Sustine Agrostandard
starea vremii
Culturi bio
Producatorii romani si-au lansat brand – „Inima.bio”. Noroc cu grecii…
Agrostandard | 19 October, 2017 | 0 comentarii | 483 vizualizari |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

inima_bioIntr-o perioada plina de provocari pentru fermierii si producatorii alimentelor Bio din Romania, un concept inovativ deja a dovedit ca poate functiona bine. Este vorba despre proiectul “Inima.bio”, primul brand Bio rominesc care reprezinta mai multi producatori, din mai multe zone din tara. El este dezvoltat de catre MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio, cu 14 ani de existenta in Romania si o vasta experienta in sectorul comertului, sustin reprezentantii companiei. Cum functioneaza practic “Inima.bio” • Fermierul/producatorul (Furnizorul) si MORE Bio Commerce (MORE) stabilesc de comun acord lista de produse pe care o propun spre vanzare • Furnizorul propune cantitati disponibile si preturi

• MORE adauga un cost fix de 15% si transmite mai departe catre clientii sai
• Cu costul acesta isi acopera cheltuieli de marketing, respectiv alte cheltuieli operationale
• MORE se ocupa cu promovarea, vanzarea si toata partea administrativa
• Produsele sunt livrate conform intelegerii si sunt vandute sub brandul “Inima.bio”, mentionand numele Furnizorului si un mesaj din partea lui.
• Reprezentantii MORE sunt prezenti la fiecare livrare a produselor, ca sa fie siguri ca totul va decurge corect
• Brandul “Inima.bio” este dedicat exclusiv produselor Bio din Romania
• Furnizorul incaseaza banii in 7 – 14 zile

Avantajele Independentei

“Cu “Inima.bio” fiecare Furnizor poate actiona exact cum actioneaza cineva independent: Alege produsele de cultivat si zona dedicata lor, verifica piata, stabileste preturile si le vinde mai departe” explica Grigoris Papageorgiadis, actionarul principal al MORE si director de operatiuni.

Un Furnizor Bio se confrunta cu mai multe provocari.

“Cunoastem pentru multi Furnizori, partea de productie Bio reprezinta un procent mic din afacerea lor totala sau pur si simplu venitul nu este foarte mare. Asta inseamna ca nu pot investi sume mari in marketing, nici sa angajeze oameni care vor prospecta piata si vor semna intelegeri cu clienti. Daca cantitatile lor sunt limitate, majoritatea clientilor ii resping, iar certificarea Bio si respectarea tuturor regulilor necesita mereu un efort major” explica Andra Caracostea, responsabila pentru proiectul “Inima.bio” in cadrul MORE.

“Dar noi ii ajutam ca si cum au in spatele lor o Cooperativa: ii sustinem la fiecare pas, impreuna cu expertii si certificatorii cu care colaboram. Gasim solutii pentru ambalarea, etichetarea si preluarea marfii. Avand un singur brand pentru toate produsele, facem campanii si promovam fiecare Furnizor in parte. Ii platim in timpul agreat, fara intirzieri, in 7 – 14 zile de la data livrarii. Echipa noastra de vanzari se ocupa cu tot si combinam productia mai multor Furnizori pentru a crea stocul necesar pentru clientii mari. Lucram cot la cot cu fiecare Furnizor in parte!”, adauga Andra Caracostea.

Proiectul acesta a avansat in anul 2017. Primul pas a fost inceputul unei colaborari cu Asociatia PES (Pro Ecologic Sistem), o asociatie dinamica, condusa de Teodora Aldescu, Marin Dumbrava si Ion Petre. “Este important sa lucrezi cu oameni care stiu despre ce este vorba”, spune Ilias Papageorgiadis, CEO al MORE.
ilias

“PES combina experienta practica si valori inalte, cu care rezonam si noi. Deja avansam impreuna cu ei si vom avea mai multe intelegeri cu producatori Bio. Nu ne oprim la cele 11 intelegeri pe care le avem deja. Avand cerere foarte mare din partea clientilor, in 2018 vom implementa foarte multe intelegeri si vom distribui produse Bio romanesti in mai multe zone din tara, mereu cu seriozitate si grija. Dorim sa colaboram cu mai multe Asociatii sau Furnizori independenti”, afirma Ilias Papageorgiadis.

Citeste si Piata alimentara bio, avans de cinci ori in ultimii 15 ani. Romania, pe locul 2 in lume la floarea soarelui

“Inima.bio” este un proiect deschis tuturor producatorilor si fermierilor Bio din Romania. Piata produselor bio are o valoare de circa 50 milioane de euro, in prezent, pentru acest an fiind estimat un ritm de crestere de circa 20%. In urmatorii cinci ani, se asteapta insa a dublare a pietei.

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website

sixteen − 15 =

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Agrostandard | 27 October, 2018 | 0 comentarii | 160 vizualizari | 1 vot

biocarpathia

Premiera pe piata romaneasca! Cooperativa agricola Bio Carpathia din Brasov, care include 52 de fermieri furnizori de lapte bio pentru Napolact si Covalact, intra in retail cu propriul brand de lactate Bio Carpathia, produs listat in Carrefour. Bio Carpathia colecteaza de la membrii sai circa 30.000 de litri de lapte pe zi, prin care asigura […]

Autor: Agrostandard | 18 September, 2018 | 0 comentarii | 426 vizualizari | 1 vot

bio

Vanzarile de produse BIO in Romania au crescut cu 30% in 2018, pe o piata locala estimata la circa 20 milioane de euro, potrivit unui studiu realizat de Getbio.ro, unul dintre magazinele de nisa de pe acest segment. Produsele BIO au parte de o crestere spectaculoasa de la an la an pe plan local, european, […]

Autor: Agrostandard | 2 June, 2018 | 1 comentarii | 921 vizualizari | 1 vot

exploatatii

UE reprezinta a doua piata mondiala a produselor ecologice cu vanzari de 30,7 miliarde de euro, in 2016. Prima pozitie este ocupata de SUA, care a inregistrat vanzari de 38,9 miliarde de euro, potrivit unui raport realizat de Institutul de Cercetare pentru Agricultura Ecologica (FiBL) si Federatia Internationala a Miscarilor din Agricultura (IFOAM). Piata produselor […]

Autor: Agrostandard | 9 April, 2018 | 1 comentarii | 698 vizualizari | 1 vot

mierea

Nu doar chinezii dau batai de cap apicultorilor din Romania, ci si producatorii de miere din Ucraina, o tara care a intrat puternic pe piata comunitara. Ori in conditiile in care mierea din Ucraina este mai ieftina si cu pana la 30% fata de cea din Romania, este clar ca vorbim de o concurenta nu […]

Autor: Agrostandard | 15 March, 2018 | 0 comentarii | 274 vizualizari | 1 vot

Growth, business, money.

Comisia Europeana a prezentat joi, 8 martie, strategia pentru un sistem financiar care sa sprijine agenda UE in ceea ce priveste schimbarile climatice, prin intermediul unei foi de parcurs ce promoveaza rolul finantarii in tranzitia catre o economie performanta si care sa indeplineasca obiectivele sociale si de mediu. Aceasta a fost realizata pe baza recomandarilor […]

"Producatori si bazine legumicole"
Voturi
Vizualizari
Comentarii
»
28 Aug 2018 | 2 comentarii | 12292 vizualizari | 1 vot
»
25 Sep 2018 | 1 comentarii | 3813 vizualizari | 2 voturi
»
28 Aug 2018 | 0 comentarii | 2618 vizualizari | 1 vot
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:



Agrostandard poze
PARTENERI
Groupama Asigurari
Ameropa
KWS
Oscar Downstream | distribuitor motorina | statii de incinta | serviciul card de flota | motorina vrac
Seminis
Seminis
Welcome | SC Kwizda Agro Romania SRL
Agrosel | the seed professional
TransLogistica
Ingredients show



bad politics

2018 © Agrostandard