Studiu: Opt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket

Studiu: Opt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket

 

HYPERMARKETOpt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket, principalul criteriu care sta la baza achizitionarii unui produs fiind pretul, potrivit unui studiu online realizat de compania Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group. 63,2% dintre respondenti au mentionat faptul ca achizitioneaza atat produse locale, cat si internationale, iar cele mai cumparate produse sunt cele alimentare, majoritatea lactate, legume si carne. In plus, cand vine vorba despre motivatiile pentru achizitionarea produselor locale, oamenii invoca atat aspecte rationale, precum “Sunt mai naturale” (61,6%) sau “Sunt de o calitate mai buna” (54,4%), dar si aspecte emotionale, cum ar fi dorinta de a sprijini economia locala (49,3%).

De asemenea, la intrebarea “Pe care dintre urmatoarele certificari le cunosti?’, cele mai cunoscute certificari de catre respondenti au reiesit a fi “frunza europeana’ pentru agricultura ecologica (62,5%), EU Ecolabel (58,1%) si sigla “AE’ (52,2%).

Citeste si EXCLUSIV: STUDIU DE PIATA “LEGUME DE SERA SI SOLARII”

Romanii se uita, atunci cand cumpara produse alimentare sau non-alimentare, la pret (76%), urmat de ingrediente/continut (74,2%). Criteriul certificarii conteaza cel mai putin pentru cumparatori, respectiv in proportie de 27,2%.

Studiul realizat de Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group, a fost derulat online in perioada 23 – 28 februarie 2018, pe un esantion de 500 de respondenti, iar marja de eroare este de +/- 4%, raportata la populatia din mediul virtual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *