Compania STIHL anunta o investitie de 6 milioane de euro in extinderea spatiului din Otopeni. Proiectul a demarat deja si se va finaliza anul viitor. „Avem in vedere o extindere pentru logistica de 3000 mp impusa de dezvoltarea business-ului nostru, dar si extinderea cu 300 de mp a spatiului destinat pregatirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unica la nivel national pentru industria noastra si vizeaza angajatii dealer-ilor STIHL din toata tara”, precizeaza Ioan Mezei, director general STIHL.In prezent, reteaua STIHL numara peste 360 de magazine la nivel national, iar compania a demarat inca anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuala a spatiilor comerciale, investitie evaluata la peste 5 milioane de euro.
Numarul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde in acest an va creste cu 80%. Cel mai inalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel national existand 50 de astfel de spatii. Anul acesta compania isi propune sa inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.
Focus nou de business: utilajele cu acumulator
Din punct de vedere al produselor, STIHL va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piata peste 15 utilaje si accesorii noi cu acumulator in gamele de motoferastraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante si masini de tuns iarba.
Utilajele cu acumulator reprezinta noua tendinta in domeniul ingrijirii curtilor, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar si noi functionalitati precum pornirea usoara, si greutatea redusa . Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendinta fireasca a tehnologiei motoarelor care tind din ce in ce mai mult sa se indrepte spre zona electrica, fapt evident mai ales in zona auto.
In calitate de producator si initiator de tehnologie si inovatie, STIHL devine un jucator din ce in ce mai important pe piata din Romania si in aceasta zona, prin deschiderea cu care abordeaza dezvoltarea utilajelor electrice cu acumulatori.
Tineri antreprenori STIHL, pregatiti pentru a prelua stafeta
STIHL este o companie de familie care anul trecut a implinit 90 de ani.
“Ne dorim sa asiguram continuitatea modelului de business de familie la nivelul retelei de distributie. Multe dintre firmele dealer-ilor au o istorie importanta cu STIHL, iar copiii antreprenorilor cu care am inceput colaborarea sunt deja implicati in business. Prin Clubul Tinerilor Antreprenori STIHL facem un transfer de know how catre noua generatie de oameni de afaceri pentru a-i integra in modelul nostru de actiune. In prezent, un program asemanator ruleaza in Spania si Portugalia. Programul este sutinut financiar de STIHL Romania, iar consultanta este realizata de experti in management”, precizeaza Ioan Mezei.
Despre compania STIHL
STIHL a anuntat in 2016, la nivel international, o crestere de 6,6%, atingand o cifra de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2018. Anul trecut compania a implinit 90 de ani, fiind infiintata in 1926 de Andreas Stihl in Stuttgart.
STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL si VIKING.