Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Vanzari mai mari cu 30% pentru Domeniile Ostrov de Sarbatori
Agrostandard | 9 January, 2014 | 0 comentarii | 618 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

ostrovVanzarile producătorului de vin Domeniile Ostrov au fost mai mari cu 30% in perioada Sărbătorilor de iarna, comparativ cu perioada similara din anul 2012, fiind comercializate aproximativ 300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail şi în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail şi de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum şi Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramele Domeniile Ostrov. “De Sărbători, băutura preferată de români a fost fără îndoială vinul, de altfel, e vorba de o tendinţă resimţită te toţi cei care vând vin la noi. Anul trecut însă creşterile s-au simţit la producătorii autohtoni, în detrimentul vinurilor de import. Românii au migrat uşor spre vinuri din categoriile de preţ și calitate mai ridicate, raport corect și corelat cu realităţile din piaţă. În ceea ce ne priveşte pe noi, Domeniile Ostrov, am avut o creştere de 30 procente a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

Din gamele de vinuri ale producătorului Domeniile Ostrov, de Sărbători, cele mai prezente vinuri pe mesele românilor, au fost cele demiseci și seci DOC (De Origine Controlată) sau IG (Indicație Geografică).

”Faptul că vinurile dulci și demidulci scad în consum, iar cele demiseci și seci cresc, arată o maturizare a consumatorului. Vedetele noastre au fost Muscatul Ottonel şi Merlot-ul Rose de Ostrov, dar și Reasling-ul sau Feteasca Regală, vinuri care se știe că stimulează apetitul și se sincronizează cu preparatele tradiționale pentru Sărbători”, a precizat Oana Belu.

O tendință paralelă de educare a consumului este creșterea în vânzări în zona soiurilor de vin (de exemplu: Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Riesling, Fetească, Cabernet Sauvignon sau Merlot), în detrimentul vinului de masă. ”Am putut observa în timpul Sărbătorilor de iarnă un consumator educat, care are aşteptari mai mari cu privire la vinul pe care îl consumă. Emanciparea consumului poate fi astăzi susţinută de producătorii autohtoni graţie investițiilor realizate în ultimii ani în acest domeniu. Toate acestea au dus la creșterea calității vinului produs în România. A venit vremea când o parte semnificativă a consumatorilor autohtoni aleg sticla de vin în funcţie de soiul strugurelui din care este făcut vinul, caută indicaţii privind originea iar preţul devine al treilea parametru decizional ”, a spus Oana Belu.

În 2013 pentru Domeniile Ostrov vedetele au fost vinurile din gama premium. Acestea au înregistrat în perioada Sărbătorilor, o creștere de 50 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. ”România se află în top 10 consumatori de vin, însă la capitolul consumului de vin premium încă avem de lucru. Faptul că anul acesta de sărbători am înregistrat o creștere a vânzărilor pentru vinurile premium poate fi primul pas spre o revenire a acestui segment”, a declarat Oana Belu.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume. Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 27 January, 2021 | 0 comentarii | 191 vizualizari | 1 vot

turcia

Romania este piata care a inregistrat, in 2020, cea mai mare crestere pentru exporturile de rosii ale Turciei, unul din principalii producatori la nivel mondial, cu un avans de 38% fata de 2019. De altfel, Romania este a doua destinatie de export dupa Rusia (livrari de 62,217 milioane dolari), exporturile atingand o valoare de 50,3 […]

Autor: Agrostandard | 25 January, 2021 | 0 comentarii | 91 vizualizari | 1 vot

bunuri_larg_consum (1)

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) acuza Ministerul Fondurilor Europene de ingradirea dreptului la accesarea fondurilor europene, dupa ce a nesocotit obligatia de a notifica Comisiei Europene modificarea Schemei de ajutor de stat instituite prin Legea nr. 220/2020 de aprobare a OUG nr 130/2020. Prin acest act normativ se finanteaza sectoare economice […]

Autor: Agrostandard | 15 January, 2021 | 0 comentarii | 189 vizualizari | 1 vot

grau_boabe

Rusia va fi cel mai mare exportator global de grau in sezonul in curs, in pofida introducerii unei taxe la exporturile de grau, precum şi a unei cote la exporturile de cereale, conform unei estimari realizate de Departamentul American al Agriculturii (USDA). Americanii se asteapta ca Rusia sa devina leader in sezonul 2020 – 2021, […]

Autor: Agrostandard | 9 January, 2021 | 0 comentarii | 141 vizualizari | 1 vot

container (1)

Cererea globala pentru produsele chineze a fost atat de puternica in ultima perioada, incat a creat o criza de containere maritime si a impins in sus costurile cu shipping-ul, ceea ce ar putea limita exporturile Chinei in lunile urmatoare, transmite Bloomberg. Incepand din luna iulie a anului trecut, exporturile din China au fost in crestere, […]

Autor: Agrostandard | 21 December, 2020 | 0 comentarii | 658 vizualizari | 1 vot

c1

Italienii sunt cei mai mari consumatori de ciuperci salbatice proaspete din Romania, sustine Ile Stelian, un antreprenor care a reusit sa faca din valorificarea ciupercilor si fructelor de padure culese din flora spontana un business de familie rentabil. In sezon, adica incepand cu perioada aprilie mai si terminand undeva spre sfarsitul lunii noiembrie, ciupercile naturale […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1672 vizualizari | 4 voturi
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1905 vizualizari | 3 voturi
27 Ian 2021 | 0 comentarii | 2104 vizualizari | 2 voturi
22 Ian 2021 | 0 comentarii | 102 vizualizari | 2 voturi
»
27 Ian 2021 | 0 comentarii | 2104 vizualizari | 2 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1905 vizualizari | 3 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1785 vizualizari | 2 voturi
»
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1672 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard