Sustine Agrostandard
starea vremii
Industria alimentara
Programul „Tomata” a ajuns la 16.000 de producatori, in acest an, dublu fata de 2017
Agrostandard | 24 October, 2018 | 0 comentarii | 719 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

daea retailIn acest an, programul Tomata a fost accesat de un numar de 16.000 de producatori, dublu fata de anul trecut, a declarat, miercuri, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Petre Daea. Doua treimi (64%) dintre fermierii care au accesat programul de tomate, in ultimii doi ani, sunt tineri sub 40 de ani. “Am crescut de la simplu la dublu. De la simplu, pentru ca acum un an aveam 8.000 de producatori, iar anul acesta avem 16.000 si 64% dintre ei sunt tineri sub 40 de ani. E mai bine sa mobilezi rafturile retailerilor cu produse romanesti cu o calitate superioara, deci e mai bine pentru toti. In toate analizele pe care le-am facut am constatat ca exista avantaje pentru toti. Avantaj pentru fermier prin multiplicarea suprafetelor cultivate, si din partea retailerilor, unde am vazut ca sunt mai multe sortimente de tomate in aceste spatii comerciale. Merita sa folosim acest spatiu prin prisma interesului pe care il avem si ne permitem sa-l multiplicam”, a afirmat Petre Daea la RetailArena.

Citeste si Producator de fructe si legume: Preturile mari la inputuri si subventiile mici sau chiar deloc ne scot de pe piata

Programul “Alege oaia!” a avut in schimb ceva mai putini beneficiari: peste 750 de fermieri, in ciuda mediatizarii excesive.

Citeste si “Legume de sera si solarii in Romania”

Efectele programul Tomata – ajutorul de 3.000 euro/1.000 mp de rosii in spatii protejate – s-au vazut si in magazine, unde produsele romanesti si-au gasit loc sub branduri precum “Drag de Romania”, “Direct de la producator”, “D-ale noastre’’, “Dor de gust”, “Tu produci, noi te sustinem”, “Camara noastra”, “Vreau din Romania” sau “Gusturi romanesti’, a precizat Daea.

Citeste si EXCLUSIV AGROSTANDARD: Studiul “Piata de fructe. Romania 2018”

Ministrul Agriculturii a participat, miercuri, la cea de-a VI-a editie a RetailArena, un eveniment care se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG, intalnire organizata de Wall-Street.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

four × 3 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 16 February, 2019 | 0 comentarii | 41 vizualizari | 1 vot

MADR

Echipe mixte formate din inspectori cu atributii de control din cadrul Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor continua seria controalelor initiate in data de 21 ianuarie 2019, ce au ca scop verificarea conformitatii produselor de la patiserii, cofetarii, pizzerii, restaurante/ catering, fast-food-uri, […]

Autor: Agrostandard | 16 February, 2019 | 0 comentarii | 564 vizualizari | 0 voturi

mierea_gr

Apicultorii din Hunedoara au ramas cu mierea nevanduta dupa productia buna de anul trecut, din cauza livrarilor mici la export, in contextul in care mierea ieftina din Ucraina si China a invadat Europa. Asa se face ca acum tone de miere stau nevandute in magaziile apicultorilor din judetul Hunedoara din cauza pretului prea mic la […]

Autor: Agrostandard | 15 February, 2019 | 0 comentarii | 121 vizualizari | 1 vot

POMICULTURA

AFIR a deschis astazi (n.red – 15 feb.) sesiunea de primire a proiectelor de investitii aferente submasurii 4.1a „Investitii in exploatatii pomicole”, din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2014 – 2020 (PNDR 2020). „Deschidem ultima sesiune de depunere a proiectelor pentru submasura 4.1a destinata exploatatiilor pomicole, pentru care am obtinut o majorare a fondurilor […]

Autor: Agrostandard | 13 February, 2019 | 0 comentarii | 1813 vizualizari | 1 vot

pk2

Cresterea porcului in Romania trece printr-unul din cele mai grele momente de dupa Revolutie, din cauza pestei porcine africane. In doar sapte luni, productia interna s-a redus cu circa 20%, ajungand la acest moment sa asigure undeva la 30% din consum, in timp ce pretul carnii de porc la poarta fermei s-a prabusit la 3-3,5 […]

Autor: Agrostandard | 13 February, 2019 | 0 comentarii | 54 vizualizari | 1 vot

muller

Consiliul Concurentei a autorizat tranzactia prin care Central Bottlings Company Ltd (proprietarul Tuborg) achizitioneaza de la Molkerei Alois Muller GmbH & CO KG participatia detinuta de acesta la capitalul Muller Dairy Ro SRL. In acest fel, The Central Bottlings ramane unic actionar al companiei Muller Dairy Ro SRL, informeaza Consiliul

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
04 Ian 2019 | 0 comentarii | 264 vizualizari | 4 voturi
18 Dec 2018 | 0 comentarii | 276 vizualizari | 3 voturi
11 Feb 2019 | 0 comentarii | 460 vizualizari | 2 voturi
09 Feb 2019 | 0 comentarii | 201 vizualizari | 2 voturi
»
25 Ian 2019 | 0 comentarii | 2506 vizualizari | 1 vot
»
26 Ian 2019 | 0 comentarii | 1845 vizualizari | 1 vot
»
07 Feb 2019 | 0 comentarii | 1661 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2019 © Agrostandard