Zimbria, afacerea premium pentru toate gusturile

Zimbria, afacerea premium pentru toate gusturile

 

Povestea Zimbria incepe in urma cu vreo 15 ani, cand Marius si Maria Verdesi s-au intors din Italia in Romania, unde au pus bazele unei afaceri cu produse artizanale, despre care in anii ce au venit s-a dus vestea peste tot in tara, dar si in randul comunitatilor de romani din strainatate, unde inclusiv ei si-au petrecut multi ani.

zimbriaCei doi si-au facut debutul in lumea business-ului cu o unitate de procesare a laptelui si a carnii in judetul Galati. Odata cu trecerea anilor, afacerea a tot crescut, s-au facut investitii importante, dar marele lor merit este ca nu au trecut la productie industriala, ci totul a ramas la nivel de artizanal.

Motivul este simplu: au simtit ca se putea face ceva mai mult cu produsele autentice, traditionale romanesti, „care ne caracterizeaza, au o poveste si cu care am copilarit”, dupa cum spun cei doi. Pe scurt, este vorba de produse mai „altfel”, cu adevarat pe gustul consumatorului roman, in functie de sezon, pornind de la jumari, caltabos, toba, carnati si costita de porc, pate sau crenvursti de Mangalita si pana la curcanul copt cu fistic – un produs inovator premiat la concursurile de profil – sau pieptul de rata cu portocale si coniac maturat in amfore de marmura.

„Lucrurile simple nu se vor pierde niciodata, trebuie un pic puse intr-o lumina altfel, adica sa le dam putina prestanta…Noi, romanii, avem produse autentice care chiar plac oamenilor, dar trebuie puse intr-o anumita lumina si acordata anumita atentie, trebuie prezentate un pic mai altfel”, spune intr-un interviu acordat Food Biz Marius Verdesi, referindu-se la modul in care producatorii romani se prezinta la manifestarile de profil.

Cu produsele Zimbria, dar si cu cei doi soti va puteti intalni atat la targurile si expozitiile organizate in tara, cat si peste hotare. Asa si-au si construit brandul, participand ani de zile la aceste manifestari, care i-au ajutat sa devina cunoscuti. Sunt produse unice, realizate cu materie prima din fermele proprii, dar si de la alti crescatori de animale din tara, dupa retete traditionale puse in valoare de maestrul in gastronomie Marius Verdesi. Nu in ultimul rand, personalitatea puternica a celor doi a contribuit si ea din plin la ceea ce astazi reprezinta brandul Zimbria.

„Eu consider ca intr-o dezvoltare personala ceea ce tu reprezinti poti transmite catre brandul pe care-l construiesti. Ca sa trasmitem acest mesaj direct si aceasta certitudine ca produsul este asa cum scrie pe eticheta este de ajuns ca noi sa fim prezenti acolo la targ sau la expozitie si prezentam credibilitate”, marturiseste Maria Verdesi.

3 thoughts on “Zimbria, afacerea premium pentru toate gusturile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *