Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Studiu: Opt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket
Agrostandard | 9 March, 2018 | 0 comentarii | 632 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

HYPERMARKETOpt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket, principalul criteriu care sta la baza achizitionarii unui produs fiind pretul, potrivit unui studiu online realizat de compania Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group. 63,2% dintre respondenti au mentionat faptul ca achizitioneaza atat produse locale, cat si internationale, iar cele mai cumparate produse sunt cele alimentare, majoritatea lactate, legume si carne. In plus, cand vine vorba despre motivatiile pentru achizitionarea produselor locale, oamenii invoca atat aspecte rationale, precum “Sunt mai naturale” (61,6%) sau “Sunt de o calitate mai buna” (54,4%), dar si aspecte emotionale, cum ar fi dorinta de a sprijini economia locala (49,3%).

De asemenea, la intrebarea “Pe care dintre urmatoarele certificari le cunosti?’, cele mai cunoscute certificari de catre respondenti au reiesit a fi “frunza europeana’ pentru agricultura ecologica (62,5%), EU Ecolabel (58,1%) si sigla “AE’ (52,2%).

Citeste si EXCLUSIV: STUDIU DE PIATA “LEGUME DE SERA SI SOLARII”

Romanii se uita, atunci cand cumpara produse alimentare sau non-alimentare, la pret (76%), urmat de ingrediente/continut (74,2%). Criteriul certificarii conteaza cel mai putin pentru cumparatori, respectiv in proportie de 27,2%.

Studiul realizat de Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group, a fost derulat online in perioada 23 – 28 februarie 2018, pe un esantion de 500 de respondenti, iar marja de eroare este de +/- 4%, raportata la populatia din mediul virtual.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

ten − nine =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 11 August, 2020 | 0 comentarii | 122 vizualizari | 1 vot

piata sudului

Piata Sudului a fost reconstruita si extinsa cu spatii comerciale reconfigurate, in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro, inaugurarea avand loc in data dee 11 august. Au fost amenajate 145 de tarabe pentru producatorii de fructe si legume, dispuse pe doua nivele – 105 la parter si 40 la etaj, precum si […]

Autor: Agrostandard | 10 August, 2020 | 0 comentarii | 131 vizualizari | 1 vot

ACDBR-1

Distribuitorii de bunuri de larg consum se plang ca Ordonanța de Urgență nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile nu include si codurile CAEN specifice acestei activitati. Se intampla dupa ce Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) a semnalat inca de la inceputul lunii aprilie dificultatile […]

Autor: Agrostandard | 8 August, 2020 | 0 comentarii | 79 vizualizari | 1 vot

logo

La finele lunii iulie, Camera Deputatilor a adoptat un proiect de lege care prevede utilizarea voluntară a logotipului ”100% rasă autohtonă“, care sa garanteze autenticitatea produselor de origine animală locale. Prezenta lege are ca obiect de reglementare utilizarea voluntara a logotipului „100% rasa autohtona” privind autenticitatea produselor de origine animala, precum si stabilirea cadrului legal […]

Autor: Agrostandard | 22 July, 2020 | 1 comentarii | 214 vizualizari | 1 vot

leg 1

Romania poate sa-si asigure consumul intern de legume in sezon, cel putin, si sa nu mai fie dependenta de importuri. Avem nevoie, insa, de investitii, de cercetare, de eforturi sustinute din partea autoritatilor si a tuturor celor de care depinde soarta unui sector aflat in dificultate. Fara acest sprijin, nu vom putea pune in miscare […]

Autor: Agrostandard | 4 July, 2020 | 0 comentarii | 160 vizualizari | 1 vot

crama_ceptura

Crama Ceptura continua comunicarea ancorata in realitatile acestor vremuri si lanseaza campania nationala “Impreuna pentru mai bine!’’. Campania se doreste a fi un indemn la solidaritate in aceasta perioada in care antreprenoriatul romanesc este puternic incercat. Mesajul este unul puternic, adresat deopotriva antreprenorilor locali, cat si clientilor. In ciuda vremurilor dificile pe care le traversam, […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
09 Aug 2020 | 0 comentarii | 379 vizualizari | 2 voturi
31 Iul 2020 | 0 comentarii | 671 vizualizari | 2 voturi
11 Iul 2020 | 0 comentarii | 394 vizualizari | 2 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1667 vizualizari | 2 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1667 vizualizari | 2 voturi
»
10 Iun 2020 | 0 comentarii | 1587 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2020 © Agrostandard