Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Vânzările de motounelte se țin departe de on-line
Agrostandard | 11 October, 2014 | 1 comentarii | 927 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelteMarius Șerban
Vânzările de motounelte on-line sunt foarte mici în România, internetul având, cu preponderență, un rol de informare, mai degrabă decât unul de achiziție efectivă. Motouneltele, spre deosebire de multe alte produse, nu se pretează pentru vânzarea on-line, în specila datorită faptului că utilizatorul final are nevoie de training în momentul achiziției. “Volumele vândute on-line sunt foarte mici pentru că, în România, consumatorii folosesc internetul mai mult pentru informare decât pentru cumpărarea propriu-zisă. În plus, vânzarea pe internet este riscantă – pe de-o parte produsele pot să difere mult față de cele comandate din poză, iar, pe de altă parte, consumatorul nu poate primi consultanța necesară. Am avut cazuri de produse deteriorate pentru că nu a fost respectată proporția amestecului dintre ulei și benzină. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularități tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al Stihl România.

Piața motouneltelor, pe plus

Dacă în acest an, cererea pe segmental motouneltelor a avut o creștere semnificativă, și anul viitor se estimează o creștere constantă a vânzărilor de astfel de produse.

“Am consemnat o creștere de 10% a vânzărilor față de anul trecut. La acestă creștere au contribuit toate categoriile de produse, cu excepția motofierăstraielor, unde nu am consemnat o astfel de evoluție din cauza competiției acerbe a canalelor de bricolaj. Pentru 2015 ne așteptăm la un avans de până la 10% față de 2014. Circa 75% din vânzările de utilaje sunt pentru utilizatori individuali. Pe ansamblul pieței estimăm un plus de 5%, a mai spus Mezei.

Nu mai sunt probleme cu mentalitatea, ci cu banii

Oficialii din acest sector consider că satul românesc a depășit problema de mentalitate de până acum și este mult mai deschis la tehnică performantă.

“Limitările nu mai sunt acum legate de accesul la informație și de mentalitatea consumatorului, ci, mai degrabă, de puterea lui financiară. Produsele low-cost reprezintă o alternativă de moment pentru clienți Prima tentație a clientului este să opteze pentru un produs cu un cost inițial mai mic, fără să se mai gândească la mentenața produsului sau la piese de schimb”, a continuat reprezentantul Stihl România.

O problemă constantă cu care s-a confruntat în anii trecuți acest sector a fost cea ridicată de produsele contrafăcute, însă, acest fenomen pare să se diminueze ca intensitate.

Mai puține produse contrafăcute

“Produsele contrafăcute n-au dispărut de pe piață, însă, din ce în ce mai multă lume este mai informată, iar reticența față de astfel de produse este mai mare. Motocultoarele au început să fie mai apreciate ca produse de înlocuire a tractoarelor pentru suprafețe mici, însă aici este o competiție puternică din partea produselor chinezești”, a mai precizat reprezentantul Stihl România.

Compania este pe cale să realizeze o serie de modificări în rețeaua comercială.

“Am început să înlocuim magazinele de 30-40 metri pătrați cu magazine de 120 de metri pătrați. Îi vom sprijini pe dealerii noștri, inclusiv financiar, pentru implementarea noilor standard”, a conchis Mezei.

Stihl și-a propus pentru acest an să-și extindă rețeaua comercială cu încă 20 de noi dealeri. Rețeaua companiei cuprinde 200 de dealeri în România, care operează 300 de magazine și spații service.

Veniturile grupului Stihl au ajuns, anul trecut, la 2,81 miliarde euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. Compania deține 6 fabrici, 34 de centre naționale de vânzări și 120 de dealeri în 160 de țări din întreaga lume. Stihl România, controlată integral de firma mamă, a fost fondată în 1997.

Sursa: Agrostandard, Lumea Satului

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

three − 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 29 January, 2020 | 0 comentarii | 108 vizualizari | 1 vot

KFC

Clientii nu mai vin intr-un restaurant doar ca sa manance bine, ci au nevoie de o experienta, de divertisment, de emotie! Anul in curs va fi probabil o continuare si o confirmare a multor tendinte care deja au inceput sa se remarce in piata de food service, iar acum si la noi. Consumatorii nu se […]

Autor: Agrostandard | 29 January, 2020 | 1 comentarii | 264 vizualizari | 1 vot

port_Constanta

Exportul de cereale si plante tehnice creste de la an la an, Romania devenind un jucator important pe piata internationala. Si cum granele romanesti pleaca la extern pe cale maritima, era si normal ca investitiile in portul Constanta sa se mareasca semnificativ. In ultimul deceniu, de exemplu, numarul unitatilor de depozitare aproape ca s-a dublat, […]

Autor: Agrostandard | 24 January, 2020 | 0 comentarii | 192 vizualizari | 1 vot

BRANZETURI_fermentate

Branzeturile fermentate ar putea fi sansa fermierilor mici si mijlocii din Romania de a deveni rentabili! In Romania, se cunosc putine feluri de branzeturi, daca ne raportam la tarile mari consumatoare, ce-i drept, motiv pentru care nici nu este de mirare faptul ca la consumatori au prins cel mai bine branzeturile proaspete. Mai simplu si […]

Autor: Agrostandard | 22 January, 2020 | 0 comentarii | 177 vizualizari | 1 vot

French dock workers on strike block the port of Saint-Nazaire

Ingrijorare mare in Franta din cauza grevei fata de reforma pensiilor care a dus la blocarea activitatii din porturi, blocand practic exportul de grau, in conditiile in care, dupa cum bine se stie, acesta se efectueaza in totalitate pe cale maritima. Supararea este cu atat mai mare, cu cat in aceasta perioada activitatea din porturile […]

Autor: Agrostandard | 18 January, 2020 | 0 comentarii | 136 vizualizari | 1 vot

bossa_nova

Lantul american de magazine Walmart mareste investitiile in roboti, in vederea reducerii costurilor legate de activitatea curenta. Compania a anuntat ca robotii Bossa Nova, care au o inaltime de 6 metri si realizeaza activitati de inventariere a stocurilor cu ajutorul camerelor de de luat vederi, vor circula pe culoarele a nu mai putin de 1.000 […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
24 Ian 2020 | 0 comentarii | 1051 vizualizari | 3 voturi
02 Ian 2020 | 0 comentarii | 1903 vizualizari | 3 voturi
30 Dec 2019 | 0 comentarii | 1253 vizualizari | 2 voturi
25 Dec 2019 | 0 comentarii | 259 vizualizari | 2 voturi
21 Dec 2019 | 0 comentarii | 311 vizualizari | 2 voturi
»
16 Ian 2020 | 0 comentarii | 1910 vizualizari | 1 vot
»
02 Ian 2020 | 0 comentarii | 1903 vizualizari | 3 voturi
»
30 Dec 2019 | 0 comentarii | 1253 vizualizari | 2 voturi
»
02 Dec 2019 | 0 comentarii | 1087 vizualizari | 1 vot
»
24 Ian 2020 | 0 comentarii | 1051 vizualizari | 3 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2020 © Agrostandard