Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Vânzările de motounelte se țin departe de on-line
Agrostandard | 11 October, 2014 | 1 comentarii | 704 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelteMarius Șerban
Vânzările de motounelte on-line sunt foarte mici în România, internetul având, cu preponderență, un rol de informare, mai degrabă decât unul de achiziție efectivă. Motouneltele, spre deosebire de multe alte produse, nu se pretează pentru vânzarea on-line, în specila datorită faptului că utilizatorul final are nevoie de training în momentul achiziției. “Volumele vândute on-line sunt foarte mici pentru că, în România, consumatorii folosesc internetul mai mult pentru informare decât pentru cumpărarea propriu-zisă. În plus, vânzarea pe internet este riscantă – pe de-o parte produsele pot să difere mult față de cele comandate din poză, iar, pe de altă parte, consumatorul nu poate primi consultanța necesară. Am avut cazuri de produse deteriorate pentru că nu a fost respectată proporția amestecului dintre ulei și benzină. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularități tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al Stihl România.

Piața motouneltelor, pe plus

Dacă în acest an, cererea pe segmental motouneltelor a avut o creștere semnificativă, și anul viitor se estimează o creștere constantă a vânzărilor de astfel de produse.

“Am consemnat o creștere de 10% a vânzărilor față de anul trecut. La acestă creștere au contribuit toate categoriile de produse, cu excepția motofierăstraielor, unde nu am consemnat o astfel de evoluție din cauza competiției acerbe a canalelor de bricolaj. Pentru 2015 ne așteptăm la un avans de până la 10% față de 2014. Circa 75% din vânzările de utilaje sunt pentru utilizatori individuali. Pe ansamblul pieței estimăm un plus de 5%, a mai spus Mezei.

Nu mai sunt probleme cu mentalitatea, ci cu banii

Oficialii din acest sector consider că satul românesc a depășit problema de mentalitate de până acum și este mult mai deschis la tehnică performantă.

“Limitările nu mai sunt acum legate de accesul la informație și de mentalitatea consumatorului, ci, mai degrabă, de puterea lui financiară. Produsele low-cost reprezintă o alternativă de moment pentru clienți Prima tentație a clientului este să opteze pentru un produs cu un cost inițial mai mic, fără să se mai gândească la mentenața produsului sau la piese de schimb”, a continuat reprezentantul Stihl România.

O problemă constantă cu care s-a confruntat în anii trecuți acest sector a fost cea ridicată de produsele contrafăcute, însă, acest fenomen pare să se diminueze ca intensitate.

Mai puține produse contrafăcute

“Produsele contrafăcute n-au dispărut de pe piață, însă, din ce în ce mai multă lume este mai informată, iar reticența față de astfel de produse este mai mare. Motocultoarele au început să fie mai apreciate ca produse de înlocuire a tractoarelor pentru suprafețe mici, însă aici este o competiție puternică din partea produselor chinezești”, a mai precizat reprezentantul Stihl România.

Compania este pe cale să realizeze o serie de modificări în rețeaua comercială.

“Am început să înlocuim magazinele de 30-40 metri pătrați cu magazine de 120 de metri pătrați. Îi vom sprijini pe dealerii noștri, inclusiv financiar, pentru implementarea noilor standard”, a conchis Mezei.

Stihl și-a propus pentru acest an să-și extindă rețeaua comercială cu încă 20 de noi dealeri. Rețeaua companiei cuprinde 200 de dealeri în România, care operează 300 de magazine și spații service.

Veniturile grupului Stihl au ajuns, anul trecut, la 2,81 miliarde euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. Compania deține 6 fabrici, 34 de centre naționale de vânzări și 120 de dealeri în 160 de țări din întreaga lume. Stihl România, controlată integral de firma mamă, a fost fondată în 1997.

Sursa: Agrostandard, Lumea Satului

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

5 × 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 10 February, 2019 | 0 comentarii | 480 vizualizari | 1 vot

capatana

Dupa amenda de 5,7 milioane de euro primita de la Consiliul Concurentei, retailerul francez primeste inca o lovitura: Florin Capatana, Corporate Affairs Director al Carrefour, a anuntat ca incheie colaborarea cu retailerul francez dupa „exact 18 ani, o luna si o saptamana”, potrivit revistei Piata. O decizie luata la initiativa ambelor parti, dupa cate a […]

Autor: Agrostandard | 9 February, 2019 | 0 comentarii | 1026 vizualizari | 1 vot

cartofii5lei

2018 a fost un an dificil pentru producatorii de legume, nu doar la noi, ci si din Europa. Efectele se vad acum pe piata, cand preturile au explodat practic, iar in supermarketuri gasim marfa din import aproape in totalitate. Daca in urma cu cateva zile anticipam ca pretul cartofilor se apropie de 4-5 lei/kg, iata […]

Autor: Agrostandard | 8 February, 2019 | 0 comentarii | 131 vizualizari | 1 vot

PARIS2019

Preturile la cereale si oleaginoase vor inregistra o tendinta de scadere, in acest an, potrivit opiniei celor 250 experti internationali din sectorul cerealelor care au participat la inceputul lunii februarie in Capitala Frantei la cea de-a treia editie a Paris Grain Day, organizata de

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 572 vizualizari | 1 vot

magazin

Consiliul Concurentei a sanctionat sapte companii active pe piata comercializarii produselor alimentare din Romania (3 retaileri si 4 furnizori ai acestora) cu amenzi in valoare totala de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro). Sanctiunile au fost aplicate in cadrul investigatiei privind fixarea preturilor intre retailerii Auchan, Cora si Carrefour si furnizorii acestora, in perioada 2010-2016. […]

Autor: Agrostandard | 21 January, 2019 | 0 comentarii | 581 vizualizari | 1 vot

port_cereale

Daca in anul 2001, portuarii constanteni au manipulat doar 2.784.200 tone de cereale si seminte uleioase, in 2016 s-a ajuns la un record de 23.312.338 tone. Cantitatea a scazut, in 2017, la 21.107.096 tone, pe fondul evolutiei preturilor pe pietele internationale si este de asteptat ca pentru anul 2018 sa fie raportat un volum apropiat […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 264 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 275 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 446 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 199 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2499 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1840 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1649 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard