Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Vânzările de motounelte se țin departe de on-line
Agrostandard | 11 October, 2014 | 1 comentarii | 616 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelteMarius Șerban
Vânzările de motounelte on-line sunt foarte mici în România, internetul având, cu preponderență, un rol de informare, mai degrabă decât unul de achiziție efectivă. Motouneltele, spre deosebire de multe alte produse, nu se pretează pentru vânzarea on-line, în specila datorită faptului că utilizatorul final are nevoie de training în momentul achiziției. “Volumele vândute on-line sunt foarte mici pentru că, în România, consumatorii folosesc internetul mai mult pentru informare decât pentru cumpărarea propriu-zisă. În plus, vânzarea pe internet este riscantă – pe de-o parte produsele pot să difere mult față de cele comandate din poză, iar, pe de altă parte, consumatorul nu poate primi consultanța necesară. Am avut cazuri de produse deteriorate pentru că nu a fost respectată proporția amestecului dintre ulei și benzină. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularități tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al Stihl România.

Piața motouneltelor, pe plus

Dacă în acest an, cererea pe segmental motouneltelor a avut o creștere semnificativă, și anul viitor se estimează o creștere constantă a vânzărilor de astfel de produse.

“Am consemnat o creștere de 10% a vânzărilor față de anul trecut. La acestă creștere au contribuit toate categoriile de produse, cu excepția motofierăstraielor, unde nu am consemnat o astfel de evoluție din cauza competiției acerbe a canalelor de bricolaj. Pentru 2015 ne așteptăm la un avans de până la 10% față de 2014. Circa 75% din vânzările de utilaje sunt pentru utilizatori individuali. Pe ansamblul pieței estimăm un plus de 5%, a mai spus Mezei.

Nu mai sunt probleme cu mentalitatea, ci cu banii

Oficialii din acest sector consider că satul românesc a depășit problema de mentalitate de până acum și este mult mai deschis la tehnică performantă.

“Limitările nu mai sunt acum legate de accesul la informație și de mentalitatea consumatorului, ci, mai degrabă, de puterea lui financiară. Produsele low-cost reprezintă o alternativă de moment pentru clienți Prima tentație a clientului este să opteze pentru un produs cu un cost inițial mai mic, fără să se mai gândească la mentenața produsului sau la piese de schimb”, a continuat reprezentantul Stihl România.

O problemă constantă cu care s-a confruntat în anii trecuți acest sector a fost cea ridicată de produsele contrafăcute, însă, acest fenomen pare să se diminueze ca intensitate.

Mai puține produse contrafăcute

“Produsele contrafăcute n-au dispărut de pe piață, însă, din ce în ce mai multă lume este mai informată, iar reticența față de astfel de produse este mai mare. Motocultoarele au început să fie mai apreciate ca produse de înlocuire a tractoarelor pentru suprafețe mici, însă aici este o competiție puternică din partea produselor chinezești”, a mai precizat reprezentantul Stihl România.

Compania este pe cale să realizeze o serie de modificări în rețeaua comercială.

“Am început să înlocuim magazinele de 30-40 metri pătrați cu magazine de 120 de metri pătrați. Îi vom sprijini pe dealerii noștri, inclusiv financiar, pentru implementarea noilor standard”, a conchis Mezei.

Stihl și-a propus pentru acest an să-și extindă rețeaua comercială cu încă 20 de noi dealeri. Rețeaua companiei cuprinde 200 de dealeri în România, care operează 300 de magazine și spații service.

Veniturile grupului Stihl au ajuns, anul trecut, la 2,81 miliarde euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. Compania deține 6 fabrici, 34 de centre naționale de vânzări și 120 de dealeri în 160 de țări din întreaga lume. Stihl România, controlată integral de firma mamă, a fost fondată în 1997.

Sursa: Agrostandard, Lumea Satului

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

6 + 1 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 446 vizualizari | 1 vot

MERRG LA PIATA

Doar unul din cinci romani (in general, batrani!) cumpara in mod constant produse din pietele traditionale, iar ponderea lor este in scadere, sustine Teodor Birt, presedintele Asociatiei Administratorilor de Piete din Romania (AAPR). El spune ca, in prezent, pietele acopera 20% din vanzari, procent in scadere in ultimii ani, pe fondul expansiunii retailului. AAPR a […]

Autor: Agrostandard | 19 July, 2018 | 0 comentarii | 524 vizualizari | 1 vot

grau analiza

La acest moment, graul a fost recoltat pe circa 70% din suprafetele cultivate in Romania. Daca in sudul tarii, operatiunea s-a terminat, in Ardeal si Modova mai sunt inca suprafete insemnate de finalizat, dupa cum a declarat Aurel Popescu, presedintele Rompan. Asa cum era de asteptat, o mare parte din recolta este afectata calitativ, insa […]

Autor: Agrostandard | 18 July, 2018 | 0 comentarii | 70 vizualizari | 1 vot

TRL_Cool_960x365_press

Eveniment conex TransLogistica EXPO, Forumul de transport si depozitare cu temperatura controlata – TransCOOL – aduce impreuna specialisti de pe lantul de aprovizionare si desfacere al produselor ce au nevoie de temperatura controlata, cu menirea de a contribui la: – controlul aplicarii directivelor/regulamentelor de transport, trasabilitate si comercializare al produselor perisabile; – managementul transportului si […]

Autor: Agrostandard | 18 July, 2018 | 0 comentarii | 776 vizualizari | 1 vot

combinagr

La bursa de la Chicago, cotatia graului a urcat miercuri, pentru a doua zi consecutiv, atingand cel mai ridicat nivel din ultima saptamana, pe fondul secetei care a redus productia in Europa, in regiunea Marii Negre, relateaza Reuters. Cel mai tranzactionat contract futures la Chicago Board Of Trade a inregistrat un avans de 1%, pana […]

Autor: Agrostandard | 14 July, 2018 | 0 comentarii | 430 vizualizari | 1 vot

grutop

Topul celor mai mari importatori de grau este dominat de Egipt, care a ocupat prim apozitie si in sezonul 2016-2017, cu un volum de 12 milioane de tone. Pe locurile urmatoare s-au clasat Indonezia – 9,5 milioane de tone si Algeria – 8 milioane de tone, potrivit ArgoChart. Pe locul sase, se afla UE care […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Stupul inteligent | SIMbee



bad politics

2018 © Agrostandard