Silvicultura
STIHL România investeşte împreună cu dealerii în consolidarea reţelei
Agrostandard | 16 April, 2015 | 1 comentarii | 763 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motocoasaSTIHL România a demarat în 2015 investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de showroom-uri. Investițiile s-au concretizat în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar și în alte elemente de marketizare. Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referință pe suprafețe ce depăşesc fiecare 120 mp și ajung în unele cazuri până 200 de mp.  “Ne concentrăm pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevărate centre de vânzare şi consultanţă pentru companiile şi consumatorii casnici care deţin sau se gândesc să achiziţioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate în toată țara, cu precădere în marile orașe reședințe de județ și în București. Investiţia în magazine vine cu un efort consistent atât din partea noastră, cât şi de la partenerii pe care îi avem. O parte din dealerii noștri aveau deja prevăzute astfel de investiții, ceea ce denotă încă o dată aplecarea antreprenorială a acestora și dorința de dezvoltare sub umbrela STIHL” declară Ioan Mezei, Director General STIHL România.

Noile spații STIHL au un aspect vizual actualizat la tendinţele retailului modern, dotarea din perspectiva gamei de produse este superioară standardului actual, iar spaţiul dedicat motouneltelor STIHL este foarte generos.

Un alt program pe care STIHL îl dezvoltă intens în spațiul de service este cel de diagnoză tehnică. Investițiile în echipamentele de investigație au fost inițiate acum un an și vor continua în 2015, cumulând până la finalul anului aproximativ 50.000 mii euro.  “Până la sfârșitul anului, 90 de ateliere STIHL din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari și la afaceri durabile” declară Ioan Mezei.

Este evident că pe piaţa din România concurența devine din ce în ce mai puternică pe segmentul motouneltelor. Diferenţa o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vânzătorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecărui client ține de gradul de competenţă a “omului de la raft” în cele mai multe cazuri, dar și de nivelul reputației în ceea ce privește calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise în cadrul acestui nou concept de reprezentanţă STIHL în România vin în urma unui efort logistic, financiar, dar şi al unuia educațional. “Un rol important în reușita programului nostru de dezvoltare îl va avea și investiția în pregătirea personalului din reţeaua distribuitorilor. Această pregătire va înseamna creșterea eficienţei dealerilor, deci o performanţă economică mai bună” adaugă Ioan Mezei.

Despre compania STIHL

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.  STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului  în 2013 au fost de 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 1,4% față de 2012.

STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

three × four =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 14 June, 2013 | 0 comentarii | 1290 vizualizari | 4 voturi

camere_agricole

Guvernul a aprobat Ordonanţa de Urgenţă pentru modificarea și completarea Legii nr.283/2010 privind camerele pentru agricultură, industrie alimentară, piscicultură, silvicultură şi dezvoltare rurală şi pentru abrogarea articolului II din Legea nr. 122/2012 pentru modificarea şi completarea Legii nr.283/2010 privind camerele pentru agricultură, silvicultură şi dezvoltare rurală. Primele alegeri pentru constituirea camerelor agricole vor fi organizate […]

Autor: Agrostandard | 8 May, 2013 | 0 comentarii | 3800 vizualizari | 6 voturi

stihl_contrafacute

Producătorii de motofierăstraie și motocositoare sunt sufocați de produsele pirat care ajung în România din China și Rusia. Fenomenul a luat proporții îngrijorătoare în special în ultimii doi ani, pe măsură ce produsele falsificate devin din ce în ce mai elaborate și tind să semene, în unele cazuri până la identificare, cu originalul. Aproximativ 20% […]

"Conferinta legume fructe"
"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
21 Iul 2017 | 0 comentarii | 4538 vizualizari | 2 voturi
18 Iun 2017 | 1 comentarii | 6499 vizualizari | 2 voturi
17 Iun 2017 | 1 comentarii | 5288 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze



bad politics

2017 © Agrostandard