Sustine Agrostandard
starea vremii
Tehnologii
STIHL Romania: “Avem loc pentru 100 de dealeri noi in retea”
Agrostandard | 9 November, 2017 | 0 comentarii | 428 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Ioan Mezei STIHLSTIHL Romania a inregistrat o crestere a business-ului de 17%, la 9 luni si anunta un amplu program de dezvoltare a retelei de parteneri. “Suntem intr-un proces masiv de extindere a retelei noastre de distributie, la un nivel la care nu am mai fost pana acum. Fara exagerare putem spune ca avem loc pentru 100 de dealeri noi in retea. Potentialul de crestere pe acest tip de business, in format antreprenorial, este foarte mare, iar piata este pregatita pentru aceasta dezvoltare. Chiar in acest moment ne aflam intr-un proces de recrutare de noi parteneri STIHL si ne concentram pe persoane care vor sa isi dezvolte un business propriu in zona tehnica, acesta presupunand atat comercializarea produselor STIHL, cat si dezvoltarea spatiului de service, pe modelul dealerilor din industria auto.

Cu o investitie minima de 10.000 de euro iti poti incepe activitatea intr-un domeniu care aduce rezultatele scontate intr-un timp scurt”, declara Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

In ultima perioada distribuitorii STIHL au deschis 3 spatii noi de tip flagship store la Bistrita, Iasi si Oradea. Magazinele de la Bistrita si Iasi au fost deschise la sfarsitul lunii iulie, respectiv august.

“In aceasta luna am deschis un magazin nou si in Oradea, iar pana la sfarsitul anului mai avem in vedere sa deschidem inca 3-4 locatii de acest tip la nivel national (Stefanesti Arges, Rasnov, Brasov, Pitesti). Sustinerea investitionala a companiei pentru un astfel de spatiu este de minim 50.000 de euro, la care se adauga efortul investitional al dealerului respectiv”, precizeaza Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

Spatiul dedicat STIHL la Bistrita este de 120 mp, la care se adauga o facilitate de service de 90 mp, spatii de depozitare si scolarizare pentru personalul din sapte puncte de lucru, detinute la Bistrita si Cluj. Magazinul de la Iasi are 140 mp si apartine unui antreprenor care colaboreaza cu STIHL din 1995, iar la Oradea spatiul se intinde pe o suprafata de 150 mp.

Magazinele reprezentative STIHL – flagship stores – au la baza un concept comercial unic pe piata motouneltelor, pe care compania l-a introdus in Romania in urma cu aproape 3 ani. Pana in prezent, la nivelul pietei au fost configurate 49 astfel de spatii, dintr-un total de peste 300 de magazine, care apartin dealerilor STIHL.

Conceptul are in vedere desfasurarea magazinului pe o suprafata de minim 70 de mp, configurate la nivel estetic dupa cele mai noi standarde comerciale, impreuna cu amenajarea spatiilor de service, toate cuprinse intr-un concept asemanator cu standardele din industria auto.

Distribuitorii STIHL sunt firme independente, dezvoltate de antreprenori locali si care compun reteaua specializata a producatorului german. “Magazinul deschis la Bistrita apartine unuia dintre cei mai vechi colaboratori ai STIHL, cu care suntem intr-o relatie de business de peste 20 de ani.

In acelasi timp exista si dealeri nou veniti retea, care si-au configurat spatiile STIHL dupa modelul flagship store, cum este cazul reprezentantului din Sighisoara, care a intrat de aproape 2 ani intr-o relatie de colaborare cu noi”, explica Ioan Mezei.

Despre compania STIHL

STIHL a anuntat in 2016, la nivel international, o crestere de 6,6%, atingand o cifra de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2018. Anul trecut compania a implinit 90 de ani, fiind infiintata in 1926 de Andreas Stihl in Stuttgart.

STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL si VIKING.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

eighteen − eighteen =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 7 February, 2018 | 0 comentarii | 69 vizualizari | 1 vot

Colaborarea intre agricultori si apicultori pentru protejarea insectelor polenizatoare este esentiala, in special in contextul unei populatii globale in crestere si a provocarilor de ordin climatic. In viziunea Bayer, accesul fermierilor la tratamente si produse de protectie a plantelor cu eficacitate demonstrata stiintific si sigure pentru om si mediu, ce pot raspunde cu succes nevoilor […]

Autor: Agrostandard | 21 January, 2018 | 0 comentarii | 407 vizualizari | 1 vot

pascal

Romania este o piata importanta pentru nemtii de la Bayer, unul din principalii jucatori in industria chimica si farmaceutica la nivel global. Si doar cateva motive: potentialul pamantului romanesc este departe de a fi valorificat, in prezent se afla undeva la 50%, un nivel cu care putine tari de pe glob se pot lauda, dupa […]

Autor: Agrostandard | 18 January, 2018 | 0 comentarii | 225 vizualizari | 1 vot

vital filds

Un studiu realizat de VitalFields Romania, o companie agricola digitala ce apartine de Climate Corporation, pe un esantion de 150 de fermieri romani ce exploateaza peste 96.000 ha din cele mai performante zone agrare ale tarii, releva informatii esentiale ale practicilor de zi cu zi in cadrul fermelor medii si mari. Mai mult, studiul ofera […]

Autor: Agrostandard | 23 November, 2017 | 0 comentarii | 1213 vizualizari | 1 vot

sprijin

SIVECO Romania este nevoita sa anunte ca din punct de vedere legal se afla in imposibilitatea de a mai face interventii in programul informatic IACS destinat platilor catre fermieri, cu exceptia interventiilor punctuale in garantie, se ararta intr-un comunicat al companiei. “Desi contractul dintre APIA si SIVECO, referitor la dezvoltarea soft-ului IACS, a expirat in […]

Autor: Agrostandard | 19 November, 2017 | 0 comentarii | 183 vizualizari | 1 vot

climat

Compania Climate Corporation, o filiala a Monsanto, a anuntat in cadrul Agritechnica, cel mai important târg mondial de masini agricole, lansarea pre-comerciala a platformei agricole digitale Climate FieldView ™ in anumite regiuni din Europa, pentru sezonul agricol din 2018. Prin intermediul instrumentelor digitale inovatoare bazate pe analiza, fermierii din aceste regiuni europene vor putea sa […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
29 Noi 2017 | 0 comentarii | 1624 vizualizari | 3 voturi
29 Ian 2018 | 0 comentarii | 290 vizualizari | 2 voturi
21 Ian 2018 | 0 comentarii | 990 vizualizari | 2 voturi
14 Dec 2017 | 0 comentarii | 241 vizualizari | 2 voturi
»
15 Dec 2017 | 0 comentarii | 3505 vizualizari | 1 vot
»
20 Dec 2017 | 0 comentarii | 2573 vizualizari | 1 vot
»
21 Noi 2017 | 1 comentarii | 2445 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2018 © Agrostandard