Latin Pack & Spices SRL, lider pe piata membranelor cusute pentru industria alimentara si prima companie care a deschis piata practic drumul pe acest segment, se concentreaza, acum, pe personalizarea produselor, dar anunta si proiecte noi.
„Am fost primii pe piata romaneasca, am deschis-o practic, acum, incercam sa ne diferentiem prin forme diferite, prin personalizare. Avem, de exemplu, un proiect cu un partener extern in care aplicam o eticheta textila pe membrana de salam cu o imbinare intre fashion si industria alimentara, dand astfel o personalitate produsului”, a declarat pentru FoodBiz Catalin Badea, fondatorul Latin Pack & Spices SRL.
In acelasi timp, sunt inventate si produse noi, unele chiar unicat la nivel mondial. ”Unul dintre dintre cele mai vandute produse este o membrana inspirata de Coloana Infinitului a lui Brancusi. Este unicat pe plan mondial si suntem mandri de aceasta”.
Impactul evolutiei politice si economice
Catalin Badea spune ca industria alimentara este impactata serios de catre evolutia politica si economica la nivel international. La nivel local, de exemplu, pretul este criteriul de care tin cont tot mai multi producatori de alimente.
„Pe plan national vor fi clienti care vor tinde spre a folosi membranele artificiale, pentru ca le asigura niste avantaje, o manevrabilitate buna, un aspect placut, o industrializare. Pe de alta parte, vedem impactul amenintarilor economice asupra consumului, care afecteaza pe toata lumea, inclusiv piata membranelor artificiale. In situatiile de criza, oamenii se orienteaza catre pretul cel mai mic de multe ori in detrimentul calitatii. Si membranele artificiale, cateodata sunt ieftine, cateodata asigura o mai buna calitate pret”, afirma Badea.
Membranele produse de catre Latin Pack & Spices SRL pot fi folosite pentru orice fel de produse din carne, crud-uscate, fierte si afumate, precum si pentru branza de burduf.
Personalizarea este prioritara
Personalizarea aduce un avantaj comercial firmelor are apeleaza la serviciile Latin Pack & Spices SRL, mai spune Badea, iar, pe de alta parte, confera un loc aparte producatorului.
„Reteta, mixurile si ambalajul, respectiv membranele artificiale, toate acestea ne permit sa personalizam clientului produsul, ceea ce ii confera un avantaj din punct de vedere comercial, din punct de vedere al marketingului si totodata ne da si noua, sa spunem, avantajul de a lucra cu clienti care stiu ce vor”, mentioneaza Badea.
O alta tendinta care se remarca in ultima vreme este si orientarea catre ecologizare, sustenabilitatea fiind la ordinea zilei.
„Este un lucru mare si un lucru important in industria noastra: sustenabilitatea. Incercam sa fim in trendul ecologic, sa zicem asa. Materia prima pentru membranele cusute este compostabila, ceea ce ne permite sa o transformam natural in ceea ce a fost initial. Pe de alta parte, o putem folosi, iar deseurile din productie pot fi utilizate pentru generare de energie”, spune Badea.
dacy7w