MGC Topoloveni, in vizita la Bucium

 

topoloveniMGC Topoloveni, producătorul cu cea mai variată gamă de soluții integrate pentru industria HoReCa, s-a întâlnit in data de 30 septembrie la Motel Bucium cu bucătării renumite din Iași să definească împreună meniurile preferate ale moldovenilor. Compania, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, și-a întărit poziția în zonă, odată cu inaugurarea recentă a unui depozit în cadrul programului de extindere la nivel național. Programe similare au mai fost realizatela Buftea și Cluj, venind în completarea investiției de aproximativ 4 milioane de euro în complexul de fabrici cu tradiție de peste 100 de ani de la Topoloveni.

Complexul se întinde pe o suprafaţa totală de 6 hectare și are o capacitate de producție de 300 de tone produs finit pe săptămână.

“Suntem oricând pregătiți să asigurăm 90% din nevoile oricărui format de business HoReCa, fie el restaurant a la carte, fast-food, cantină sau autoservire. De exemplu, cu soluțiile MGC Topoloveni poți servi 15 000 de oameni într-o zi, cu maximum 10 bucătari în loc de 50 cât ar fi minimul necesar.  Am ajuns în faza în care, pe baza experienței de peste 20 de ani din domeniul HoReCa, reușim să cunoaștem foarte bine problemele cu care se confruntă cei din industrie și astfel să oferim soluții personalizate bazate pe calitate, constanță și gestiune.” a declarat un oficial al companiei.
topo2MGC Topoloveni privește cu interes toate piețele din țară, pentru companie  este important să fie prezentă în toate zonele din România, la fel ca și pe plan extern unde deja au început parteneriate cu țări din Vestul Europei.

MGC Topoloveni folosește tehnologii de ultimă generație reușind să păstreze calitățile nutritive ale materiei prime, folosind doar ingrediente de calitate și fructe și legume proaspete.

Materiile prime sunt achiziționate în mare parte de la furnizori locali, anul acesta, de exemplu, zona Moldovei fiind principalul furnizor de pleurotus pentru companie.

topo3Am decis sa venim în Moldova și pentru ca moldovenii mănâncă bine, așa ca la mama acasă și ne mândrim cu faptul că celebrele pârjoale moldovenești reprezintă produsul pe care noi îl vindem cel mai bine în această zonă.” a mai completat oficialul MGC Topoloveni.

În ultimul an, compania si-a extins atât zonele de distribuție, cât și portofoliul de clienți. O noutate pentru acest an este prezența MGC Topoloveni pe toate canalele de vânzare, de la segmentul TT (Tradițional Trade), rețeaua IKA (International key account), până la rețeaua HoReCa, produsele fiind comercializate sub marca Bunătăți de Topoloveni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *