Bayer: Ana Gheorghiu a preluat funcția de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova

Bayer: Ana Gheorghiu a preluat funcția de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova

 

Foto_Ana GheorghiuAna Gheorghiu a preluat funcția de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru grupul de țari Romania, Bulgaria si Republica Moldova, la finalul lunii octombrie, devenind parte a echipei de conducere a diviziei Bayer Crop Science. Pentru noul sau rol, Ana Gheorghiu isi propune sa construiasca o rețea solida de dialog cu partenerii Bayer – autoritați, asociații, institute de cercetare si dezvoltare si media, pentru a oferi cele mai bune soluții fermierilor, consumatorilor si pacienților. “Imi doresc ca acțiunile mele din acest nou rol sa reflecte valorile brandului Bayer de seriozitate, incredere si calitate. In plus, intenționez sa contribui la integrarea inițiativelor de sustenabilitate in strategia si operațiunile grupului nostru de țari, aliniindu-ne astfel la Strategia de dezvoltare durabila a Națiunilor Unite. Nu in ultimul rand, atenția mea se va indrepta catre proiectele Bayer de responsabilitate sociala corporativa, fiind convinsa ca implicarea activa in comunitatea locala aduce reale beneficii.” a declarat Ana Gheorghiu cu ocazia numirii.

Ana Gheorghiu s-a alaturat companiei Bayer in 2015, ca Agricultural Policy si Stakeholder Affairs Manager. Principalele ei atribuții au fost reprezentate de gestionarea, planificarea si promovarea relațiilor guvernamentale si acțiunilor de advocacy in cadrul diviziei Crop Science a companiei Bayer. A menținut comunicarea cu autoritațile europene si naționale, deputații europeni, fermierii, distribuitorii, asociațiile industriale, apicultorii, ONG-urile.

“Sunt onorata si entuziasmata sa fac parte din echipa Bayer, o companie prestigioasa, cu o istorie de peste 150 ani in domeniile sanatații si agriculturii. In fiecare dintre diviziile Bayer oferim un portofoliu de produse inovative si contribuim la gasirea de soluții pentru unele dintre cele mai mari provocari ale timpurilor noastre. Astfel, imbunatațim calitatea vieții pentru o populație din ce in ce mai numeroasa, prin inovații in prevenirea, alinarea sau tratarea bolilor. De asemenea, contribuim la o oferta sigura de alimente si furaje, prin seminţe de inalta valoare, soluţii chimice si biologice de protecţie a culturilor si servicii pentru o agricultura moderna si sustenabila.” a mai declarat Ana Gheorghiu.

Ana a studiat la Universitatea Politehnica din Bucuresti unde a absolvit Facultatea de Inginerie in Limbi Straine, deținand o diploma de licența in inginerie electronica si telecomunicații si un master in managementul resurselor naturale si economia mediului.

Despre Bayer
Bayer este o companie globala cu competente cheie in domeniul Stiintelor Vietii, respectiv sanatate si agricultura. Produsele si serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi in beneficiul oamenilor, contribuind la depasirea provocarilor uriase pe care le presupune o populatie globala in crestere si imbatranita. Totodata, Grupul isi propune sa isi imbunatateasca profitabilitatea si sa creeze valoare prin inovatie si dezvoltare. Bayer s-a angajat sa respecte principiile dezvoltarii sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de incredere, autenticitate si calitate, in intreaga lume. In anul fiscal 2019, Grupul avea aproximativ 104,000 de angajati si a inregistrat vanzari de 43,5 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,9 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea si Dezvoltarea la 5,3 miliarde de Euro. Pentru informatii suplimentare va invitam sa accesati www.bayer.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *