Plafar devine producator de sucuri pentru retaileri

Plafar devine producator de sucuri pentru retaileri

 

plafarPlafar, companie de stat specializata in produse naturiste, atrage o finantare de 1,8 milioane de lei pentru modernizare si extinderea activitatii sale la Cluj. Mai precis, este vorba de automatizarea totala a liniilor de productie de la unitatea din Cluj pana la iesirea de pe linie a produsului pus in bax si pregatit pentru livrare. Obiectivele cele mai importante pentru perioada urmatoare vizeaza extinderea activitatii in zona distribuitorilor autorizati, potrivit Ziua de Cluj, precum si furnizarea de produse pentru diverse lanturi de retail pe care acestea le revand apoi sub marca proprie. Plafar va produce siropurile naturale „Soc cu lamaie” si „Coacaze cu zmeura” sub marca Hanul Boieresc a lantului Penny.

Citeste si EXCLUSIV AGROSTANDARD: Studiul “Piata de fructe. Romania 2018”

Societatea este in discutii avansate cu alti doi mari retaileri pentru a furniza produse in regim similar.

Compania se afla in proces de certificare International Food Standard (IFS), care se apropie de final. In prezent, Plafar obtine 80% din cifra de afaceri din contractele cu marii retaileri, 10% din cele cu distribuitorii autorizati si 10% din micile magazine care au relatii directe cu compania. Plafar a obtinut in 2017 o cifra de afaceri de 5,9 milioane de lei si un profit net de 35.000 de lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *