Sustine Agrostandard
starea vremii
Silvicultura
STIHL România investeşte împreună cu dealerii în consolidarea reţelei
Agrostandard | 16 April, 2015 | 1 comentarii | 989 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

motocoasaSTIHL România a demarat în 2015 investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de showroom-uri. Investițiile s-au concretizat în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar și în alte elemente de marketizare. Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referință pe suprafețe ce depăşesc fiecare 120 mp și ajung în unele cazuri până 200 de mp.  “Ne concentrăm pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevărate centre de vânzare şi consultanţă pentru companiile şi consumatorii casnici care deţin sau se gândesc să achiziţioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate în toată țara, cu precădere în marile orașe reședințe de județ și în București. Investiţia în magazine vine cu un efort consistent atât din partea noastră, cât şi de la partenerii pe care îi avem. O parte din dealerii noștri aveau deja prevăzute astfel de investiții, ceea ce denotă încă o dată aplecarea antreprenorială a acestora și dorința de dezvoltare sub umbrela STIHL” declară Ioan Mezei, Director General STIHL România.

Noile spații STIHL au un aspect vizual actualizat la tendinţele retailului modern, dotarea din perspectiva gamei de produse este superioară standardului actual, iar spaţiul dedicat motouneltelor STIHL este foarte generos.

Un alt program pe care STIHL îl dezvoltă intens în spațiul de service este cel de diagnoză tehnică. Investițiile în echipamentele de investigație au fost inițiate acum un an și vor continua în 2015, cumulând până la finalul anului aproximativ 50.000 mii euro.  “Până la sfârșitul anului, 90 de ateliere STIHL din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari și la afaceri durabile” declară Ioan Mezei.

Este evident că pe piaţa din România concurența devine din ce în ce mai puternică pe segmentul motouneltelor. Diferenţa o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vânzătorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecărui client ține de gradul de competenţă a “omului de la raft” în cele mai multe cazuri, dar și de nivelul reputației în ceea ce privește calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise în cadrul acestui nou concept de reprezentanţă STIHL în România vin în urma unui efort logistic, financiar, dar şi al unuia educațional. “Un rol important în reușita programului nostru de dezvoltare îl va avea și investiția în pregătirea personalului din reţeaua distribuitorilor. Această pregătire va înseamna creșterea eficienţei dealerilor, deci o performanţă economică mai bună” adaugă Ioan Mezei.

Despre compania STIHL

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.  STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului  în 2013 au fost de 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 1,4% față de 2012.

STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

One comment

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

14 + seven =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 July, 2018 | 0 comentarii | 200 vizualizari | 1 vot

PADURI-1

Consiliul Padurilor si Dezvoltarii Rurale, alaturi de Fordaq – Comunitatea Forestierilor din Romania, isi exprima regretul si indignarea ca unele organizatii lanseaza in spatiul public informatii care nu corespund realitatii, fara a cunoaste legislatia si normele silvice din Romania.Principalul mesajul al raportului EIA (Environmental Investigation Agency) prezentat public, marti 17 iulie 2018, intr-o conferinta de […]

Autor: Agrostandard | 20 March, 2018 | 0 comentarii | 315 vizualizari | 1 vot

padure

Ceea ce se intampla in Romania este un dezastru economic, social si de mediu, rezultatul unei incapacitati administrative a statului roman, care ne mentine in subdezvoltare. In Luna Padurii trebuie sa avem in vedere situatia reala din Romania: criza de resursa si prioritizarea directionarii resursei de lemn catre lemn de foc prin Codul Silvic, criza […]

Autor: Agrostandard | 19 March, 2018 | 0 comentarii | 1442 vizualizari | 1 vot

lemne

In fiecare an, la nivel mondial este marcata Luna Padurii, o perioada dedicata sadirii arborilor, activitatilor ce incurajeaza acordarea grijii cuvenite pentru protejarea padurii si extinderii vegetatiei forestiere. In aceasta perioada cand padurea este in centrul atentiei, Comunitatea Forestierilor-Fordaq atrage atentia asupra faptului ca sectorul silvic din Romania este in continuare afectat de binecunoscuta modificare […]

Autor: Agrostandard | 8 January, 2018 | 0 comentarii | 401 vizualizari | 1 vot

PADURI-1

Proprietarii de paduri si forestierii isi pun mari sperante in noul ministru care va prelua conducerea Ministerului Apelor si Padurilor si in seriozitatea cu care acesta va trata problemele unei intreg sector aflat in prag de faliment, sustín reprezentantii Fordaq. De vina pentru aceasta situatie este fostul ministru Doina Pana care si-a asumat o serie […]

Autor: Agrostandard | 21 December, 2017 | 0 comentarii | 478 vizualizari | 1 vot

padure

Daca anul trecut, criza lemnului de foc a afectat puternic mii de comunitati locale din Romania, anul acesta situatia este mult mai grava. Criza artificiala de resursa lemnoasa din Romania a declansat haosul in piata lemnului de foc. Este afectata in primul rand populatia care isi permite cu greu sa plateasca pretul exagerat, dar si […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
28 Aug 2018 | 1 comentarii | 11972 vizualizari | 1 vot
»
16 Iul 2018 | 6 comentarii | 6991 vizualizari | 5 voturi
»
08 Aug 2018 | 0 comentarii | 3690 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard