Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Vanzari mai mari cu 30% pentru Domeniile Ostrov de Sarbatori
Agrostandard | 9 January, 2014 | 0 comentarii | 275 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

ostrovVanzarile producătorului de vin Domeniile Ostrov au fost mai mari cu 30% in perioada Sărbătorilor de iarna, comparativ cu perioada similara din anul 2012, fiind comercializate aproximativ 300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail şi în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail şi de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum şi Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramele Domeniile Ostrov. “De Sărbători, băutura preferată de români a fost fără îndoială vinul, de altfel, e vorba de o tendinţă resimţită te toţi cei care vând vin la noi. Anul trecut însă creşterile s-au simţit la producătorii autohtoni, în detrimentul vinurilor de import. Românii au migrat uşor spre vinuri din categoriile de preţ și calitate mai ridicate, raport corect și corelat cu realităţile din piaţă. În ceea ce ne priveşte pe noi, Domeniile Ostrov, am avut o creştere de 30 procente a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

Din gamele de vinuri ale producătorului Domeniile Ostrov, de Sărbători, cele mai prezente vinuri pe mesele românilor, au fost cele demiseci și seci DOC (De Origine Controlată) sau IG (Indicație Geografică).

”Faptul că vinurile dulci și demidulci scad în consum, iar cele demiseci și seci cresc, arată o maturizare a consumatorului. Vedetele noastre au fost Muscatul Ottonel şi Merlot-ul Rose de Ostrov, dar și Reasling-ul sau Feteasca Regală, vinuri care se știe că stimulează apetitul și se sincronizează cu preparatele tradiționale pentru Sărbători”, a precizat Oana Belu.

O tendință paralelă de educare a consumului este creșterea în vânzări în zona soiurilor de vin (de exemplu: Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Riesling, Fetească, Cabernet Sauvignon sau Merlot), în detrimentul vinului de masă. ”Am putut observa în timpul Sărbătorilor de iarnă un consumator educat, care are aşteptari mai mari cu privire la vinul pe care îl consumă. Emanciparea consumului poate fi astăzi susţinută de producătorii autohtoni graţie investițiilor realizate în ultimii ani în acest domeniu. Toate acestea au dus la creșterea calității vinului produs în România. A venit vremea când o parte semnificativă a consumatorilor autohtoni aleg sticla de vin în funcţie de soiul strugurelui din care este făcut vinul, caută indicaţii privind originea iar preţul devine al treilea parametru decizional ”, a spus Oana Belu.

În 2013 pentru Domeniile Ostrov vedetele au fost vinurile din gama premium. Acestea au înregistrat în perioada Sărbătorilor, o creștere de 50 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. ”România se află în top 10 consumatori de vin, însă la capitolul consumului de vin premium încă avem de lucru. Faptul că anul acesta de sărbători am înregistrat o creștere a vânzărilor pentru vinurile premium poate fi primul pas spre o revenire a acestui segment”, a declarat Oana Belu.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume. Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

2 × two =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 12 December, 2017 | 0 comentarii | 149 vizualizari | 1 vot

magazin

Piata romaneasca de retail este estimata, in prezent, la 40 miliarde euro, 85% din produsele vandute in lantul de comert fiind de origine mixta, iar 15% sunt produse locale, conform unui studiu de realizat de Euler Hermes. In 2016, piata de retail din Romania a inregistrat o crestere de 12% pe fondul majorarii salariului minim […]

Autor: Agrostandard | 3 December, 2017 | 0 comentarii | 1122 vizualizari | 1 vot

profi

Romania rurala, cu peste 10 mii de sate si 9 milioane de locuitori, are un potential de dezvoltare insuficient explorat. 68% din populatia activa are venituri decente din salarii, care ii acopera necesitatile lunare si ii permit si unele cheltuieli aditionale. Printre categoriile cel mai frecvent cumparate se regasesc painea, tigarile si berea, dar si […]

Autor: Agrostandard | 2 December, 2017 | 0 comentarii | 1052 vizualizari | 1 vot

KV_VDR (2)

Kaufland a lansat recent noua sa marca proprie, K-Vreau din Romania in intreaga retea nationala de magazine. K-Vreau din Romania ofera produse facute exclusiv de producatori si furnizori locali, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. Gama ofera o varietate de produse special pentru cei care vor […]

Autor: Agrostandard | 9 November, 2017 | 1 comentarii | 1268 vizualizari | 1 vot

grau-seminte-1

Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Cam asa se poate spune si de decizia Guvernului, care vrea sa faca ordine pe piata cerealelor in prag de iarna. De ce nu o fi facut aceasta in primavera, de exemplu? Poate agricultorii romani ar fi avut parte de preturi ceva mai bune si nu […]

Autor: Agrostandard | 4 November, 2017 | 0 comentarii | 139 vizualizari | 1 vot

ACDBR

Distribuitorul este considerat, in Romania, mai mult un samsar care se duce si cumpara in Piata Obor si vinde mai departe, pentru ca nu exista la ora actuala un statut al distribuitorului in legislatia specifica, insa acest lucru trebuie reglementat, a declarat presedintele Asociatiei Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR), Ovidiu Gheorghe, la […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1600 vizualizari | 6 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1871 vizualizari | 4 voturi
05 Dec 2017 | 0 comentarii | 2279 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3727 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3394 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2017 © Agrostandard