Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Vanzari mai mari cu 30% pentru Domeniile Ostrov de Sarbatori
Agrostandard | 9 January, 2014 | 0 comentarii | 380 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

ostrovVanzarile producătorului de vin Domeniile Ostrov au fost mai mari cu 30% in perioada Sărbătorilor de iarna, comparativ cu perioada similara din anul 2012, fiind comercializate aproximativ 300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail şi în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail şi de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum şi Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramele Domeniile Ostrov. “De Sărbători, băutura preferată de români a fost fără îndoială vinul, de altfel, e vorba de o tendinţă resimţită te toţi cei care vând vin la noi. Anul trecut însă creşterile s-au simţit la producătorii autohtoni, în detrimentul vinurilor de import. Românii au migrat uşor spre vinuri din categoriile de preţ și calitate mai ridicate, raport corect și corelat cu realităţile din piaţă. În ceea ce ne priveşte pe noi, Domeniile Ostrov, am avut o creştere de 30 procente a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Oana Belu, acționar Domeniile Ostrov.

Din gamele de vinuri ale producătorului Domeniile Ostrov, de Sărbători, cele mai prezente vinuri pe mesele românilor, au fost cele demiseci și seci DOC (De Origine Controlată) sau IG (Indicație Geografică).

”Faptul că vinurile dulci și demidulci scad în consum, iar cele demiseci și seci cresc, arată o maturizare a consumatorului. Vedetele noastre au fost Muscatul Ottonel şi Merlot-ul Rose de Ostrov, dar și Reasling-ul sau Feteasca Regală, vinuri care se știe că stimulează apetitul și se sincronizează cu preparatele tradiționale pentru Sărbători”, a precizat Oana Belu.

O tendință paralelă de educare a consumului este creșterea în vânzări în zona soiurilor de vin (de exemplu: Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Riesling, Fetească, Cabernet Sauvignon sau Merlot), în detrimentul vinului de masă. ”Am putut observa în timpul Sărbătorilor de iarnă un consumator educat, care are aşteptari mai mari cu privire la vinul pe care îl consumă. Emanciparea consumului poate fi astăzi susţinută de producătorii autohtoni graţie investițiilor realizate în ultimii ani în acest domeniu. Toate acestea au dus la creșterea calității vinului produs în România. A venit vremea când o parte semnificativă a consumatorilor autohtoni aleg sticla de vin în funcţie de soiul strugurelui din care este făcut vinul, caută indicaţii privind originea iar preţul devine al treilea parametru decizional ”, a spus Oana Belu.

În 2013 pentru Domeniile Ostrov vedetele au fost vinurile din gama premium. Acestea au înregistrat în perioada Sărbătorilor, o creștere de 50 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. ”România se află în top 10 consumatori de vin, însă la capitolul consumului de vin premium încă avem de lucru. Faptul că anul acesta de sărbători am înregistrat o creștere a vânzărilor pentru vinurile premium poate fi primul pas spre o revenire a acestui segment”, a declarat Oana Belu.

“Domeniile Ostrov” reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică şi comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume. Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinăria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare şi Canaraua Fetii.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

5 × one =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 February, 2019 | 0 comentarii | 165 vizualizari | 1 vot

daea

Casa de Comert Agroalimentar Unirea constituie subiectul zilei, mai ales ca nu se stiu prea multe despre modul cum va functiona aceasta practic si mai ales ce infrastructura va avea la dispozitie pentru a-si indeplini obiectivele. Un lucru este clar: este nevoie de ceva timp pentru ca mecanismul sa fie pus in functiune si sa […]

Autor: Agrostandard | 10 February, 2019 | 0 comentarii | 488 vizualizari | 1 vot

capatana

Dupa amenda de 5,7 milioane de euro primita de la Consiliul Concurentei, retailerul francez primeste inca o lovitura: Florin Capatana, Corporate Affairs Director al Carrefour, a anuntat ca incheie colaborarea cu retailerul francez dupa „exact 18 ani, o luna si o saptamana”, potrivit revistei Piata. O decizie luata la initiativa ambelor parti, dupa cate a […]

Autor: Agrostandard | 9 February, 2019 | 0 comentarii | 1043 vizualizari | 1 vot

cartofii5lei

2018 a fost un an dificil pentru producatorii de legume, nu doar la noi, ci si din Europa. Efectele se vad acum pe piata, cand preturile au explodat practic, iar in supermarketuri gasim marfa din import aproape in totalitate. Daca in urma cu cateva zile anticipam ca pretul cartofilor se apropie de 4-5 lei/kg, iata […]

Autor: Agrostandard | 8 February, 2019 | 0 comentarii | 140 vizualizari | 1 vot

PARIS2019

Preturile la cereale si oleaginoase vor inregistra o tendinta de scadere, in acest an, potrivit opiniei celor 250 experti internationali din sectorul cerealelor care au participat la inceputul lunii februarie in Capitala Frantei la cea de-a treia editie a Paris Grain Day, organizata de

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 583 vizualizari | 1 vot

magazin

Consiliul Concurentei a sanctionat sapte companii active pe piata comercializarii produselor alimentare din Romania (3 retaileri si 4 furnizori ai acestora) cu amenzi in valoare totala de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro). Sanctiunile au fost aplicate in cadrul investigatiei privind fixarea preturilor intre retailerii Auchan, Cora si Carrefour si furnizorii acestora, in perioada 2010-2016. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 272 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 282 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 507 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2522 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1865 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1674 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard