Andrei Padurean, Silvania Gourmet: Produsele românești au o istorie in spate

Andrei Padurean, Silvania Gourmet: Produsele românești au o istorie in spate

 

Oamenii sunt tot mai atenti la ce produse consuma, iar in ultimii ani s-a inregistrat o creștere semnificativa a consumului de produse bio, fara E-uri, de o calitate premium. Andrei Padurean, Directorul Operational Silvania Gourmet, vorbește intr-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro despre succesul brandului de preparate exclusiviste din carne.

„Silvania Gourmet a luat naștere când am decis sa intru in acest business și am constatat, la o simpla analiza, ca nu gasesc, in sortimentul de produse pe care il aveam, produse curate. Toata lumea povestea ca avem produse traditionale sau produse curate, dar nimeni nu intelegea ce presupune cu adevarat. Indreptându-ma mult in aceasta zona de analiza am constatat ca un produs curat este un produs fara E-uri. De fapt, conceptul de E-uri inglobeaza aditivi, conservanti, coloranti și tot felul de substante foarte daunatoare corpului uman. Bineinteles ca ele consumate intr-o doza mica nu au efecte pe termen scurt, dar pe termen lung efectele sunt destul de nocive și datorita faptului ca le gasim aproape in orice aliment, la final de zi se contorizeaza și se aduna. Atunci am decis sa fac ceva pentru familia mea și pentru cei care doresc sa cumpere produse cu adevarat sanatoase și așa am decis sa lansez Silvania Gourmet”, declara Directorul Operational al brandului.

Andrei Padurean a subliniat ca lumea nu face diferenta intre produse bio și produse fara E-uri, deoarece un produs poate sa fie bio, insa sa contina E-uri. Bio se refera la materia prima (carne, condimente etc), tot ce intra intr-un produs, și la faptul ca la producerea acestor materii nu exista niciun aport chimic.

„Silvania Gourmet este singurul brand din Uniunea Europeana care inglobeaza produse biologice fara E-uri, ma refer la produse din gama noastra: salamuri, pateuri etc”, subliniaza Andrei Padurean.

Produsele Silvania Gourmet se gasesc in toate retele comerciale din România, mai mult sau mai putin in functie de formatul de magazin. Acestea ajung și pe pietele externe din Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia și chiar in Dubai. Câștigarea pietei internationale s-a dovedit insa mult mai grea decât cea nationala, nu din lipsa raportului calitate-pret al produselor, ci a brandului de tara.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *