana in 2025, cu o rata anuala de crestere de 15% (Euromonitor 2019).

Good Food Institute a comunicat ca vanzarile de alimente din carne bazate pe plante au crescut in SUA cu 38% intre 2017 si 2019, iar o cercetare de piata recenta a Nielsen a indicat o crestere cu 279,8% in timpul pandemiei de coronavirus. Si in Marea Britanie s-a constatat ca aproape opt milioane de oameni au consumat mai multe alimente vegane de la inceputul pandemiei.

Durabilitatea produselor pe baza de plante si preocuparile legate de impactul negativ al carnii asupra sanatatii determina interesul consumatorilor si modificari ale obiceiurilor de consum. Pe plan mondial, piata alimentara bazata pe plante este de asteptat sa ajunga la 120 de miliarde de dolari pana in 2025, potrivit companiei globale de consultanta AT Kearney.

Despre Verdino
Verdino este brand romanesc, produs la Medias de compania Salconserv Food si reprezinta viitorul, fiind o mancare cu impact zero asupra planetei. Verdino vine ca alternativa vegetala la produsele cu carne folosind proteina de mazare. Gama de produse Verdino include burgeri, mici, carne tocata, parizer, carnaciori, salam, crenvursti, branzeturi din ulei de cocos si specialitati precum Mortadella cu fistic ori Bacon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *