Stihl: Motocoasele pe val, crestere de 30%

Stihl: Motocoasele pe val, crestere de 30%

 

mezeiLa inceputul anului trecut compania STIHL anunta un numar de 300 de magazine in retea, pentru ca in prezent aceasta sa cuprinda peste 360 de magazine. “Cu aceasta extindere cantitativa, dar si cu investitiile in zona calitativa care privesc reconfigurarea vizuala si functionala a retelei, am reusit sa avem o crestere a business-ului de peste 20% in 2016, fata de anul precedent. Sigur ca si piata ne-a ajutat, insa fara eforturile interne, ale noastre impreuna cu ale dealerilor, cererea din piata nu ar fi putut fi capitalizata la acest nivel”, declara Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

Piata de motounelte se afla intr-o crestere permanenta de la an la an. “Principalul motiv este legat de creşterea nivelului veniturilor populatiei. Un impact in acest sens l-a avut si majorarea salariului minim, care a generat un impuls psihologic pozitiv si a produs efecte in zona de consum. In ceea ce ne priveste, noi activam pe o piata de nisa, in care exista un public potential, interesat de produse de un nivel calitativ superior, dar pentru care nu avea resurse financiare suficiente. Odata cu aceasta deblocare ce s-a produs la nivelul veniturilor, cumulata si cu o perspectiva pozitiva pe termen mai lung, acest public s-a activat pe produse cu un nivel calitativ superior, fata de alternativele low cost existente pe piata la momentul achizitiei, caracterizate si de un standard tehnic scazut”, explica Ioan Mezei.

Peste 30% crestere la motocoase

Una dintre grupele de produse cu cea mai mare crestere este cea a motocoaselor care a inregistrat un avans de peste 30% fata de 2015.

“Toate grupele de produse au inregistrat cresteri semnificative anul trecut si ne asteptam la evolutii pozitive consistente inclusiv in acest an, iar inceputul este chiar promitator”, adauga Ioan Mezei.

Minim 20 de magazine de tip “flagship store” vor fi deschise in 2017

Pentru 2017, STIHL isi propune o extindere a retelei de dealeri cu 5-10%, iar in ceea ce priveste magazinele acestora, compania asteapta un numar de 25 unitati noi de comercializare si service. STIHL Romania a demarat anul trecut un amplu proces investitional de 5 milioane de euro pentru reconfigurarea vizuala si functionala a retelei. “Continuam si in 2017 acest proces si ne propunem sa avem o crestere de 80% a magazinelor amenajate dupa noile standarde. In ceea ce priveste cel mai inalt standard de magazin, pe care noi il numim flagship store, putem spune ca era implementat pe 50 de unitati, la sfarsitul anului trecut, urmand ca in acest an sa mai inauguram minim 20 de astfel de spatii”, precizeaza Ioan Mezei.

Despre compania STIHL

Cele mai recente date aratau o crestere a business-ului mondial STIHL de 5,4%, atingand 2,4 miliarde de euro, la sfarsitul lunii august a anului trecut. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2019. Investitiile globale au atins 235 milioane de euro, in 2015, cel mai inalt nivel din istoria companiei. Anul trecut compania a implinit 90 de ani, fiind infiintata in 1926 de Andreas STIHL in Stuttgart.

Citeste si Vânzările de motounelte se țin departe de on-line

STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *