Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Vânzările de motounelte se țin departe de on-line
Agrostandard | 11 October, 2014 | 1 comentarii | 1073 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motounelteMarius Șerban
Vânzările de motounelte on-line sunt foarte mici în România, internetul având, cu preponderență, un rol de informare, mai degrabă decât unul de achiziție efectivă. Motouneltele, spre deosebire de multe alte produse, nu se pretează pentru vânzarea on-line, în specila datorită faptului că utilizatorul final are nevoie de training în momentul achiziției. “Volumele vândute on-line sunt foarte mici pentru că, în România, consumatorii folosesc internetul mai mult pentru informare decât pentru cumpărarea propriu-zisă. În plus, vânzarea pe internet este riscantă – pe de-o parte produsele pot să difere mult față de cele comandate din poză, iar, pe de altă parte, consumatorul nu poate primi consultanța necesară. Am avut cazuri de produse deteriorate pentru că nu a fost respectată proporția amestecului dintre ulei și benzină. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularități tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al Stihl România.

Piața motouneltelor, pe plus

Dacă în acest an, cererea pe segmental motouneltelor a avut o creștere semnificativă, și anul viitor se estimează o creștere constantă a vânzărilor de astfel de produse.

“Am consemnat o creștere de 10% a vânzărilor față de anul trecut. La acestă creștere au contribuit toate categoriile de produse, cu excepția motofierăstraielor, unde nu am consemnat o astfel de evoluție din cauza competiției acerbe a canalelor de bricolaj. Pentru 2015 ne așteptăm la un avans de până la 10% față de 2014. Circa 75% din vânzările de utilaje sunt pentru utilizatori individuali. Pe ansamblul pieței estimăm un plus de 5%, a mai spus Mezei.

Nu mai sunt probleme cu mentalitatea, ci cu banii

Oficialii din acest sector consider că satul românesc a depășit problema de mentalitate de până acum și este mult mai deschis la tehnică performantă.

“Limitările nu mai sunt acum legate de accesul la informație și de mentalitatea consumatorului, ci, mai degrabă, de puterea lui financiară. Produsele low-cost reprezintă o alternativă de moment pentru clienți Prima tentație a clientului este să opteze pentru un produs cu un cost inițial mai mic, fără să se mai gândească la mentenața produsului sau la piese de schimb”, a continuat reprezentantul Stihl România.

O problemă constantă cu care s-a confruntat în anii trecuți acest sector a fost cea ridicată de produsele contrafăcute, însă, acest fenomen pare să se diminueze ca intensitate.

Mai puține produse contrafăcute

“Produsele contrafăcute n-au dispărut de pe piață, însă, din ce în ce mai multă lume este mai informată, iar reticența față de astfel de produse este mai mare. Motocultoarele au început să fie mai apreciate ca produse de înlocuire a tractoarelor pentru suprafețe mici, însă aici este o competiție puternică din partea produselor chinezești”, a mai precizat reprezentantul Stihl România.

Compania este pe cale să realizeze o serie de modificări în rețeaua comercială.

“Am început să înlocuim magazinele de 30-40 metri pătrați cu magazine de 120 de metri pătrați. Îi vom sprijini pe dealerii noștri, inclusiv financiar, pentru implementarea noilor standard”, a conchis Mezei.

Stihl și-a propus pentru acest an să-și extindă rețeaua comercială cu încă 20 de noi dealeri. Rețeaua companiei cuprinde 200 de dealeri în România, care operează 300 de magazine și spații service.

Veniturile grupului Stihl au ajuns, anul trecut, la 2,81 miliarde euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. Compania deține 6 fabrici, 34 de centre naționale de vânzări și 120 de dealeri în 160 de țări din întreaga lume. Stihl România, controlată integral de firma mamă, a fost fondată în 1997.

Sursa: Agrostandard, Lumea Satului

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 73 vizualizari | 1 vot

agroland

Inca o companie cunoscuta din sectorul agricol s-a listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Este vorba de Agroland, companie care opereaza cea mai extinsa retea de magazine agricole din Romania, care s-a listat, incepand din 1 martie 2021, pe piata AeRO, la aproape noua luni de la momentul listarii primei sale emisiuni de obligatiuni […]

Autor: Agrostandard | 1 March, 2021 | 0 comentarii | 52 vizualizari | 1 vot

ETICHETA

Pentru a-i ajuta pe consumatorii din UE sa isi reduca facturile la energie si amprenta de carbon, va fi disponibila de luni, 1 martie 2021, o versiune complet noua a etichetei energetice a UE, recunoscuta pe scara larga, in toate magazinele si la toate punctele online de vanzare cu amanuntul. Noile etichete se vor aplica […]

Autor: Agrostandard | 24 February, 2021 | 0 comentarii | 141 vizualizari | 1 vot

paie_balot

Franta, cea mai mare putere agricola a UE, domina topurile la cereale la nivel european. În 2020, agricultorii din Hexagon au obținut cea mai mare productie de cereale – 56,7 milioane de tone, fiind urmati de cei din Spania – 27,3 milioane de tone si Ungaria – 15,4 milioane de tone. Francezii au ocupat prima […]

Autor: Agrostandard | 21 February, 2021 | 0 comentarii | 233 vizualizari | 1 vot

deseuri

Legea nr. 181/2020 privind gestionarea deseurilor nepericuloase compostabile a intrat in vigoare incepand cu data de 20 februarie. Astfel, autoritatile administratiei publice locale trebuie sa implementeze sistemul de colectare separata a deseurilor biodegradabile, sa extinda colectarea separata din usa in usa a biodeseurilor in mediul urban, dublata de implementarea schemei „plateste pentru cat arunci” si […]

Autor: Agrostandard | 21 February, 2021 | 0 comentarii | 136 vizualizari | 1 vot

import alimente

Romania este dependenta de mancarea din import, iar acest lucru se vede tot mai mult de la an la an. Altadata granarul Europei, acum am ajuns sa importam de toate. Mai mult de jumatate din produsele de pe rafturi provin din alte tari, in special din Germania si Polonia. Iar produsele romanesti se gasesc cu […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1786 vizualizari | 4 voturi
27 Feb 2021 | 0 comentarii | 284 vizualizari | 3 voturi
26 Feb 2021 | 0 comentarii | 636 vizualizari | 3 voturi
19 Feb 2021 | 0 comentarii | 362 vizualizari | 3 voturi
»
27 Ian 2021 | 0 comentarii | 5470 vizualizari | 3 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 2117 vizualizari | 3 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1904 vizualizari | 2 voturi
»
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1786 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard