Agroland are planuri de extindere la nivel regional

Agroland are planuri de extindere la nivel regional

 

agrolandDupa ce a ajuns sa detina cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, compania Agroland isi face planuri de extindere la nivel regional. Primele tinte: Polonia si Ucraina, doua piete importante pentru Europa, cu un potential urias de crestere. Nu a fost o decizie neaparat planificata, ci pur si simplu asa s-a intamplat, dupa cum spune Horia Cardos, fondatorul Agroland. Mai precis, modelul de business Agroland a devenit cunoscut in cele doua tari, existand interes pentru acest gen de afacere. De aici si pana la primul contact n-a mai fost decat un prim pas.‘’Vrem sa ducem modelul Agroland, partea de retail si distributie si pe aceste piete. In 2016, este un fel de training, dar din 2017 vrem sa facem bani seriosi”, declara Cardos.

Obiectivul pentru cele doua piete este atingerea unei cifre de afaceri de circa un million de euro pe an si o cota importanta de piata. Patronul Agroland nu-si propune sa devina lider pe aceste piete, ci mai mult un jucator important.

‘’Supermarketuri’’ pentru fermieri

Agtoland a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 22 milioane de euro, pentru acest an fiind preconizat un ritm de crestere de 15%. Cea mai importanta parte a businessului constituie retailul, reprezentat de o retea de magazine care include 260 unitati, unde mici fermieri pot gasi tot ceea ce au nevoie pentru o activitate la tara, de la pui de o zi, furaje, pana la pomi sau trandafiri.

Anul trecut, Agroland si-a facut intrarea si pe segementul vanzarii de piese, accesorii si consumabile pentru masini agricole, o divizie care ar urma sa acopere aproximativ 10% din bussines-ul firmei in urmatorii ani.
Un obiectiv important pentru perioada urmatoare, este extinderea suprafetei de vanzare pentru un numar de circa 20 de magazine ale retelei.

Practic, Cardos a renuntat la extinderea retelei, preferand varianta maririi suprafetei unitatilor care au inregistrat cele mai mari vanzari (200.000 de euro). Se va ajunge astfel de la suprafete de 30 mp, la peste 100 mp si chiar 500 mp cum este cazul unitatii de la Craiova. Magazinele de acest tip vor purta numele de Agroland Mega.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *