Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Industria alimentara
Studiu: Vanzarile online de alimente au crescut cu 400%, incepand cu luna martie
Agrostandard | 14 December, 2020 | 0 comentarii | 163 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

onlineVanzarile online de alimente au crescut cu 400% din martie pana acum, iar cele ale produselor de sport si fitness, cu 250%, potrivit unui studiu realizat de VTEX in 40 de tari, inclusiv Romania., remis AGERPRES. Produsele si decoratiunile pentru casa, jucariile, cartile, bijuteriile si electronicele au inregistrat, de asemenea, vanzari de peste 150%. In ultimele luni, avansul s-a pastrat in jurul unei cresteri de 100%. “Anul 2020 a generat o schimbare radicala a comportamentului de consum in toata lumea. Daca, initial, lockdown-ul a fost motorul principal pentru cresterea vanzarilor, mai ales pe categorii de produse neajunse inca la o maturitate in eCommerce, ulterior, actiunile retailerilor, orientate catre pastrarea acestei evolutii, catre retentia si fidelizarea clientilor, i-au determinat pe clienti sa faca achizitii online in continuare.

In acelasi timp, clientii au gasit suficiente motive pentru a pastra acest comportament de consum: posibilitatea de a face abonamente la anumite servicii, comoditate, acces mai rapid la o gama mai mare de produse, economii de timp si bani, siguranta mai mare etc.”, spune Cristi Movila, Growth Leader pentru Europa Centrala si de Est la VTEX.

Cresterea vanzarilor online de anul acesta a fost sustinuta si de intrarea de noi categorii de clienti in eCommerce, dar si de gradul mare de deschidere al comerciantilor pentru parteneriate, asocieri, catre a gasi noi surse de venit.

“Se schimba modul in care clientii fac achizitii, punand presiune pe companii sa isi regandeasca modelul de business si strategia. Romania este parte din aceasta tendinta, cu tot mai multe marketplace-uri in piata si o vizibilitate din ce in ce mai mare a acestora. Pe langa schimbarea de strategie, retailerii ar trebui sa ia in calcul, pentru anul viitor, alocarea unui buget mai mare pentru a imbunatati experienta de cumparare a clientilor, pentru oferirea de servicii cu valoare adaugata, de consultanta aplicata pe nevoile clientilor. Retailerii trebuie sa trateze situatia actuala ca fiind noua normalitate, prioritatile fiind acum optimizarea business-ului si a operatiunilor, adaptarea la noul context si orientarea rapida spre vanzarea de bunuri si produse care sunt necesare in aceasta perioada”, afirma Cristi Movila.

Acestea au fost unele dintre cele mai importante teme / recomandari / solutii dezbatute la cea de-a treia editie din Romania a European Digital Commerce, parte a evenimentului european cu acelasi nume, dedicat industriei de comert.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 16 January, 2021 | 0 comentarii | 297 vizualizari | 1 vot

mangalita 2

Compania Green Way Farm din comuna Lumina, judetul Constanta, a reusit sa obtina o finantare in valoare de 720.746 de euro prin programul PNDR 2020, sumele fiind alocate pentru infiintarea unei ferme de porci, dar si a unei unitati de procesare, fiind asigurat practic intreg lantul de productie. Valoarea totala a investitiei se ridca la […]

Autor: Agrostandard | 11 January, 2021 | 0 comentarii | 154 vizualizari | 1 vot

grill

Damian Marian, fondatorul restaurantului The Grill alaturi de Dani Otil, vorbeste despre experienta traita in vremurile pandemiei. S-a trecut la terasa, dar au crescut si livrarile la domiciliu, care au ajuns sa aiba o pondere intre 25 si 30% din vanzarile totale, bonul mediu avand o valoare cuprinsa intre 100 si 120 RON. Referitor la […]

Autor: Agrostandard | 11 January, 2021 | 0 comentarii | 1669 vizualizari | 3 voturi

rosii

Asa cum era de asteptat, programul Tomata nu va mai continua in acest, va functiona in schimb programul de minimis pentru legume in spatii protejate, a declarat ministrul Agriculturii Adrian Oros la AgroTv. “Pentru programul de minimis vom avea la dispozitie 88 milioane de euro. Vor fi sprijinite alte legume cultivate in spatii protejate, nu […]

Autor: Agrostandard | 9 January, 2021 | 0 comentarii | 89 vizualizari | 1 vot

tractor

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Claudiu Nasui, promite impozit zero pe salariul minim, incepand cu 2022, in agricultura, un sector in care sunt salarii mici si evaziunea fiscala este foarte mare. Adica cu un an mai tarziu decat se astepta toata lumea… “Impozitul zero pe salariul minim este cea mai buna masura pe care o […]

Autor: Agrostandard | 8 January, 2021 | 0 comentarii | 109 vizualizari | 1 vot

PAINE_NEAMBALATA

Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) considera reprobabila si in afara prevederilor legale implicarea numelui institutiei in girarea unor informatii eronate referitor la consumul de alimente neambalate. Nu este prima data cand in piata sunt promovate spoturi publicitare in care se spune ca produsele neambalate nu sunt sigure pentru consum. ANSVSA a […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1621 vizualizari | 4 voturi
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1669 vizualizari | 3 voturi
29 Dec 2020 | 0 comentarii | 292 vizualizari | 2 voturi
09 Dec 2020 | 0 comentarii | 237 vizualizari | 2 voturi
»
05 Dec 2020 | 0 comentarii | 1751 vizualizari | 2 voturi
»
11 Ian 2021 | 0 comentarii | 1669 vizualizari | 3 voturi
»
10 Ian 2021 | 0 comentarii | 1621 vizualizari | 4 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2021 © Agrostandard