Utilaje-Tehnica
Vanzari mai mari cu 20% la echipamentele VIKING pentru intretinerea spatiilor verzi
Agrostandard | 6 October, 2016 | 0 comentarii | 181 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

vikingIn primele 8 luni ale acestui an, vanzarile de echipamente marca VIKING, destinate intretinerii spatiilor verzi, au crescut cu 29% fata de aceeasi perioada din 2015. Utilajele VIKING sunt produse de compania austriaca cu acelasi nume, parte a grupului german STIHL. Produsele VIKING sunt distribuite in tara de reteaua de dealeri STIHL, care cuprinde peste 300 de magazine. „Noi punem aceasta crestere semnificativa a vanzarilor pe seama investitiilor in reamenajarea spatiilor de distributie si extinderii retelei comerciale, un proiect in desfasurare evaluat la aproximativ 5 milioane de euro. De asemenea, un factor important care a contribuit la aceasta crestere este reprezentat de modificarile si imbunatatirile aduse la reteaua de service-uri a dealerilor. O mare parte a cresterii vine de pe segmentul utilizatorilor casnici, cu un nivel ridicat de informare si educatie in ceea ce priveste folosirea unor astfel de echipamente. In plus, cererea de produse VIKING este tot mai mare in zona administratiilor locale care ingrijesc spatiile verzi din Bucuresti si din tara. In acest context ne asteptam ca pana la sfarsitul anului procentul de crestere a vanzarilor sa ajunga la 30% pentru toate gamele de produse VIKING”, declara Ioan Mezei director general STIHL Romania.

In topul vanzarilor VIKING se mentin in continuare masinile de tuns iarba pe benzina, urmate de cele electrice si de motocultoare. O alta grupa de produse VIKING cu cresteri spectaculoase este cea a scarificatoarelor, unde a fost inregistrata o dublare a vanzarilor. “O evolutie extrem de buna o avem pe un produs high-end, lansat recent pe piata si anume robotul de tuns iarba iMow. Vanzarile acestui echipament au crescut cu 40% fata de anul trecut. Robotelul de tuns iarba a atras atentia iubitorilor de produse ultra-smart, dar si a celor care doresc sa optimizeze timpul dedicat ingrijirii gazonului, putand fi setat sa ingrijeasca in mod autonom si nesupravegheat suprafete chiar si pana la 4000 de metri patrati”, adauga Ioan Mezei.

Despre compania VIKING

Compania VIKING a fost infiintata in 1981, din 1992 devenind parte din grupul german STIHL. VIKING produce in Tirol, Austria, echipamente destinate industriei de peisagistica si gradinarit ca: masini de tuns iarba, tractorase de tuns iarba, motocultoare, tocatoare de gradina etc. La VIKING lucreaza 373 de angajati, iar productia, in proportie de 98%, este destinata exportului. In 2015 VIKING a inregistrat o cifra de afaceri de 193,9 milioane de euro, o crestere de 8% fata de 2014.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

11 − three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 20 June, 2017 | 0 comentarii | 2823 vizualizari | 1 vot

tractor

Lipsa capitalizarii se face tot mai simtita in agricultura romaneasca. Va vine sa credeti sau nu, in prezent, mai putin de 2% din exploatatiile din Romania dispun de un tractor, una dintre dotarile tehnologice de baza din domeniul agricol, spre deosebire de 84% din exploatatiile din Cehia, 62% in Polonia sau 7% in Bulgaria sau […]

Autor: Agrostandard | 3 June, 2017 | 0 comentarii | 2802 vizualizari | 1 vot

grau

Lipsa de personal in agricultura este o problema care se manifesta tot mai puternic. Nu ne referim doar la fermieri, ci si la distribuitorii de masini agricole care se confrunta cu o criza acuta de forta de munca. Situatia este atat de grava incat s-a ajuns chiar ca strainii, in lipsa ofertei interne, sa acopere […]

Autor: Agrostandard | 15 May, 2017 | 0 comentarii | 264 vizualizari | 0 voturi

ioan mezei

Compania STIHL anunta o investitie de 6 milioane de euro in extinderea spatiului din Otopeni. Proiectul a demarat deja si se va finaliza anul viitor. „Avem in vedere o extindere pentru logistica de 3000 mp impusa de dezvoltarea business-ului nostru, dar si extinderea cu 300 de mp a spatiului destinat pregatirii personalului tehnic. Facilitatea de […]

Autor: Agrostandard | 14 May, 2017 | 0 comentarii | 639 vizualizari | 1 vot

brico

Brico Dépôt a lansat cea de-a doua editie a celui mai amplu catalog de pe piata de bricolaj din Romania, dedicat profesionistilor si amatorilor DYI. Catalogul 2017 este o premiera la nivel national, reunind in paginile sale intreaga gama de produse aflate pe rafturile din depozite. 12.500 de produse esentiale – gradina, materiale de constructii, […]

Autor: Agrostandard | 13 April, 2017 | 0 comentarii | 350 vizualizari | 1 vot

mezei

La inceputul anului trecut compania STIHL anunta un numar de 300 de magazine in retea, pentru ca in prezent aceasta sa cuprinda peste 360 de magazine. “Cu aceasta extindere cantitativa, dar si cu investitiile in zona calitativa care privesc reconfigurarea vizuala si functionala a retelei, am reusit sa avem o crestere a business-ului de peste […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4869 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6510 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5296 vizualizari | 2 voturi
»
09 Iul 2017 | 2 comentarii | 9973 vizualizari | 1 vot
»
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6510 vizualizari | 2 voturi
»
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5296 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard