Sustine Agrostandard
starea vremii
Culturi bio
Producatorii romani si-au lansat brand – „Inima.bio”. Noroc cu grecii…
Agrostandard | 19 October, 2017 | 0 comentarii | 195 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

inima_bioIntr-o perioada plina de provocari pentru fermierii si producatorii alimentelor Bio din Romania, un concept inovativ deja a dovedit ca poate functiona bine. Este vorba despre proiectul “Inima.bio”, primul brand Bio rominesc care reprezinta mai multi producatori, din mai multe zone din tara. El este dezvoltat de catre MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio, cu 14 ani de existenta in Romania si o vasta experienta in sectorul comertului, sustin reprezentantii companiei. Cum functioneaza practic “Inima.bio” • Fermierul/producatorul (Furnizorul) si MORE Bio Commerce (MORE) stabilesc de comun acord lista de produse pe care o propun spre vanzare • Furnizorul propune cantitati disponibile si preturi

• MORE adauga un cost fix de 15% si transmite mai departe catre clientii sai
• Cu costul acesta isi acopera cheltuieli de marketing, respectiv alte cheltuieli operationale
• MORE se ocupa cu promovarea, vanzarea si toata partea administrativa
• Produsele sunt livrate conform intelegerii si sunt vandute sub brandul “Inima.bio”, mentionand numele Furnizorului si un mesaj din partea lui.
• Reprezentantii MORE sunt prezenti la fiecare livrare a produselor, ca sa fie siguri ca totul va decurge corect
• Brandul “Inima.bio” este dedicat exclusiv produselor Bio din Romania
• Furnizorul incaseaza banii in 7 – 14 zile

Avantajele Independentei

“Cu “Inima.bio” fiecare Furnizor poate actiona exact cum actioneaza cineva independent: Alege produsele de cultivat si zona dedicata lor, verifica piata, stabileste preturile si le vinde mai departe” explica Grigoris Papageorgiadis, actionarul principal al MORE si director de operatiuni.

Un Furnizor Bio se confrunta cu mai multe provocari.

“Cunoastem pentru multi Furnizori, partea de productie Bio reprezinta un procent mic din afacerea lor totala sau pur si simplu venitul nu este foarte mare. Asta inseamna ca nu pot investi sume mari in marketing, nici sa angajeze oameni care vor prospecta piata si vor semna intelegeri cu clienti. Daca cantitatile lor sunt limitate, majoritatea clientilor ii resping, iar certificarea Bio si respectarea tuturor regulilor necesita mereu un efort major” explica Andra Caracostea, responsabila pentru proiectul “Inima.bio” in cadrul MORE.

“Dar noi ii ajutam ca si cum au in spatele lor o Cooperativa: ii sustinem la fiecare pas, impreuna cu expertii si certificatorii cu care colaboram. Gasim solutii pentru ambalarea, etichetarea si preluarea marfii. Avand un singur brand pentru toate produsele, facem campanii si promovam fiecare Furnizor in parte. Ii platim in timpul agreat, fara intirzieri, in 7 – 14 zile de la data livrarii. Echipa noastra de vanzari se ocupa cu tot si combinam productia mai multor Furnizori pentru a crea stocul necesar pentru clientii mari. Lucram cot la cot cu fiecare Furnizor in parte!”, adauga Andra Caracostea.

Proiectul acesta a avansat in anul 2017. Primul pas a fost inceputul unei colaborari cu Asociatia PES (Pro Ecologic Sistem), o asociatie dinamica, condusa de Teodora Aldescu, Marin Dumbrava si Ion Petre. “Este important sa lucrezi cu oameni care stiu despre ce este vorba”, spune Ilias Papageorgiadis, CEO al MORE.
ilias

“PES combina experienta practica si valori inalte, cu care rezonam si noi. Deja avansam impreuna cu ei si vom avea mai multe intelegeri cu producatori Bio. Nu ne oprim la cele 11 intelegeri pe care le avem deja. Avand cerere foarte mare din partea clientilor, in 2018 vom implementa foarte multe intelegeri si vom distribui produse Bio romanesti in mai multe zone din tara, mereu cu seriozitate si grija. Dorim sa colaboram cu mai multe Asociatii sau Furnizori independenti”, afirma Ilias Papageorgiadis.

Citeste si Piata alimentara bio, avans de cinci ori in ultimii 15 ani. Romania, pe locul 2 in lume la floarea soarelui

“Inima.bio” este un proiect deschis tuturor producatorilor si fermierilor Bio din Romania. Piata produselor bio are o valoare de circa 50 milioane de euro, in prezent, pentru acest an fiind estimat un ritm de crestere de circa 20%. In urmatorii cinci ani, se asteapta insa a dublare a pietei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

four − three =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 18 November, 2017 | 0 comentarii | 171 vizualizari | 1 vot

bio2

Agricultura ecologica reprezenta în 2016 cu cele 12 milioane de hectare certificate sau în curs de conversie 6,7% din suprafata agricola totala utilizata a UE în 2016. De remercat faptul ca aproximativ 7% din suprafata agricola utilizata a UE a facut conversia la bio sau este pe cale sa o faca. Suprafetele sunt în crestere […]

Autor: Agrostandard | 10 November, 2017 | 0 comentarii | 519 vizualizari | 1 vot

miere

Consumul de miere in Romania este de 600-700 de grame/an pe cap de locuitor, de doua-trei ori mai putin decat in tarile dezvoltate. Din totalul productiei nationale, 5% apartine apicultorilor certificati ecologic sau in curs de conversie, potrivit datelor federatiei de profil Romapis. Trebuie remarcata insa tendinta de crestere a consumului de miere ecologica in […]

Autor: Agrostandard | 31 October, 2017 | 0 comentarii | 202 vizualizari | 1 vot

ADR

Conferinta Nationala a Bioagricultorilor din Romania 2017 (aflata la a XVI-a editie), organizata de Asociatia BIOTERRA si sprijinita de ADR Nord-Vest prin proiectul european SME Organics, a reunit la sfarsitul saptamanii trecute la USAMV Cluj-Napoca peste 250 de participanti din tara si strainatate, reprezentanti ai operatorilor ecologici, asociatii si organizatii din domeniul agricol din tara […]

Autor: Agrostandard | 20 October, 2017 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 1 vot

brux1

Verzii europeni s-au intalnit saptamana aceasta la Bruxelles la un seminar de lucru, unde au fost puse in discutie principalele propuneri de schimbare a actualelor politici comunitare in agricultura, scopul fiind sustinerea dezvoltarii agriculturii ecologice, în special a fermelor de tip familial. Resursele limitate ale planetei, schimbarile climatice continue, distrugerea ecosistemelor naturale prin actiunile de […]

Autor: Agrostandard | 26 July, 2017 | 0 comentarii | 453 vizualizari | 1 vot

grau

Suprafetele cultivate ecologic s-au redus in ultimii ani, din diferite motive, pornind de la cerintele stricte care trebuie respectate de fermieri, birocratia si relatia dificila cu autoritatile. Exista insa si zone unde interesul pentru acest tip de agricultura se mentine constant. In prezent, judetele cu cele mai mari suprafete lucrate in sistem ecologic sunt Caras […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
12 Oct 2017 | 0 comentarii | 1525 vizualizari | 6 voturi
17 Sep 2017 | 0 comentarii | 1787 vizualizari | 4 voturi
09 Noi 2017 | 0 comentarii | 773 vizualizari | 2 voturi
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3330 vizualizari | 2 voturi
»
20 Sep 2017 | 0 comentarii | 3631 vizualizari | 2 voturi
»
24 Oct 2017 | 0 comentarii | 3330 vizualizari | 2 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Ameropa



bad politics

2017 © Agrostandard