Sustine Agrostandard
starea vremii
Distributie-Comert
Studiu: Opt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket
Agrostandard | 9 March, 2018 | 0 comentarii | 492 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

HYPERMARKETOpt din zece romani (81,9%) isi fac cumparaturile de la hypermarket, principalul criteriu care sta la baza achizitionarii unui produs fiind pretul, potrivit unui studiu online realizat de compania Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group. 63,2% dintre respondenti au mentionat faptul ca achizitioneaza atat produse locale, cat si internationale, iar cele mai cumparate produse sunt cele alimentare, majoritatea lactate, legume si carne. In plus, cand vine vorba despre motivatiile pentru achizitionarea produselor locale, oamenii invoca atat aspecte rationale, precum “Sunt mai naturale” (61,6%) sau “Sunt de o calitate mai buna” (54,4%), dar si aspecte emotionale, cum ar fi dorinta de a sprijini economia locala (49,3%).

De asemenea, la intrebarea “Pe care dintre urmatoarele certificari le cunosti?’, cele mai cunoscute certificari de catre respondenti au reiesit a fi “frunza europeana’ pentru agricultura ecologica (62,5%), EU Ecolabel (58,1%) si sigla “AE’ (52,2%).

Citeste si EXCLUSIV: STUDIU DE PIATA “LEGUME DE SERA SI SOLARII”

Romanii se uita, atunci cand cumpara produse alimentare sau non-alimentare, la pret (76%), urmat de ingrediente/continut (74,2%). Criteriul certificarii conteaza cel mai putin pentru cumparatori, respectiv in proportie de 27,2%.

Studiul realizat de Invisible Nature, in parteneriat cu Questia Group, a fost derulat online in perioada 23 – 28 februarie 2018, pe un esantion de 500 de respondenti, iar marja de eroare este de +/- 4%, raportata la populatia din mediul virtual.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

14 − two =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 8 November, 2019 | 0 comentarii | 90 vizualizari | 1 vot

panda1

Preparatele vegane reprezinta unul dintre cele mai interesante segmente de piata in domeniul alimentar, cu o crestere de 7 ori, in 2018, si de 40 de ori fata de anul 2017, potrivit estimarilor platformei de comenzi si livrare de mancare foodpanda.ro, detinuta de Delivery Hero Romania. Cat despre 2020, prognozele privind vanzarile penru 2020, acestea […]

Autor: Agrostandard | 6 November, 2019 | 0 comentarii | 96 vizualizari | 1 vot

Summit-300

Cel mai important eveniment de business al sfarsitului de an Bucharest Food Summit 2019 are loc in perioada 12-13 noiembrie la Academia de Studii Economice din Bucuresti si la Hotel Sheraton. Dupa succesul inregistrat la prima editie, din noiembrie 2018, editia din 2019 se pozitioneaza ca un eveniment de o si mai mare anvergura, reunind […]

Autor: Agrostandard | 6 November, 2019 | 0 comentarii | 98 vizualizari | 1 vot

poli

Lansat in 1974 in fosta Iugoslavie, POLI este primul produs de tip „Carnati de Bologna” exclusiv din carne de pui creat in Europa. Desi ambalajul si identitatea brandului au fost reinnoite in ultimii ani, interiorul sau a ramas neschimbat, pentru ca respecta reteta originala lansata acum mai bine de 40 de ani. Gamele lansate in […]

Autor: Agrostandard | 1 November, 2019 | 0 comentarii | 203 vizualizari | 1 vot

capace

Dupa cum bine se stie, in Romania nu se mai produc capace pentru borcane, iar toate oferta de pe piata este din import, adica din Bulgaria, Turcia si Ucraina, in special. Principalii clienti sunt fabricile de conserve, dar si gospodariile populatiei, mai ales ca la romani exista obiceiul pregatirii conservelor pentru iarna in casa. 2019 […]

Autor: Agrostandard | 30 October, 2019 | 0 comentarii | 78 vizualizari | 1 vot

ambalaje

Cipurile electronice integrate ambalajele alimentare, polietilena cameleon si bioplasticurile inteligente vor fi disponibile la nivel comercial în maximum cinci ani, sustin specialistii din domeniu. De ce este nevoie de ambalaje inteligente în industria alimentara si agricultura? În primul rand pentru a reduce risipa. Apoi, pentru a comunica, pentru a transmite consumatorilor sau comerciantilor anumite informatii […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
23 Oct 2019 | 0 comentarii | 773 vizualizari | 3 voturi
09 Oct 2019 | 0 comentarii | 585 vizualizari | 3 voturi
21 Sep 2019 | 2 comentarii | 2034 vizualizari | 3 voturi
06 Noi 2019 | 0 comentarii | 825 vizualizari | 2 voturi
29 Oct 2019 | 0 comentarii | 733 vizualizari | 2 voturi
»
02 Oct 2019 | 0 comentarii | 6108 vizualizari | 2 voturi
»
21 Sep 2019 | 2 comentarii | 2034 vizualizari | 3 voturi
»
24 Aug 2019 | 0 comentarii | 1863 vizualizari | 1 vot
»
14 Sep 2019 | 0 comentarii | 1325 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2019 © Agrostandard