Bataie mare pe spatiile disponibile pentru retail. Ce spune fondatorul Paco Supermarkets

Bataie mare pe spatiile disponibile pentru retail. Ce spune fondatorul Paco Supermarkets

 

Feliciu Paraschiv, fondatorul retelei Paco Supermarkets din Vrancea si vicepresedinte al Asociatiei Nationale a Comerciantilor Mici si Mijlocii din Romania, vorbeste intr-un interviu acordat FoodBiz ca devine tot mai greu pentru retaileri sa gaseasca spatii disponibile pentru deschiderea de noi magazine. Asa ca toata lumea in sector este cu ochii pe „oportunitatile care apar in piata”.

Concret, este vorba de acele locuri potrivite „pentru actul de retail”, cu vad bun si pentru care este bataie mare in piata.

„In 2025, Paco Supermarket doreste sa se extinda cat poate de mult pe piata, construim un magazin de 1000 mp la Marasesti, care este aproape gata…..in 2024, am mai deschis doua magazine, nu avem foarte mult planuri stricte, mergem foarte mult pe oportunitati, pentru ca in retail este foarte greu acum sa mai gasesti locuri disponibile. Noi fiind o retea de magazine de proximitate, cautam locuri cu vad comercial foarte bun, nu ne asezam oriunde, nu am inchis in 30 de ani niciun magazin – „relocat”, cum se numeste, ca nimeni nu spune ca a inchis un magazin…n-am relocat niciun magazin pana acum, aceasta inseamna ca am ales foarte bine locurile unde am asezat magazinul, problema este ca locurile acestea nu mai sunt si suntem extrem de atenti cand apare un loc potrivit pentru actul de retail, adica care are o masa critica de clienti in jur, inseamna ca e o nevoie de un magazin in zona respectiva…..e o nevoie, e un cartier nou format, acolo cautam locuri, pe masura ce apar, nu stam foarte mult la discutie, ne-am dus si am contractat proprietarul”, a declarat pentru FoodBiz Feliciu Paraschiv .

Reteaua Paco Supermarkets, care si-a inceput activitatea in 1995 cu un magazin de 48 de metri patrati, a ajuns, in prezent, sa aiba o retea de 19 supermarketuri, dintre care unul cash&carry, in judetul Vrancea in care lucreaza aproximativ 500 de angajati. Odata cu extinderea retelei a crescut si cifra de afaceri, care a trecut de 50 milioane de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *