Kaufland Romania a ajuns la o retea de 124 hipermarketuri

Kaufland Romania a ajuns la o retea de 124 hipermarketuri

 

kaufland_legumeKaufland Romania deschide, in data de 23 mai 2019, doua noi magazine, in Focsani si Constanta si ajunge astfel la o retea de 124 de hipermarketuri la nivel national. Acestea fac parte din planurile de extindere accelerata ale retailerului pentru 2019. Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de munca si sprijina dezvoltarea comunitatilor locale, se arata intr-un comunicat al companiei.

Ca element de noutate, magazinul din Focsani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, avand un format adaptat, din dorinta de a fi mai aproape de clienti si a oferi o experienta de cumparaturi cat mai rapida. Astfel, spatiul are o structura simplificata, fara galerii comerciale, si o suprafata de vanzare eficientizata de aproximativ 3000 mp.

Citeste si 2019, un posibil moment de cotitura pentru retailul modern din Romania. Cine vrea schimbarea?

Magazinul din Constanta are o suprafata de vanzare de 3900 mp si cuprinde o galerie comerciala cu Food Court, ce ofera restaurant, cofetarie, patiserie – si o farmacie.

Fatade vitrate si traseu rapid de cumparaturi

Ambele magazine beneficiaza de cel mai nou concept de design Kaufland, avand fatada vitrata, cu pereti de sticla, ce asigura o experienta de cumparaturi speciala, asemenea unui mall, precum si o amenajare dupa un traseu de cumparaturi simplificat si rapid. Magazinul din Constanta este dotat cu scari rulante si lift.

De asemenea, ambele magazine dispun de raioane de legume-fructe, raion To Go, raion de peste proaspat, raion Bio, vitrina cu produse proaspete si servire asistata, brutarie, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie. In exteriorul magazinelor este deschis si un punct Grill.

Despre Kaufland Romania

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 124 de magazine in Romania. In 2019, Kaufland Romania a primit pentru a treia oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala.

Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata.

Strategia noastra are ca scop indeplinirea dorintele clientilor cu accent pe garantiile si serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate si, bineinteles, preturi atractive. Pentru mai multe informatii, vizitati www.kaufland.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *