Sustine Agrostandard
starea vremii
Culturi bio
Producatorii romani si-au lansat brand – „Inima.bio”. Noroc cu grecii…
Agrostandard | 19 October, 2017 | 0 comentarii | 724 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

inima_bioIntr-o perioada plina de provocari pentru fermierii si producatorii alimentelor Bio din Romania, un concept inovativ deja a dovedit ca poate functiona bine. Este vorba despre proiectul “Inima.bio”, primul brand Bio rominesc care reprezinta mai multi producatori, din mai multe zone din tara. El este dezvoltat de catre MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio, cu 14 ani de existenta in Romania si o vasta experienta in sectorul comertului, sustin reprezentantii companiei. Cum functioneaza practic “Inima.bio” • Fermierul/producatorul (Furnizorul) si MORE Bio Commerce (MORE) stabilesc de comun acord lista de produse pe care o propun spre vanzare • Furnizorul propune cantitati disponibile si preturi

• MORE adauga un cost fix de 15% si transmite mai departe catre clientii sai
• Cu costul acesta isi acopera cheltuieli de marketing, respectiv alte cheltuieli operationale
• MORE se ocupa cu promovarea, vanzarea si toata partea administrativa
• Produsele sunt livrate conform intelegerii si sunt vandute sub brandul “Inima.bio”, mentionand numele Furnizorului si un mesaj din partea lui.
• Reprezentantii MORE sunt prezenti la fiecare livrare a produselor, ca sa fie siguri ca totul va decurge corect
• Brandul “Inima.bio” este dedicat exclusiv produselor Bio din Romania
• Furnizorul incaseaza banii in 7 – 14 zile

Avantajele Independentei

“Cu “Inima.bio” fiecare Furnizor poate actiona exact cum actioneaza cineva independent: Alege produsele de cultivat si zona dedicata lor, verifica piata, stabileste preturile si le vinde mai departe” explica Grigoris Papageorgiadis, actionarul principal al MORE si director de operatiuni.

Un Furnizor Bio se confrunta cu mai multe provocari.

“Cunoastem pentru multi Furnizori, partea de productie Bio reprezinta un procent mic din afacerea lor totala sau pur si simplu venitul nu este foarte mare. Asta inseamna ca nu pot investi sume mari in marketing, nici sa angajeze oameni care vor prospecta piata si vor semna intelegeri cu clienti. Daca cantitatile lor sunt limitate, majoritatea clientilor ii resping, iar certificarea Bio si respectarea tuturor regulilor necesita mereu un efort major” explica Andra Caracostea, responsabila pentru proiectul “Inima.bio” in cadrul MORE.

“Dar noi ii ajutam ca si cum au in spatele lor o Cooperativa: ii sustinem la fiecare pas, impreuna cu expertii si certificatorii cu care colaboram. Gasim solutii pentru ambalarea, etichetarea si preluarea marfii. Avand un singur brand pentru toate produsele, facem campanii si promovam fiecare Furnizor in parte. Ii platim in timpul agreat, fara intirzieri, in 7 – 14 zile de la data livrarii. Echipa noastra de vanzari se ocupa cu tot si combinam productia mai multor Furnizori pentru a crea stocul necesar pentru clientii mari. Lucram cot la cot cu fiecare Furnizor in parte!”, adauga Andra Caracostea.

Proiectul acesta a avansat in anul 2017. Primul pas a fost inceputul unei colaborari cu Asociatia PES (Pro Ecologic Sistem), o asociatie dinamica, condusa de Teodora Aldescu, Marin Dumbrava si Ion Petre. “Este important sa lucrezi cu oameni care stiu despre ce este vorba”, spune Ilias Papageorgiadis, CEO al MORE.
ilias

“PES combina experienta practica si valori inalte, cu care rezonam si noi. Deja avansam impreuna cu ei si vom avea mai multe intelegeri cu producatori Bio. Nu ne oprim la cele 11 intelegeri pe care le avem deja. Avand cerere foarte mare din partea clientilor, in 2018 vom implementa foarte multe intelegeri si vom distribui produse Bio romanesti in mai multe zone din tara, mereu cu seriozitate si grija. Dorim sa colaboram cu mai multe Asociatii sau Furnizori independenti”, afirma Ilias Papageorgiadis.

Citeste si Piata alimentara bio, avans de cinci ori in ultimii 15 ani. Romania, pe locul 2 in lume la floarea soarelui

“Inima.bio” este un proiect deschis tuturor producatorilor si fermierilor Bio din Romania. Piata produselor bio are o valoare de circa 50 milioane de euro, in prezent, pentru acest an fiind estimat un ritm de crestere de circa 20%. In urmatorii cinci ani, se asteapta insa a dublare a pietei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

3 × 2 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 April, 2019 | 0 comentarii | 149 vizualizari | 1 vot

eco

In tip ce la noi agricultura ecologica a intrat oarecum intr-un con de umbra, iar evolutia suprafetelor eco nu se ridica nici pe departe la nivelul asteptarilor, in alte tari, in special din Vestul Europei, interesul este cu mult mai mare. In Franta, de exemplu, una din zece exploatatii agricole este eco, dovada a avantului […]

Autor: Agrostandard | 15 March, 2019 | 0 comentarii | 232 vizualizari | 1 vot

tulcea

Tulcea este judetul cu cea mai mare suprafata cultivata in sistem ecologic din Romania (74.260 ha certificate eco), destul de putin insa daca ne gandm ca teritoriul Deltei Dunarii este imens. Dezavantajele create de restrictiile de productie existente in Rezervatia Biosfera Deltei Dunarii se transforma clar in avantaje, raportat la

Autor: Agrostandard | 1 March, 2019 | 0 comentarii | 183 vizualizari | 1 vot

eco

Suprafetele cultivate in sistem ecologic la nivel mondial au atins, in 2017, un nivel record – 70 milioane hectare, cu 20% mai mult data de anul precedent, potrivit anuarului statistic «The organic world: Farming». Raportul realizat pentru Federatia internationala a Miscarilor pentru Agricultura Ecologica (Ifoam) si Institutul de cercetare pentru agricultura eco (FiBL), a fost […]

Autor: Agrostandard | 31 January, 2019 | 0 comentarii | 284 vizualizari | 1 vot

agriceco

Suprafetele cultivate in sistem ecologic in UE au ajuns la 12,6 mil. ha, in 2017, fiind consemnata o crestere de 25% intre anii 2012-2017. Suprafetele eco reprezinta doar 7% din terenurile agricole utilizate la nivel european. Cel mai bine la acest capitol stau Austria (23.4% din totalul suprafetei agricole utilizate), Estonia (19.6%) si Suedia (19.2 […]

Autor: Agrostandard | 3 December, 2018 | 0 comentarii | 531 vizualizari | 1 vot

FLOAREA

Dupa un debut promitator la inceputul anului 2000, agricutura ecologica pare sa fi intrat intr-un con de umbra in Romania, in ultimii ani. O dovedesc statisticile oficiale, dar si evolutia jucatorilor din piata. In doar trei ani, Romania a pierdut circa 5.000 de companii inregistrate in sistemul de productie ecologic, dar si circa 75.000 ha. […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
Romanian Financial Conference



bad politics

2019 © Agrostandard