Politica noastra de publicitate pe portalul AGROSTANDARD este una flexibila si adaptata nevoilor dumneavoastra, asa incat cererile vor fi tratate de la caz la caz. In consecinta, daca vreti sa va faceti reclama la noi, ne puteti contacta cu incredere.
Acum puteti posta banner-ul dumneavostra pe AGROSTANDARD la preturi de criza. Pentru ca stim ca banii sunt din ce in ce mai putini, putem stabili impreuna si un sistem tip barter.
BANNERE
AGROSTANDARD utilizeaza, in principal (nu exclusiv), urmatoarele tipuri de bannare, conform standardelor internationale:
HEADER (partea de sus a site-ului)
LEADERBOARD: 728x90px
ARTICOLE (top & bottom): 468x60px
SIDEBAR (stnga&dreapta): SKYSCRAPER (120x600px); WIDE SCYSCRAPER (160x600px)
ADVERTORIALE:
De asemenea, puteti apela cu incredere la noi, daca vreti sa va faceti cunoscuta oferta prin intermediul unor advertoriale, “croite” in acord cu necesitatile dumneavoastra. Putem scrie materiale elaborate in care sa prezentam in detaliu activitatea firmei dumneavoastra, gama de produse si servicii oferite, insistand pe ceea ce va diferentiaza de concurenta. Postam aceste materiale pe pagina principala precum si in rubrica Advertoriale.
Cate ceva despre piata de publicitate
Romania este pe locul 8 in Europa la numarul de utilizatori de Internet dupa studiul celor de la InternetWorldStats. Piata online din Romania cuprinde peste 10 milioane de utilizatori, numarul utilizatorilor crescand de la un an la altul cu 20%.
Cu ce ne ajuta acest studiu?
Inainte de a cumpara publicitate online, trebuie sa te informezi cu privire la potentialul acestei piete online: modalitate de promovare online, tipul de website pe care vei cumpara reclama, numarul de vizitatori, bounce rate, profilul vizitatorilor etc.
Si inainte de a cumpara publicitate trebuie sa te asiguri ca stii ce este publicitatea online si ce presupune aceasta modalitate de promovare care utilizeaza mediul online (pagini de Internet, newsletter, email) pentru transmiterea unor mesaje catre un public tinta. In mediul online iti poti promova afacerea cu ajutorul bannerelor publicitare, prin publicitate contextuala si reclame in motoarele de cautare.
De ce sa alegem publicitatea online?
In primul rand ca putem detine un control mult mai bun asupra investitiei facute si vom avea rezultate imediate dupa aceasta investitie. Daca folosim promovarea in motoarele de cautare utilizand SEO rezultatele vor aparea dupa cateva luni (in cazul in care ai facut o optimizare buna). In plus sunt o serie de avantaje in favoarea publicitatii online: o targetare mai buna (ore, zone geografice, numar de afisari pe utilizator), informatiile oferite pot fi diferite (prin bannere expandabile), interactiunea cu potentialul client.
Cum achizitionam?
Daca v-ati hotarat in favoarea unei publicitati online, va trebui sa cunoasteti si modurile de achizitionare: CPM (Cost per Mille), CPC (Cost per Click) si CPA (Cost per Action).
1. CPM – Cost Per Mille – sau Cost per Impression. Publicitatea online cumparata in functie de numarul de afisari: 1 CPM = 1.000 de afisari.
2. CPC – Cost Per Click. Publicitatea online cumparata in functie de numarul de click-uri date pe o reclamă (imagine, animata sau text). De exemplu publicitatea vanduta de Google – AdWords.
3. CPA – Cost Per Action. Publicitate după numarul de actiuni prestabilite realizate de utilizatorul care vede reclama online: completarea unui formular online sau cumpararea unui produs ca actiuni predeterminate.
4. CPL – Cost Per Lead. Utilizatorul urmeaza reclama, se autentifica, achizitioneaza un produs si astfel cel care a gazduit reclama primeste un procent din costul produsului.
Ce achizitionam?
Dupa cunoasterea avantajelor, modului de plata trebuie sa va informati si ce fel de reclama platiti. Daca optati pentru bannere exista o intreaga tipologie: floating ad, expanding ad, wallpaper ad, trick banner, pop-up, pop-under, video ad, banner electoral.
Un alt studiu realizat de Bursa de Reclama in perioada 24 martie si 1 aprilie 2010 confirma faptul ca romanii au incredere in reclamele prezente in mediul online: 42,7% le gasesc utile ca informatie afisata, iar 13,6% chiar sunt influentati in achizitionarea de produse. In aceste conditii tu cum consideri publicitatea online: adevar sau provocare?