Danone mareste productia in Romania si aduce un robot in fabrica!

Danone mareste productia in Romania si aduce un robot in fabrica!

 

Natalia Gelshtein-KissDanone Romania a inregistrat in 2017 rezultate financiare pozitive, care consolideaza o pozitie profitabila ce permite companiei sa continue investitiile locale in acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescand cu aproximativ 3% in comparatie cu anul 2016. Compania are planificate investitii de 2 mil. euro pentru perioada 2017-2018, sumele alocate pentru marirea productiei, dar si pentru dezvoltarea fermierilor parteneri. Evolutia pozitiva din ultimii ani se datoreaza accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adaugata sporita pentru consumatori – sub marci globale precum Activia, Actimel, Danonino sau locale, precum Cremosso si Delicios. Danone Romania isi mentine pozitia de lider incontestabil pe piata locala de iaurturi*, se arata intr-un comunicat al companiei.

“Rezultatele Danone in Romania creeaza o baza pentru continuarea dezvoltarii durabile a business-ului si pentru noi investitii locale, in fabrica noastra din Bucuresti, in proiecte sociale si in dezvoltarea categoriei de iaurturi. In perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a doua noi linii de productie si introducerea unui nou robot de paletizare in fabrica, care ne permit sa raspundem mai bine nevoilor de pe piata locala si de pe celelalte piete pe care le deservim in regiune. O suma similara, de 1 milion euro, este investita pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atat ferme familiale, cat si profesionale”, a declarat Natalia Gelstein Kiss, director general Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.

Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, in medie, in fabrica din Bucuresti, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din Romania.

“Dupa ce am sustinut in ultimii ani Activia, Actimel si Danonino, in 2018 am relansat brandul Danone pentru portofoliul nostru central, invitand consumatorii sa redescopere bucuria retetelor simple, bazate pe lapte si fermenti, bunatatea iaurturilor si sustinem, in general, o repozitionare a categoriei de iaurturi si a beneficiilor sale”, a adaugat Natalia Gelstein Kiss.

Danone Romania

Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999. In 2019 Danone Romania va sarbatori 20 de ani de prezenta in Romania si 100 de ani, la nivel global, de la producerea primelor iaurturi Danone.

Danone Romania face parte din compania Danone, activa in domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale imbuteliate, alimentatie pentru bebelusi si alimentatie medicala avansata. Danone a facut primul pas pe piata in Barcelona inca din 1919, cand Isaac Carasso a inceput sa vanda primele iaurturi in farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau in special copiii.

Astazi, compania isi urmareste misiunea de a ajuta un numar cat mai mare de oameni sa-si construiasca, sa-si mentina si sa-si protejeze capitalul de sanatate, oferind produse sigure, gustoase si de cea mai buna calitate, menite sa fie alegeri sanatoase cu buna densitate nutritionala si sa adreseze nevoile diferitelor comunitati.

Viziunea Danone, „O singura planeta. O singura sanatate” incorporeaza legatura ca un corp sanatos are nevoie de o alimentatie sanatoasa, iar o mancare sanatoasa are nevoie de o planeta sanatoasa. Si de fiecare data cand mancam si bem, putem sa votam pentru lumea in care vrem sa traim.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *