Romexpo, primul spatiu unsmoke din Romania

Romexpo, primul spatiu unsmoke din Romania

 

unsmokeLa doar cateva saptamani de la momentul lansarii oficiale a campaniei Unsmoke Romania, Philip Morris Romania a anuntat semnarea parteneriatului cu ROMEXPO. Liderul industriei romanesti de targuri si expozitii din tara noastra se alatura promisiunii Philip Morris de a construi un viitor fara fum. Lansata in luna noiembrie, Unsmoke Romania este prima campanie impotriva efectelor fumatului demarata in tara noastra de o companie din industria tutunului si face parte din initiativa Unsmoke Your World desfasurata de Philip Morris in mai multe tari. Mesajul campaniei este unul cat se poate de simplu: Daca nu fumezi, nu te apuca. Daca fumezi, lasa-te. Daca nu te lasi, fa o schimbare.
Acesta este un demers ce se adreseaza in egala masura fumatorilor si nefumatorilor cu scopul de a incepe o conversatie despre optiunile pe care fumatorii le au pentru a elimina fumul din vietile lor.

ROMEXPO, cel mai mare spatiu expozitional din Romania cu o suprafata de peste 100.000 metri patrati si aproximativ un milion de vizitatori anual, a raspuns propunerii Philip Morris Romania de a deschide o conversatie onesta despre efectele fumatului.

„Sunt mandru ca ROMEXPO a acceptat propunerea noastra. Este important pentru o companie ca Philip Morris care a investit peste 6,5 miliarde de dolari in cercetarea si dezvoltarea de produse fara fum care sunt alternative mai bune pentru fumatorii din intreaga lume, sa aiba alaturi parteneri puternici care inteleg misiunea noastra. Accesul la informatie este esential pentru a ajuta fumatorii sa faca cea mai buna alegere pentru ei, iar parteneriatul cu Romexpo reprezinta un demers firesc pentru informarea si educarea sutelor de mii de vizitatori anuali ai spatiului”, a declarat Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris Romania.

Parteneriatul dintre Philip Morris si Romexpo este un concept unic in Romania, un demers care preia din valorile ambelor companii de a oferi clientilor si vizitatorilor acces la experiente si produse inovatoare, la cele mai inalte standarde de calitate.

Obiectivul acestui parteneriat este de a crea un spatiu fara fum si un dialog onest despre reducerea riscurilor asociate fumatului. Astfel, este evidentiat rolul informarii participantilor la expozitiile si targurilor ROMEXPO despre riscurile asociate fumatului si in acelasi timp despre alternativele mai putin nocive la fumat si despre beneficiile si rezultatele stiintifice care fundamenteaza aceste produse.

Citeste si Drone si roboti care inlatura buruienile prin electrocutare

Astfel, vizitatorii afla inca de la intrare ca acest spatiu este parte din campania Usmoke Romania, iar in diverse zone gasesc detalii despre alternativele la fumat si materiale informative.

Philip Morris International: construirea unui viitor fara fum
Philip Morris International (PMI) transforma industria tutunului pentru a crea un viitor fara fum si, in cele din urma, pentru a inlocui tigaretele conventionale cu produse fara fum in beneficiul adultilor care altfel ar continua sa fumeze, al societatii, companiei si actionarilor sai.

PMI este lider international in industria tutunului si se ocupa cu fabricarea si comercializarea tigaretelor, a produselor fara fum si a dispozitivelor si accesoriilor electronice aferente acestora, precum si a altor produse care contin nicotina pe pietele din afara SUA. PMI construieste o noua categorie de produse fara fum, care, desi nu sunt lipsite de riscuri, sunt o alegere mult mai buna decat continuarea fumatului traditional.

Prin eforturi multidisciplinare in dezvoltarea de produs, tehnologie de ultima generatie si oameni de stiinta de top, PMI isi doreste sa se asigure ca produsele sale fara fum raspund preferintele consumatorilor adulti, precum si cerintelor riguroase de reglementare. Pentru mai multe informatii, accesati site-urile PMI si PMIScience.

Romexpo, liderul industriei romanesti de targuri si expozitii

Camera de Comert si Industrie a Romaniei este actionarul majoritar al Centrului Expozitional Romexpo, contribuind, in mod constant, la dezvoltarea si modernizarea acestuia. Centrul Expozitional Romexpo se intinde pe o suprafata totala de 100.000 metri patrati, iar, in afara de spatiile special dedicate targurilor si expozitiilor, pune la dispozitia companiilor un numar de 6 sali, ideal pozitionate si utilate pentru orice fel de eveniment de business.

Clientii Romexpo primesc servicii de inalta calitate, aliniate la cerintele pietei conturate de marii organizatori de evenimente din Romania si Europa de sud-est, fiind cel mai cunoscut si cautat loc de intalnire dintre companii si publicul lor. In fiecare an, prin implicare si profesionalism, Centrul Expozitional Romexpo reuseste sa fie un punct de deschidere a pietei romanesti catre exterior si sa ofere un schimb de experienta benefic pentru economia romaneasca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *