Sustine Agrostandard
arhiva stiri
starea vremii
Industria alimentara
Programul „Tomata” a ajuns la 16.000 de producatori, in acest an, dublu fata de 2017
Agrostandard | 24 October, 2018 | 0 comentarii | 1086 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

daea retailIn acest an, programul Tomata a fost accesat de un numar de 16.000 de producatori, dublu fata de anul trecut, a declarat, miercuri, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Petre Daea. Doua treimi (64%) dintre fermierii care au accesat programul de tomate, in ultimii doi ani, sunt tineri sub 40 de ani. “Am crescut de la simplu la dublu. De la simplu, pentru ca acum un an aveam 8.000 de producatori, iar anul acesta avem 16.000 si 64% dintre ei sunt tineri sub 40 de ani. E mai bine sa mobilezi rafturile retailerilor cu produse romanesti cu o calitate superioara, deci e mai bine pentru toti. In toate analizele pe care le-am facut am constatat ca exista avantaje pentru toti. Avantaj pentru fermier prin multiplicarea suprafetelor cultivate, si din partea retailerilor, unde am vazut ca sunt mai multe sortimente de tomate in aceste spatii comerciale. Merita sa folosim acest spatiu prin prisma interesului pe care il avem si ne permitem sa-l multiplicam”, a afirmat Petre Daea la RetailArena.

Citeste si Producator de fructe si legume: Preturile mari la inputuri si subventiile mici sau chiar deloc ne scot de pe piata

Programul “Alege oaia!” a avut in schimb ceva mai putini beneficiari: peste 750 de fermieri, in ciuda mediatizarii excesive.

Citeste si “Legume de sera si solarii in Romania”

Efectele programul Tomata – ajutorul de 3.000 euro/1.000 mp de rosii in spatii protejate – s-au vazut si in magazine, unde produsele romanesti si-au gasit loc sub branduri precum “Drag de Romania”, “Direct de la producator”, “D-ale noastre’’, “Dor de gust”, “Tu produci, noi te sustinem”, “Camara noastra”, “Vreau din Romania” sau “Gusturi romanesti’, a precizat Daea.

Citeste si EXCLUSIV AGROSTANDARD: Studiul “Piata de fructe. Romania 2018”

Ministrul Agriculturii a participat, miercuri, la cea de-a VI-a editie a RetailArena, un eveniment care se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG, intalnire organizata de Wall-Street.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 30 September, 2020 | 0 comentarii | 50 vizualizari | 1 vot

AFIR_9.1a

AFIR anunța ca se prelungește sesiunea de primire a cererilor de finantare pentru grupurile de producatori din sectorul pomicol, pana in data de 13 noiembrie 2020 (Sm 9.1a)! Submasura 9.1a are ca scop sprijinirea infiintarii grupurilor de producatori in sectorul pomicol si, in consecinta, o mai mare coordonare a productiei pentru a face fata unei […]

Autor: Agrostandard | 30 September, 2020 | 0 comentarii | 41 vizualizari | 1 vot

aurel_simion

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) are in lucru un numar de cinci scheme de calitate, din care trei au fost comunicate deja la Bruxelles, a anuntat Aurel Simion, secretar de stat la Ministerul Agriculturii, in cadrul evenimentului bucharestFoodSummit.ro desfasurat la USAMV Bucuresti. „Ministerul Agriculturii are deja din luna ianuarie cinci scheme de calitate pe […]

Autor: Agrostandard | 29 September, 2020 | 0 comentarii | 69 vizualizari | 1 vot

risipa_alimentara

Fiecare roman arunca, in medie, 129 de kilograme de mancare pe an, iar tinta Guvernului este sa reduca aceasta cantitate (mancare gatita, fructe, legume, produse de panificatie, lactate, carne) la jumatate pana in 2030, a declarat, marti, Cornel Hanganu, consilier in cadrul Departamentului pentru Dezvoltare Durabila a Romaniei din cadrul Guvernului Romaniei. in cadrul conferintei […]

Autor: Agrostandard | 28 September, 2020 | 0 comentarii | 187 vizualizari | 1 vot

PAINE_NEAMBALATA

Razboiul painii sau mai precis preferinta romanilor pentru un anumit fel de paine, fie ca vorbim de varianta ambalata sau neambalata trece intr-o noua faza! Recent, Universitatea din Bucuresti a facut public un studiu potrivit căruia virusul Sars-Cov-2 s-ar putea transmite prin consumul de pâine neambalata. Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse […]

Autor: Agrostandard | 28 September, 2020 | 0 comentarii | 95 vizualizari | 1 vot

paine_COVID

Ca urmare a aparitiei in spatiul public a rezultatelor unui studiu realizat de Universitatea din Bucuresti (UB), potrivit caruia painea neambalata ramane contaminata dupa contactul cu SARS-CoV-2 si ar putea constitui o sursa de transmitere pentru acest virus, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) face urmatoarele precizari: Autoritatea Europeana pentru Siguranta Alimentelor […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Hydro
Rossmann
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional



bad politics

2020 © Agrostandard