Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Distributie-Comert
Sphera Group: Clientii nu mai vin in restaurant doar ca sa manance bine, ci au nevoie de o experienta!
Agrostandard | 29 January, 2020 | 0 comentarii | 193 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

KFCClientii nu mai vin intr-un restaurant doar ca sa manance bine, ci au nevoie de o experienta, de divertisment, de emotie! Anul in curs va fi probabil o continuare si o confirmare a multor tendinte care deja au inceput sa se remarce in piata de food service, iar acum si la noi. Consumatorii nu se mai rezuma doar la achizitia de produse care sa satisfaca strict nevoia de hrana, ci cauta branduri cu care au afinitate, sustin reprezentantii Sphera Group, cel mai mare grup din industria de food service din Romania, intr-un interviu acordat FoodBiz.ro. Sphera Group detine companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

De asemenea, compania opereaza 15 restaurante KFC in Italia si doua la Chisinau, in Republica Moldova si reprezinta o serie de branduri internationale puternice, recunoscute prin numeroase premii si distinctii. In Romania, grupul are peste 4.500 de angajati.

Ce asteptari aveti pentru anul 2020? Ce prognoze aveti pentru evolutia pietei de profil?

2020 va fi probabil o continuare si o confirmare a multor tendinte care deja au inceput sa se remarce in piata de food service, acum si in Romania. Deja, de mult timp, consumatorii nu se mai rezuma doar la achizitia de produse care sa satisfaca strict nevoia de hrana, ci cauta branduri cu care au afinitate. Nu mai este vorba de servicii si produse de calitate pentru ca acestea sunt deja standarde normale, ci despre felul in care brandurile abordeaza consumatorii din mai multe perspective.

In primul rand, vorbim despre o accesare a tehnologiilor digitale si serviciilor inovative prezente deja in economia romaneasca. Acestea au un efect direct in comportamentul de consum, influentand ulterior, in timp, intreaga piata. Brandurile care nu vor putea sa satisfaca nevoia si dorinta de tehnologie a consumatorului nu vor tine pasul cu evolutia pietei. Vorbim aici de servicii de livrare, aplicatii, kiosk-uri de comanda, meniuri digitale, comunicare in social media etc. Tendinta este aceea de a putea accesa produse si servicii rapid, usor si intr-un mod inteligent.

Experienta, nu doar mancare. Clientii nu mai vin intr-un restaurant doar ca sa manance bine. Au nevoie de o experienta, de divertisment, de emotie. Acestea se pot realiza prin modul in care sunt pregatite preparatele, introducerea unei varietati de produse si oferte, feluri speciale si atmosfera regasita in restaurant.

Feluri de mancare personalizate. Consumatorii nu vor sa mai fie ingraditi de branduri si au cerut si castigat, de-a lungul timpului, libertatea de a alege. Tocmai de aceea, prefera brandurile care le pun la dispozitie oferte personalizate, oferindu-le oportunitatea de a achizitiona ceea ce este mai convenabil si mai potrivit pentru ei.

Smart Marketing. Daca urmarim evolutia publicitatii si marketing-ului de branduri de-a lungul timpului vom observa cat de mult s-au schimbat lucrurile. Afise, ziare, reclame TV, un banner in oras, o reclama la radio?

Comunicarea traditionala nu a disparut, dar s-a transformat sau a devenit parte dintr-un mix complex de comunicare. In ultimii ani vorbim si de postari in social media, de influenceri, de story-uri, de live-uri care au venit sa completeze canalele de comunicare ale brandurilor. Dar nici aceste tehnici nu mai sunt suficiente pentru consumatorii sufocati de mesaje.

Citeste si Exporturile frantuzesti de grau, blocate de grevele din porturi

Brandurile trebuie sa se remarce si sa se diferentieze (dincolo de servicii si produse) si la nivel de comunicare pentru a se detasa de competitori si pentru a ramane in mentalitatea consumatorilor (de exemplu, KFC Romania a lansat 3 seriale online marca proprie pentru a comunica oferte, produse sau imaginea de brand).

Citeste si Fermier Arad: Pentru ca nu gaseam muncitori, am cumparat un robot de muls. Il folosesc la 70 de vaci si inlocuieste 4 muncitori

Sustenabilitate. Consumatorii au inceput sa devina foarte atenti si la comportamentul companiilor in societate. Care este impactul? De unde isi furnizeaza produsele? Ce standarde de calitate aplica? In ce proiecte se implica? Cum sustin domenii de interes pentru societate? De aceea, companiile trebuie sa comunice transparent prin raportare (vezi Raportul Annual, Raportul de Sustenabilitate), sau sa se implice in comunitate prin activitati punctuale (proiecte de CSR, decizia de a inlocui paiele din plastic cu paie din hartie in toate restaurantele KFC, Pizza Hut si Taco Bell etc.)

Sursa: FoodBiz.ro

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

twelve + five =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 4 July, 2020 | 0 comentarii | 37 vizualizari | 1 vot

crama_ceptura

Crama Ceptura continua comunicarea ancorata in realitatile acestor vremuri si lanseaza campania nationala “Impreuna pentru mai bine!’’. Campania se doreste a fi un indemn la solidaritate in aceasta perioada in care antreprenoriatul romanesc este puternic incercat. Mesajul este unul puternic, adresat deopotriva antreprenorilor locali, cat si clientilor. In ciuda vremurilor dificile pe care le traversam, […]

Autor: Agrostandard | 27 June, 2020 | 0 comentarii | 87 vizualizari | 1 vot

sam

Consiliul Concurentei a autorizat tranzactia prin care Givesco A/S preia Sam Mills Business Investment Holding, potrivit unui comunicat al autoritatii de concurenta. Givesco A/S din Danemarca desfasoara, in Romania, activitati de comercializare a produselor din mai multe domenii, precum patiserie, textile, componente si ansamble hidraulice, componente auto. Sam Mills Business Investment Holding este o societate […]

Autor: Agrostandard | 24 June, 2020 | 0 comentarii | 161 vizualizari | 1 vot

coman

Pomicultura romaneasca nu se va schimba foarte mult in urmatorii ani, vom avea aceleasi specii predominante – marul, parul si prunul – dar tehnologia va deveni tot mai importanta, sustine Mihail Coman, directorul general al Institutului de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura (ICDP) Pitești-Maracineni. Care ar trebui sa fie tintele noastre?! Sa putem sa ne asiguram […]

Autor: Agrostandard | 23 June, 2020 | 0 comentarii | 381 vizualizari | 1 vot

ameropa

Incepand cu 15 iulie, Mihai Panait va fi noul director general al companiei Ameropa Grains Constanta si ramane, in continuare, prin cumul de functii, si la conducerea Chimpex Constanta. Mihai Panait activeaza in cadrul Ameropa Holding din anul 2012. Mihai Panait activeaza in cadrul Ameropa Holding din anul 2012, fiind director general al Chimpex Constanta […]

Autor: Agrostandard | 23 June, 2020 | 0 comentarii | 171 vizualizari | 1 vot

cos porumb

Exporturile de cereale ale României au continuat să crescă și în acest an, porumbul având cea mai mare pondere! România a exportat, în primul trimestru din 2020, cereale în sumă de 822,4 milioane de euro, cu 42,5% mai mult comparativ cu perioada similară a anului anterior, conform datelor Institutului Naţional de Statistică (INS). Exporturile de […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
23 Apr 2020 | 0 comentarii | 2168 vizualizari | 3 voturi
30 Iun 2020 | 0 comentarii | 377 vizualizari | 2 voturi
22 Iun 2020 | 1 comentarii | 1016 vizualizari | 2 voturi
15 Iun 2020 | 0 comentarii | 277 vizualizari | 2 voturi
10 Iun 2020 | 0 comentarii | 1456 vizualizari | 2 voturi
»
23 Apr 2020 | 0 comentarii | 2168 vizualizari | 3 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1540 vizualizari | 2 voturi
»
24 Mai 2020 | 0 comentarii | 1540 vizualizari | 2 voturi
»
10 Iun 2020 | 0 comentarii | 1456 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Bucharest Food



bad politics

2020 © Agrostandard