APIA: Crescatorii de animale  pot depune cererile de plata pentru perioada aprilie-iunie

APIA: Crescatorii de animale pot depune cererile de plata pentru perioada aprilie-iunie

 

apia_ajutorAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) informeaza ca in perioada 01-28.07.2020, se depun la Centrele Judetene ale Agentiei, respectiv al Municipiului Bucuresti, pe raza carora/caruia se afla sediul social al solicitantului, cererile de plata pentru ajutorul de stat in sectorul cresterii animalelor aferente serviciilor prestate in Trim. II si luna iunie a anului 2020. Cererile pot fi depuse direct la sediul Centrului judetean unde este depusa cererea initiala anuala sau transmise de catre fermieri prin mijloace electronice (posta electronica, fax etc) / servicii postale/ incarcate pe serverul extern pus la dispozitie de APIA (accesibil de pe internet la adresa http://213.177.4.194:8084/).

Cererea de plata a ajutorului de stat pentru serviciile de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, completata de catre solicitantii prestatori ai serviciilor va fi insotita de urmatoarele documente:
a) memoriul tehnic cu activitatile, inclusiv lucrarile efectuate pentru realizarea obiectivelor prevazute in programele de ameliorare si/sau conservare, aprobat de ANZ;
b) lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile prevazute la art.7 alin.(2) in luna/trimestrul pentru care se solicita ajutorul de stat, avizata de ANZ;
c) facturile lunare/trimestriale in care sa fie mentionate activitatile efectuate si cuantumul acestora, precum si perioada facturata; copii certificate conform cu originalul de catre solicitant;
d) copia atestatului de producator, in cazul beneficiarilor persoane fizice, la depunerea primei cereri de plata; in cazul in care nu s-a eliberat atestatul de producator, dar a fost solicitat, adeverinta emisa de aparatul de specialitate al primarului localitatii unde a fost depusa cererea, care sa ateste solicitarea acestuia, cu obligatia depunerii ulterioare a atestatului de producator pana la finele lunii in care a fost emis acesta;
e) documentul care atesta schimbarea formei de organizare a beneficiarului serviciilor contractate dupa caz;
f) dovada contului bancar activ, daca este cazul.

Cererea de plata a ajutorului de stat pentru serviciile de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, completata de catre solicitantii prestatori ai serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale va fi insotita de urmatoarele documente:
a) memoriul tehnic cu activitatile, inclusiv lucrarile efectuate pentru realizarea obiectivelor prevazute in programele de ameliorare si/sau conservare, aprobat de ANZ;
b) lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile prevazute la art. 7 alin. (3) in luna/trimestrul pentru care se solicita ajutorul de stat, avizata de ANZ;
c) facturile lunare/trimestriale in care sa fie mentionate activitatile efectuate si cuantumul acestora, precum si perioada facturata, copii certificate conform cu originalul de catre solicitant;
d) documentele justificative de incasare de la beneficiarii ajutorului de stat a sumelor corespunzatoare, in functie de intensitatea ajutorului de stat pentru serviciul prestat aferent lunii/trimestrului, copii certificate conform cu originalul de catre APIA;
e) copia atestatului de producator, in cazul beneficiarilor persoane fizice, la depunerea primei cereri de plata; in cazul in care nu s-a eliberat atestatul de producator, dar a fost solicitat, adeverinta emisa de aparatul de specialitate al primarului localitatii unde a fost depusa cererea, care sa ateste solicitarea acestuia, cu obligatia depunerii ulterioare a atestatului de producator pana la finele lunii in care a fost emis acesta;
f) documentul care atesta schimbarea formei de organizare a beneficiarului serviciilor contractate dupa caz, originalul si copii pentru efectuarea conformitatii cu originalul de catre APIA;
g) dovada contului bancar activ, daca este cazul.

Pentru ajutorul de stat in sectorul cresterii animalelor asociatiile pot opera facturile aferente serviciilor prestate accesand urmatoarea adresa: http://213.177.4.194:953/.

Documentele postate / transmise vor purta sintagma „conform cu originalul”, insusite prin semnatura fermierului si vor sta la baza operarii/verificarii datelor in aplicatiile electronice de gestionare a ajutorului de stat si la efectuarea verificarilor administrative ulterioare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *