LAPAR revine la normal: Baciu – autosuspendat si Gheorghe Albu, presedinte interimar

LAPAR revine la normal: Baciu – autosuspendat si Gheorghe Albu, presedinte interimar

 

laparIn data de 15 aprilie a avut loc sedinta Consiliului Director LAPAR, care a luat o serie de decizii importante pentru viitorul organizatiei. Cea mai importanta: a fost ales un presedinte interimar, Gheorghe Albu, pentru o perioada de 60 zile, dupa ce presedintele Laurentiu Baciu s-a autosuspendat. Aveti in continuare si comunicatul LAPAR integral:

„In data de 15 aprilie a avut loc sedinta Consiliului Director LAPAR, in cadrul careia s-au pus in discutie urmatoarele:

1. Cererea de autosuspendare a Presedintelui LAPAR, Laurentiu Baciu;

2. Alegerea unui presedinte interimar conform statutului; Consiliul Director a luat act de cererea de autosuspendare a Presedintelui LAPAR, Laurentiu Baciu, pentru o perioada de 60 de zile si a fost ales Presedinte interimar Vicepresedintele Gheorghe Albu.

3. S-a hotarat de asemenea infiintarea unor departamente alcatuite din membrii Consiliului Director astfel: Departament economic: 1. Dan Ilie-responsabil 2. Popescu Ilie-membru 3. Ciobanu Daniel-membru
Departament juridic: 1. Vasile Datcu-responsabil 2. Liviu Precup-membru 3. Nechifor Ionica-membru Departament reprezentare institutii cu care LAPAR-ul are legaturi (MADR, AFIR, APIA, etc) si elaborarea strategiilor privind actiunile LAPAR: 1. Bazon Constantin-responsabil 2. Mocanu Adrian-membru 3. Topala Marian-membru 4. Valeriu Calin-membru 5. Sitaru Nicolae-membru 6. Manaila Ion-membru 7. Moraru Stefan-membru Departamentul de comunicare si organizare evenimente: 1. Gheorghe Albu-responsabil 2. Alexandru Baciu-membru 3. Aron Emanoil-membru 4. Grigore Petre-membru

4. Comunicarea catre toti membrii Consiliului Director a tuturor angajamentelor financiar-contabile (plati, incasari, contracte, etc) inainte de a fi efectuate, in vederea luarii la cunostinta de catre toti membrii Consiliului Director, iar daca sunt observatii acestia le pot face.

5. Angajarea unei firme de audit care sa evalueze situatia financiar-contabila, unde persoana responsabila sa fie Dl Spita Ionut-cenzor LAPAR.

6. Angajarea unui specialist tehnic in domeniu caruia sa i se intocmeasca fisa postului cu atributiile pe care trebuie sa le indeplineasca.
7. LAPAR isi continua activitatea in folosul agricultorilor romani, ca si aceea de membru al ELO, respectand agenda convenita cu conducerea organizatiei europene;

8. LAPAR isi doreste o imbunatatire a colaborarii cu toate organizatiile reprezentative la nivel national, pentru un efort comun, in sprijinul agricultorilor.

Consiliul Director LAPAR”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *