Alina Constantinescu, Nasul Rosu: Primul an ne-a depasit asteptarile si orice plan pe care l-am fi facut

Alina Constantinescu, Nasul Rosu: Primul an ne-a depasit asteptarile si orice plan pe care l-am fi facut

 

nasAlina Constantinescu este o tanara antreprenoare care dupa 10 ani de munca intr-o multinationala, unde avea o functie buna si un salariu motivant, s-a hotarat sa-si urmeze visul nebunesc si sa se apuce de agricultura eco, alaturi de sotul ei. Pur si simplu, intr-o zi s-a decis sa faca acest pas. “N-am mai plecat de acasa, acolo locuiam (n.red localitatea Palanca, Prahova) si am hotarat sa dam curs acestui vis nebunesc, sa-i ajutam si pe altii sa manance sanatos, asa cum o faceam noi de circa 10 ani. Am reusit sa adunam o baza de clienti, prieteni as putea spune, iar toti cei care au inceput in aprilie cu noi au si ramas pana acum alaturi de noi, pe ei ne bazam si la anul, pentru ca ne dimensionam productia in functie de cererile pe care le avem”, a povestit Alina Constantinescu, fondatoarea Fermei Nasul Rosu (aflata in conversie ecologica) din localitatea Palanca (judetul Prahova) la o conferinta pe teme agricole organizata de BusinessMark.

Si chiar daca a fost primul an de activitate, rezultatele au fost mai mult decat bune, depasind toate asteptarile.

“A fost un an extraordinar, a fost si primul, asa ca nu avem termeni de comparatie. L-am comparat cu asteptarile avute, ne-a depasit asteptarile si orice plan pe care l-am fi facut …Noi am inceput in aprilie, cu o echipa extrem de mica – eu, sotul meu si 2 oameni care ne ajutau la munca campului’’, a declarat Constantinescu.

Cum functioneaza business-ul Nasul Rosu? Este vorba de un sistem in care toti membrii familiei sunt implicati: “producem, culegem, ambalam si trimitem direct la consumator”. Productia este sezoniera, iar drept urmare si structura productiei este stabilita ca atare.

Vanzarile se fac pe baza de abonament, in perioadele de varf atingandu-se undeva la 100 de cutii livrate. Nasul Rosu are un magazin online unde anunta saptamanal care este oferta fermei. Vara, cea mai mare parte a productiei reprezinta tomatele, in timp ce in sezonul rece se trece pe verdeturi. Chiar daca 2017 a fost primul an de activitate, cererea este mai mare decat oferta, un semn mai mult decat incurajator, spune Alina Constantin

“Piata de producse ecologic este o piata foarte mare si in crestere, ma astept ca anul viitor sa fie si mai bun pentru noi. Pot sa recunosc ca avem o cerere mai mare decat oferta, ma bucura ca oamenii au inceput sa fie atenti la alimentatia lor”, a marturisit antreprenoarea din Prahova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *